Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Επιστολή – απάντηση σε δημοσίευμα εφημερίδας από τον υποψήφιο βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αιτωλοακαρνανίας κ. Γεώργιος Βασιλείου.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»
Επιστολή – απάντηση στο κατάπτυστο δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία» της 10ης Σεπτεμβρίου απέστειλε ο υποψήφιος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αιτωλοακαρνανίας κ. Γεώργιος Βασιλείου.
Ο κ. Βασιλείου απαντά λέξη προς λέξη στις απροκάλυπτα εμπαθείς αναφορές του..... ανωνύμου συντάκτη, ο οποίος από τον τίτλο του κειμένου έδειξε τις προθέσεις του, που δεν ήταν άλλες από την κατασυκοφάντηση του υποψηφίου και την μείωση της προσωπικότητάς του.
Παράλληλα με την επιστολή ο Αιτωλοακαρνάνας Θεολόγος και Δημοσιογράφος κοινοποίησε στην διοίκηση της εφημερίδος Εξώδικο Δήλωση – Διαμαρτυρία ενώ επιφυλάσσεται να προσφύγει στην Ελληνική Δικαιοσύνη αιτούμενος την αποκατάσταση της τιμής του.

Ερωτηθείς από δημοσιογράφους για το θέμα ο κ. Βασιλείου δήλωσε:

«Η αήθης επίθεση κατά του προσώπου μου η οποία εκτός των άλλων είχε ως έμμεσο αλλά σαφή στόχο ακόμη και την επαγγελματική εξόντωση μου, πέφτει στο κενό. Οι συκοφάντες μου, κινήθηκαν με τρόπο δόλιο και εξόχως απαξιωτικό, όμως δεν γνωρίζουν αυτό που λέει χρόνια ο σοφός λαός μας «Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται». Είμαι εδώ έτοιμος να αντιπαρατεθώ με τον οποιοδήποτε. Με επιχειρήματα, διαφάνεια, ειλικρίνεια».

Ολόκληρη η επιστολή του κ. Γεωργίου Βασιλείου προς την εφημερίδα «Δημοκρατία» έχει ως εξής:

Προς
Τον Διευθυντή
της εφημερίδας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
κ. Χρίστο Μουλινό

Κύριε Διευθυντά,

Διάβασα με πολλή προσοχή το σημερινό ανυπόγραφο δημοσίευμα της εφημερίδας σας σχετικά με την υποψηφιότητα μου με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας, τόπο καταγωγής μου και δεν σας κρύβω οτι οι αρνητικές εκπλήξεις που μου προκάλεσε διαδέχθηκαν η μία την άλλη!

Καταρχήν είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, μια καθημερινή εφημερίδα η οποία μάλιστα φέρει τον τίτλο «Δημοκρατία» να επιτίθεται με τέτοια σφοδρότητα κατά ενός πολίτη με μόνο επιχείρημα πως κάνει χρήση του συνταγματικού δικαιώματος του εκλέγεσθαι. Έχουμε δει πολλά παράδοξα τον τελευταίο καιρό στον βασανισμένο τόπο μας, αλλά εφημερίδα να εγκαλεί πολίτη επειδή κάνει χρήση των συνταγματικών του δικαιωμάτων, πρώτη φορά.

Με εγκαλείτε επίσης για το γεγονός πως το όνομα μου βρίσκεται σε μη εκλόγιμη θέση. Σας ευχαριστώ για το «ενδιαφέρον» σας αλλά αυτό από μόνο του είναι η απόδειξη πως στόχος μου δεν είναι κάποια θέση αλλά η ενεργή συμμετοχή στην προσπάθεια διάσωσης του τόπου μας. Δεν μπορώ ειλικρινά να παρακολουθήσω τον συλλογισμό του ανωνύμου συντάκτου σας ο οποίος προφανώς ντρέπεται να υπογράψει ένα τόσο κατάπτυστο κείμενο, αλλά δεν έχω καμία πρόθεση να απολογηθώ για το γεγονός πως θέλω να προσφέρω στον τόπο μου.

Εκτός από εμπάθεια, την οποία δεν μπορώ να ανιχνεύσω από που πηγάζει, το κείμενο, έχει και απίστευτα ψεύδη. Κάνετε λόγο για κίνηση μου προς την Χρυσή Αυγή αλλά και την Νέα Δημοκρατία, χρησιμοποιώντας μάλιστα εξόχως μειωτικούς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπο μου. Ελπίζω να έχετε και τις σχετικές αποδείξεις για την πιστοποίηση των γραφομένων σας. Είμαι βέβαιος όμως, πως δεν έχετε την παραμικρή, για τον απλούστατο λόγο πως τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει. Πρόκειται για στυγνή συκοφάντηση η οποία συνοδεύεται με ξεκάθαρη πρόθεση μείωσης και σπίλωσης της προσωπικότητας μου για τα οποία να είστε βέβαιος πως θα αναζητήσω το δίκαιο μου εκεί που πρέπει.

Βάλετε κατά της υποψηφιότητας μου, χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα την εργασιακή μου σχέση με την Εκκλησία της Ελλάδος, προσπαθώντας άκομψα να εμπλέξετε ακόμη και τον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας, Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο. Μάλιστα αναρωτιέστε τι δουλειά έχω εγώ στις λίστες ενός κόμματος το οποίο «έχει σειρά αθέων και εχθρών της Ορθοδοξίας». Αλήθεια πότε η εφημερίδα σας ανέλαβε καθήκοντα καταγραφέα θρησκευτικών και πολιτικών φρονημάτων;

Κατά καιρούς και μάλιστα στο πρόσφατο παρελθόν, εργαζόμενοι και συνεργάτες της Εκκλησίας τόσο σε κεντρικό όσο και σε τοπικό επίπεδο έχουν πολιτευτεί με όλα τα κόμματα. Ουδείς έθεσε ποτέ το παραμικρό ζήτημα, διότι όλοι γνωρίζουν πως παρά τα όσα ορισμένοι προσπαθούν να διαδώσουν η Εκκλησία όχι μόνο δεν ανήκει σε ένα κόμμα, αλλά σε κανένα κόμμα. Η Εκκλησία είναι πέρα και πάνω από τα κόμματα. Ωστόσο, οι λαϊκοί εργαζόμενοι στις υπηρεσίες Της, είμαστε πολίτες με υποχρεώσεις και δικαιώματα, σαν αυτό του εκλέγειν και εκλέγεσθαι το οποίο παραδόξως δεν μας αναγνωρίζετε. Αφήστε λοιπόν τον Μακαριώτατο στο σημαντικό και πολύπλευρο έργο του και μην προσπαθείτε να τον εμπλέξετε σε μικροκομματικές διαδικασίες.

Αν μάλιστα ενδιαφερόσασταν για την Εκκλησία όσο λέτε, θα χαιρόσασταν για το γεγονός πως άνθρωποι πρόθυμοι και αποφασισμένοι να υπερασπίσουν τα δίκαια Της βρίσκονται σε όλους τους πολιτικούς χώρους.

Ολοκληρώνοντας σας τονίζω πως αφού ο ανώνυμος συντάκτης σας δεν μπήκε καν στον κόπο να επικοινωνήσει μαζί μου πριν την σύνταξη και δημοσίευση του κατάπτυστου κειμένου εναντίον μου, ώστε να καταθέσω και τις δικές μου θέσεις σύμφωνα με τα όσα επιβάλει η δημοσιογραφική δεοντολογία, οφείλετε να δημοσιεύσετε την επιστολή μου και να ανακαλέσετε όλους αυτούς τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπο μου, επιφυλασσόμενος φυσικά παντώς νομίμου δικαιώματός μου. 

Αναμένοντας τις ενέργειες σας,

Γιώργος Βασιλείου

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ