Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΝΙΚΗ ΦΟΥΝΤΑ: "Να γίνει επιλέξιμη επιλογή για το Σ.Ε.Σ. (νέο ΕΣΠΑ) η Σιδηροδρομική Σύνδεση Ηγουμενίτσας – Αντιρρίου"

Νίκη Φούντα
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας
18.3.2014
Να αποκτήσουμε επιτέλους μακροπρόθεσμη και συνολική προσέγγιση στα θέματα εθνικών υποδομών 
Παρά τις συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις της Βουλευτού Αιτωλ/νίας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκης Φούντα σχετικά με το ζήτημα της Σιδηροδρομικής Σύνδεσης Ηγουμενίτσας – Αντιρρίου, τα αρμόδια Υπουργεία Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, συνεχίζουν να θέτουν προσκόμματα στην υλοποίηση του έργου, χωρίς, μάλιστα, να δίνουν ενδελεχείς και ικανοποιητικές απαντήσεις.
Παρά το γεγονός ότι η σύνδεση των λιμένων είναι κομβικής σημασίας εθνικό θέμα, κάτι που επιβεβαιώνεται και από την Ευρωπαϊκή Ένωση βάσει του νέου Κανονισμού χρηματοδότησης του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών «Συνδέοντας την Ευρώπη (Connecting Europe Facility), το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Επενδύσεων – ΕΣΠΑ απαντούν ότι οι πόροι της νέας προγραμματικής περιόδου 2014-2020 θα διατεθούν στις ήδη εν εξελίξει.....
σιδηροδρομικές συνδέσεις. Όσο για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηγουμενίτσας – Αντιρρίου; Η απάντηση αρκείται σε μία μελλοντική και αόριστη «επανεξέταση», που παραπέμπεται στις καλένδες…

Όπως τονίζει με νέα παρέμβασή της η κ. Φούντα τα αρμόδια Υπουργεία οφείλουν να θέσουν σήμερα τα θεμέλια για την προοπτική της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αντιρρίου – Ηγουμενίτσας, για την τρέχουσα προγραμματική περίοδο. Όσον αφορά στις επιλογές που έκαναν για την διαχείριση των κοινοτικών κονδυλίων οφείλουν να απαντήσουν στα εξής καίρια ερωτήματα:
  • Με βάση ποιες μελέτες ή οικονομικούς δείκτες λαμβάνονται οι αποφάσεις λειτουργίας και ένταξης ή μη, συγκεκριμένων σιδηροδρομικών συνδέσεων;
  • Ποιές είναι οι εν εξελίξει σιδηροδρομικές συνδέσεις που προτίθενται τα Υπουργεία να γίνει η μεταφορά κονδυλίων; Ποιές οι αντίστοιχες συμβάσεις και προϋπολογισμοί;
  • Υπάρχουν πολιτικές ευθύνες για την μεταφορά αυτή των κονδυλίων, σε βάρος ενός έργου που έχει προταθεί ως «Έργο Προτεραιότητας 22» από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ως ενιαίο με την Σιδηροδρομική Εγνατία;

Ο Δυτικός Άξονας της χώρας, πάσχει διαχρονικά σε επίπεδο ολοκληρωμένων μεταφορικών συνδέσεων και υποδομών. Έχουμε πλέον υποχρέωση να επενδύσουμε στον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και να αποκτήσουμε ένα ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, στο πλαίσιο της απαιτούμενης για την χώρα ανταγωνιστικότητας. Αυτό προϋποθέτει φυσικά μία ολοκληρωμένη και πολύπλευρη προσέγγιση, με αλλαγή επιτέλους του τρόπου σκέψης στην διαχείριση των κονδυλίων.

Δεν μπορούν πλέον τα αρμόδια Υπουργεία να θεωρούν τη διασύνδεση των Λιμένων, ως υποδομή «δεύτερης προτεραιότητας». Η σύνδεση Ηγουμενίτσας-Αντιρρίου δύναται να αποτελέσει τομή στην παραγωγική, κοινωνικοοικονομική και τουριστική πραγματικότητα της χώρας. Θα το «επιτρέψουν» οι δύο Υπουργοί;

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την Ερώτηση που κατέθεσε η κ. Φούντα:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ