31-5-2013 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Επιτροπή Ελέγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ
Θέμα: «Ο Υπουργός Παιδείας αγνοεί τους μαθητές, τους φοιτητές και όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και το πόρισμα της ΑΔΙΠ την οποία ο ίδιος έχει διορίσει.»
Υπογράφηκε το 1ο Προεδρικό Διάταγμα που αφορά την υλοποίηση του σχεδίου «Αθηνά» για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας.
Ακόμα και τώρα, την ύστατη στιγμή, ο Υπουργός προχωρά σε συγκροτήσεις Σχολών και Τμημάτων αγνοώντας τις υποδείξεις των ακαδημαϊκών οργάνων που με δικό του νόμο εκλέχθηκαν για τη «χρηστή διαχείριση» των ΑΕΙ. Αγνοεί.....
ακόμα και την Αρχή Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), της οποίας ο πρόεδρος διορίστηκε από τον ίδιο τον Υπουργό. Αγνοεί την γνωμοδότησή της, στην οποία καταγράφεται η αντίθεση στην υλοποίηση του Σχεδίου διότι αυτή θα είχε ως προϋπόθεση την ύπαρξη εθνικής αναπτυξιακής στοχοθεσίας και στρατηγικής για την Ανώτατη Εκπαίδευση και Έρευνα –προϋπόθεση που δεν υπάρχει. Στη γνωμοδότηση αυτή, την οποία απέκρυπτε ο Υπουργός, καταγράφεται η μη ενιαία εφαρμογή των «κριτηρίων» με τα οποία υλοποιήθηκε το Σχέδιο, ενώ για τη διαβόητη «οικονομία κλίμακας» η Αρχή γνωμοδοτεί για το ακριβώς αντίθετο! Τέλος, για τις συγχωνεύσεις των ακαδημαϊκών Τμημάτων, η Αρχή απαντά ότι στην κλίμακα που ο Υπουργός τις υλοποιεί, τα καθιστούν «εκτός μάχης» με δομική και λειτουργική ανεπάρκεια.
ακόμα και την Αρχή Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), της οποίας ο πρόεδρος διορίστηκε από τον ίδιο τον Υπουργό. Αγνοεί την γνωμοδότησή της, στην οποία καταγράφεται η αντίθεση στην υλοποίηση του Σχεδίου διότι αυτή θα είχε ως προϋπόθεση την ύπαρξη εθνικής αναπτυξιακής στοχοθεσίας και στρατηγικής για την Ανώτατη Εκπαίδευση και Έρευνα –προϋπόθεση που δεν υπάρχει. Στη γνωμοδότηση αυτή, την οποία απέκρυπτε ο Υπουργός, καταγράφεται η μη ενιαία εφαρμογή των «κριτηρίων» με τα οποία υλοποιήθηκε το Σχέδιο, ενώ για τη διαβόητη «οικονομία κλίμακας» η Αρχή γνωμοδοτεί για το ακριβώς αντίθετο! Τέλος, για τις συγχωνεύσεις των ακαδημαϊκών Τμημάτων, η Αρχή απαντά ότι στην κλίμακα που ο Υπουργός τις υλοποιεί, τα καθιστούν «εκτός μάχης» με δομική και λειτουργική ανεπάρκεια.
Ο Υπουργός Παιδείας επιχαίρει για την υλοποίηση ενός σχεδίου που αποτελεί συνέχεια των προσπαθειών των προκατόχων του. Με το σχέδιο αυτό, όπως γνωμοδοτεί και η Αρχή που ο ίδιος ο Υπουργός συγκρότησε για να τον συμβουλεύει, διαλύει τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, αλλάζει το περιεχόμενο των σπουδών που παρέχουν, ενώ την ίδια στιγμή δείχνει τη μέγιστη ασέβεια προς τους μαθητές που διαγωνίζονται στις Πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή τους σε Τμήματα φαντάσματα που ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...