Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ BLOGER ΣΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΗΣ ΔΕΥΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Αγαπητοί φίλοι

Μετά από ανάρτηση μου με τίτλο «80% ΑΥΞΗΣΗ!!! ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ» στο blogτης «ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ», την οποία μπορείτε να δείτε στην http://koinotitapress.blogspot.gr/2013/05/80.htmlη Δικαστική Επιμελήτρια ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Κ. ΓΚΟΥΡΝΕΛΟΥ (Παπαστράτου 4 - Αγρίνιο Τηλ.: 26410 54828), την Τετάρτη 22 Μαΐου 2013, στις 2:15 το μεσημέρι, μου κοινοποίησε «Εξώδικη Διαμαρτυρία, Πρόσκληση και Δήλωση της..... ΔΕΥΑ Αγρινίου, νόμιμη εκπροσωπουμένης» κατά του προσώπου μου (Μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ).


Σε αυτή ο κ. Γιώργος Ζαμπάρας υποστηρίζει ότι το δημοσίευμα είναι απολύτως αναληθές και συκοφαντικό, και με καλεί να το «αποσύρω». Επειδή καμία βάση δεν έχει αυτή η εξώδικη διαμαρτυρία του, αρνούμαι να συμμορφωθώ προς τας υποδείξεις του, και ενώπιον της ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ πρωτίστως, ενώπιον του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ δευτερευόντος και τέλος ενώπιον παντός αρμοδίου Δικαστηρίου σήμερα 23/5/2012 του απάντησα εξωδίκως, όσα το αντίστοιχό συνημμένο του......
μηνύματός μου αναφέρει.
Φιλικά σας παρακαλώ για την δημοσίευσή της.
 Αγωνιστικά πάντα
Λευτέρης Τηλιγάδας
Δείτε την εξώδικη απάντηση:
Ενώπιον της ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ενώπιον του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
και τέλος Ενώπιον παντός αρμοδίου Δικαστηρίου
Εξώδικη Απάντηση
σε «Εξώδικη Διαμαρτυρία, Πρόσκληση και Δήλωση
της ΔΕΥΑ Αγρινίου, νόμιμη (διατηρώ την ορθογραφία του πρωτοτύπου) εκπροσωπουμένης» κατά του προσώπου μου.
---------------------------------------------------------------------------------

Την Τετάρτη 22 Μαΐου 2013, στις 2:15 το μεσημέρι, η Δικαστική Επιμελήτρια ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Κ. ΓΚΟΥΡΝΕΛΟΥ (Παπαστράτου 4 - Αγρίνιο Τηλ.: 26410 54828), μου κοινοποίησε «Εξώδικη Διαμαρτυρία, Πρόσκληση και Δήλωση της ΔΕΥΑ Αγρινίου, νόμιμη εκπροσωπουμένης» κατά του προσώπου μου.
Σε αυτή, σήμερα, ημέρα Πέμπτη 23 Μαΐου του 2013, απαντώ στον υπογράφοντα το εξώδικο με την ιδιότητα του Πρόεδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑ Αγρινίου κ. Γεώργιο Ζαμπάρα τα εξής:
Αξιότιμε κ. Ζαμπάρα
  1. Όπως πολύ ορθά αναφέρετε, στις 21 Μαΐου ενεστώτος έτους, στο BLOG που διατηρώ στο Ιnternet προέβην σε δημοσίευση κειμένου και  ανάρτηση δύο αποδείξεων κατανάλωσης νερού που εκδίδονται από σας, όχι για να επαληθεύσω «τα αναγραφόμενα περί αυξήσεως της τιμής του νερού και μάλιστα σε ποσοστό 80%», όπως ατυχώς αναφέρετε εσείς, αλλά για να προϊδεάσω και για να αναγγείλω το ρεπορτάζ της «ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ» (Μηνιαία χειροποίητη έκδοση), που θα επαληθεύσει και θα αποδείξει την «εξωφρενική αύξηση της τάξεως του 80% ανά κυβικό πόσιμου νερού», όπως εγώ υποστηρίζω στο δημοσιευμένο μου κείμενο.
  2. Το κείμενό μου κ. Ζαμπάρα είναι απολύτως αληθές, και μάλιστα πολύ ορθά συμπεραίνετε ότι η ανάδειξη αυτής της αλήθειας, εκ μέρους μου, πραγματοποιείται για πολιτικούς λόγους και σε καμία περίπτωση για προσωπικούς, αφού ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο αιτιολογείτε την αύξηση ή οδηγείστε σ΄ αυτή, η αύξηση παραμένει αύξηση και μάλιστα εξωφρενική.
  3. Σε καμία περίπτωση και ποτέ κ. Ζαμπάρα, εγώ δεν αποκάλεσα τους συμπολίτες μου, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑ Αγρινίου, «σκληρούς» και «άκαρδους». Αυτοί οι επιθετικοί προσδιορισμοί αποτελούν δική σας έμπνευση, την οποία η ατυχία της σύνταξής τους, καθιστά αποκλειστικά δική σας σκέψη. (Ρωτήστε έναν που ξέρει ελληνικά, τι ακριβώς σημαίνει αυτό που γράφεται στην τελευταία δευτερεύουσα πρόταση της δεύτερης παραγράφου της «εξώδικης διαμαρτυρίας» σας.). Αυτή σας η αναφορά ενώπιον του δικαστηρίου, επιδιώκει με δόλο την κατασυκοφάντησή μου, η οποία προξενεί ηθική βλάβη στο κύρος, τη φήμη και την αξιοπιστία μου και σας καλώ να την αποσύρετε. Αν το έχετε ξεχάσει κ. Ζαμπάρα, να σας πληροφορήσω πως έχουν και οι φτωχοί ηθικό ανάστημα και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις, υψηλότερο των δημοτικών επιχειρήσεων. Ας μην επεκταθώ όμως.
  4. Εάν το «ενδιαφέρον» μου «για τους πολίτες του Αγρινίου» είναι «δήθεν» ή πραγματικό, εάν το «επιδεικνύω» ή όχι, κ. Ζαμπάρα, είναι ζήτημα δικό μου και των συμπολιτών μου. Σέβομαι το συμπέρασμα σας επ’ αυτού, αλλά η «δίκη των προθέσεων» είναι δική σας πρακτική, εκτός βέβαια και αν νομίζετε ότι εκπροσωπείτε, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, την πλειοψηφία των συμπολιτών μου, οπότε περί τούτου, ουδέν.
  5. Για το περί «του ζητουμένου εν προκειμένω», αν είναι ή «δεν είναι», αν «είθισται» ή εάν δεν είθισται, «αν επήλθε πραγματικά οικονομική επιβάρυνση για τους καταναλωτές του νερού» ή δεν επήλθε, αν είναι νόμιμη η ενσωμάτωση του ειδικού αυτού τέλους ή εάν είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ (που είναι), κάνετε μια εβδομάδα υπομονή και θα σας απαντήσω εντύπως. Εάν θέλετε επίσης σπεύσατε να «ενεργήστε τα καθ’ υμών νομίμως», για να αποδειχθεί και δικαστικώς ποιο ακριβώς είναι τα νόμιμο και ποιο είναι το παράνομο. Σε αυτό εσείς θα με οδηγήσετε, και όχι εγώ εσάς, αφού προσωπικά, και σε ό,τι με αφορά, ποτέ δεν θα ποινικοποιήσω τον πολιτικό διάλογο μεταξύ ενός bloger και ενός αιρετού, ιδιαίτερα δε, ενός αιρετού της τοπικής αυτοδιοίκησης, του οποίου η πολιτική διαδρομή είναι διάφανη.
  6. «Από την σύγκριση των αποδείξεων», που ανήρτησα στο blog μου κ. Ζαμπάρα, τίποτα από αυτά που λέτε στην παράγραφο τέσσερα του εξωδίκου, που μου στείλατε, ούτε παρατηρείται, ούτε αποδεικνύεται.
  7. Δύο λόγια τώρα για τις χρησιμοποιούμενες από μέρους μου «λέξεις και φράσεις», οι οποίες, όπως εσείς νομίζετε, «θίγουν την τιμή και την υπόληψη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΑ, προς δε η ΔΕΥΑΑ…» κτλ, κτλ.
α) [κ. Ζαμπάρα.] Αναφέρεστε προφανώς, στην εντός εισαγωγικών φράση μου «Πολιτική Αυτοδιοικητική Λαμογιά», η οποία ευρίσκεται στην δεύτερη παράγραφο του κειμένου μου. Αυτή η φράση κ. Ζαμπάρα, αποτελεί λογοτεχνικό και ρητορικό σχήμα λόγου, το οποίο αποκαλείται αλληγορία και στην συγκεκριμένη περίπτωση χαρακτηρίζει την πράξη και όχι τα πρόσωπα. Για να σας βοηθήσω στην ερμηνεία της και να ξεκαθαρίσω τις προθέσεις μου, θα σημειώσω τούτο:
Η λέξη λαμόγιο (και λαμογιά) κ. Ζαμπάρα, γιατί υποθέτω ότι αυτή είναι η λέξη που εννοείτε ως προσβλητική, προέρχεται από το ιταλικό έναρθρο ουσιαστικό «la moglie» (πρφ.: λα μόγιε – μτφ.: η σύζυγος), όπως αναφέρει το διαδικτυακό λεξικό ΒΙΚΙΠΑΔΕΙΑ. Τη στιγμή που κάποιος Ιταλός χαρτοπαίκτης κέρδιζε και ήθελε να φύγει από το τραπέζι για να μην ξαναχάσει, φώναζε, δήθεν φοβισμένος: «la moglie, la moglie», (Λα Μόγιε… Λα Μόγιε…), ότι, δήθεν, τον έψαχνε η γυναίκα του, βούταγε λοιπόν βιαστικά τα χρήματα και έφευγε τρέχοντας, «την έκανε λαμόγιο», δεν τηρούσε, δηλαδή, τις δεσμεύσεις του.
β) Δυστυχώς κ. Ζαμπάρα, όπως αποδεικνύεται από την 69/2012 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑ Αγρινίου κατά την 15η/2012 συνεδρίαση του, την 20/12/2012, τα όσα ανέφερε στην εισήγησή του ο Γενικός Διευθυντής της επιχείρησης κ. Γούναρης και υιοθετήθηκε με την «ομοφωνία των παρόντων» και όχι «ομόφωνα», όπως λανθασμένα αναγράφεται επ’ αυτής, κάθε άλλο παρά υπηρετούν και τηρούν τα όσα κατά καιρούς, σε αυτά τα δύσκολα χρόνια για τον λαό μας, έχετε υποστηρίξει δημόσια, και εσείς και η Δημοτική αρχή της πόλης, περί της προσπάθειας συγκράτησης του τιμών του νερού σε χαμηλά επίπεδα. Αυτές οι πρακτικές κ. Ζαμπάρα, συνιστούν «πολιτική αυτοδιοικητική λαμογιά», που προσφέρει τεράστια υπηρεσία στις μνημονιακές πολιτικές της ιδιωτικοποίησης του νερού.

  1. Αυτά προς το παρόν. Παρακαλώ τα μέσα ενημέρωσης της περιοχής να προβούν σε δημοσίευση της απάντησής μου, γιατί θεωρώ ότι η άγνοιά της καλλιεργεί την αδιαφάνεια των αποφάσεων και των επιλογών της Δ.Ε.Υ.Α. Αγρινίου, και συντηρεί τον «επικοινωνιακό βοναπαρτισμό» της τοπικής εξουσίας.
  2. Όπως αντιλαμβάνεστε δεν θα συμμορφωθώ «προς τας υποδείξεις σας».
  3.  Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής, όπως επιδώσει νομίμως την παρούσα.

Αγρίνιο 23/5/2013
Ο εξωδίκως δηλών
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΤΗΛΙΓΑΔΑΣ


Δημότης Αγρινίου
(Καμία άλλη ιδιότητα)

Υ.Γ. 1ο Εάν το μορφωτικό επίπεδο των συνεργατών σας, και μάλιστα των επ’ αμοιβή, είναι αυτό που αποδεικνύεται από τη σύνταξη του εξωδίκου που μου αποστείλατε, θλίβομαι για τους ανθρώπους που έχετε επιλέξει για να υπερασπιστούν τα συμφέροντα της Δ.Ε.Υ.Α. Αγρινίου.
Υ.Γ. 2ο Την επόμενη εβδομάδα θα καταθέσω στο ταμείο παρακαταθηκών και δανείων τα έξοδα που κάνατε ως δημοτική επιχείρηση για να μου κοινοποιήσετε το εξώδικο, γιατί δεν επιθυμώ πολιτικές πράξεις ή ενέργειές μου να επιβαρύνουν τα δημοτικά ταμεία. Μακάρι να μπορούσα σήμερα. Αλλά σήμερα δεν έχω το ποσό που απαιτείται και για το δικό σας και για την δική μου απάντηση.
Υ.Γ. 3ο Μην διαβάσετε μόνος σας την απάντησή μου. Διαβάστε τη μαζί με κάποιον που ξέρει να διαβάζει ελληνικά. Εσείς, όπως μου αποδείξατε, βλέπετε πιο πολύ τηλεόραση, παρά διαβάζετε. Αυτό φυσικά δεν είναι κακό, αλλά δεν είναι καιροί για να ξοδευόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ