Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Πικρά λόγια του Παναγιώτη Στάϊκου για τον Φώτη Ντζιμάνη


Ο Γιατρός και πρώην Δήμαρχος Αστακού Παναγιώτης Στάϊκος  σχολιάζει μεπικρά λόγια τον π. διοικητή της Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου Φώτη Ντζιμάνη για την πρόσφατη πολύκροτη υπόθεση του κυκλωμάτος διακίνησης ναρκωτικών.
Αγαπητέ κύριε Ντζιμάνη,
Είδες πως έχει ο καιρός γυρίσματα και πως  ένα ξαφνικό γεγονός μπορεί  να ταρακουνήσει την ζωή σου καθώς και της οικογένειά σου!!!!
Διάβασα να λες   στην Εφημερίδα:
"Είμαι αθώος 100%. Είμαι πεντακάθαρος. Κοιτάζω στα μάτια τους πολίτες του Αγρινίου και της Αιτωλοακαρνανίας χωρίς να έχω να φοβηθώ τίποτα. Αισθανόμενος και κατά την άποψή μου αδικημένος, πληγωμένος, συκοφαντημένος, αλλά  και αδίκως  οικογενειακά και  κοινωνικά προσβεβλημένος.
      Σφάλουν λες  αυτοί που στρέφονται εναντίον μου και δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα. Έκανα αυτό που ήταν νόμιμο, αυτό το οποίο προβλέπονταν μέσα από τη νομοθεσία την ίδια και αυτό που θα έκανε κάθε καλός διοικητής"......
      Και εγώ κύριε  Ντζιμάνη  νομίζω  ότι είστε  πεντακάθαρος. Γιατί και  για  μένα είστε  καλός Αστυνομικός, έντιμος άνθρωπος  και ΑΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ. Όμως  φαίνεται  και εκ του  αποτελέσματος, πως δεν ήσουν άριστος Αξιωματικός της Αστυνομίας.
       Ο Άριστος Αξιωματικός ο οποίος  έχει   κλασική παιδεία  πρέπει να γνωρίζει ότι,άρχεσθαι   μαθών, άρχειν επιστήσει, όπως  επίσης    και  το περίφημο  γνωμικό του Πλάτωνα: Ομιλίαι κακαί φθείρουσι ήθη χρηστά. Εσείς   φαίνεται πως   αυτά τα δύο τα είχατε ξεχάσει  επ’ ολίγον.
      Ο  Άριστος  Αξιωματικός  θα  πρέπει   να γνωρίζει ότι η κοινωνία αντιλαμβάνεται, ότι  οι  Αστυνομικοί  είναι  υποχρεωμένοι  να έρχονται  σε επαφή  όχι απλά   με  παράνομους , αλλά  και  με υπόκοσμο. Επίσης   η κοινωνία  γνωρίζει  ότι δυστυχώς   υπάρχουν  ελάχιστοι   αστυνομικοί, οι οποίοι  είναι  σκέτος υπόκοσμος .
      Η κοινωνία κύριε Ντζιμάνη έχει  απαίτηση από τον Άριστο  Διοικητή  της Ασφάλειας να είναι  υποψιασμένος (επειδή  τα συμφέροντα και τα λεφτά είναι  χοντρά)  και   να  θωρακίσει τουπηρεσιακό  του  σπίτι  από  επίορκους  συνεργάτες.

      Επομένως   μετά από όσα έγιναν η  κοινωνία, αλλά και η υπηρεσία δύο υποθέσεις μπορούσαν να κάνουν. Είτε   να  σου   προσάψουν συνέργεια, πράγμα  το οποίο   εγώ   ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ, γιατί   πιστεύω   ακράδαντα,   ότι είσαι  εντιμότατος  άνθρωπος  ή  να  πιστέψουν ότι   τελικά  ήσουν  απλά  καλός  Αξιωματικός, αλλά όχι Άριστος,  γιατί  εάν ήσουν Άριστος  δεν θα  σου  ξέφευγε  κάτω από την μύτη σου  αυτό που   γινόταν για χρόνια. (Κάποτε ένας Δικηγόρος προκειμένου   να  απαλλάξει τον πελάτη του, οποίος  είχε  τελέσει το αδίκημα, επικαλέστηκε  λόγους  βλακείας. Πολύ  βαρύ το τίμημα της  απαλλαγής του. Εγώ πάντως   με  την δική μου  ψυχοσύνθεση , προτιμώ την φυλακή  από την απαλλαγή για λόγους βλακείας.)
Λέτε  επίσης: 
 "Βέβαια κάποια μέσα ενημέρωσης στράφηκαν κατά δικαίων και αδίκων, ζητώντας αίμα. Έπαιξε ρόλο πως ήμουν διοικητής της Δίωξης Ναρκωτικών γνωστός σε όλη την Ελλάδα, και από τα συνδικαλιστικά μου καθήκοντα  ως πρόεδρος των αξιωματικών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος όπου ανέπτυξα τη δράση που ανέπτυξα αλλά και ως μέλος του 15μελους της Π.Ο.ΑΞΙ.Α.»
        Εδώ το σφάλμα  είναι  δικό σου. Γιατί   θα  έπρεπε να   γνωρίζεις  ότι με  μια τόσο δύσκολη, σημαντική, αλλά   και  επικίνδυνη  θέση, ένας  άριστος  Αξιωματικός- Αστυνομικός, ο οποίος   θέλει να πάρει  τον επόμενο βαθμό,  πρέπει  να  θεωρεί  τον εαυτό του διαρκή στόχο   και   να μην  αφήνει δίπλα του και   γύρω του   κενά, ένεκα των οποίων αντιμετωπίζεις  σήμερα   σοβαρότατο  υπηρεσιακό-προσωπικό πρόβλημα (δηλώνεις  ότι  τελείωσε άδικα  η καριέρα  σου) και  είσαι στην δυσάρεστη θέση  να απολογείσαι  και να δικαιολογείσαι και    ακόμη χειρότερα   δημιούργησες σοβαρότατο πρόβλημα  στην  οικογένειά σου, την οποία σκέφτομαι  και ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ.

         Αλήθεια  κύριε  Διοικητά της  Ασφάλειας, αγαπητέ  κύριε Ντζιμάνη, εσύ όταν πριν από ενάμισι χρόνο  μπούκαρες  στο  σπίτι μου με τριάντα   Αστυνομικούς, σκέφτηκες την οικογένεια μου; Λέγοντας  μου ότι  είχες  καταγγελία, ότι  είχα στο σπίτι μου  αρχαία. Ξέρεις  πολύ  καλά, (πράγμα   εξ άλλου  το οποίο   δημοσιοποίησα εγώ αμέσως, ενώ εσύ μου είπες   να πω, ότι ήταν έλεγχος ΣΔΟΕ), ότι   δεν με πείραξε το  γεγονός  ότι ήλθες   να  με ελέγξεις, γιατί   δεν θεωρώ τον εαυτό μου υπεράνω του νόμου. 
   Εξ άλλου καθαρός   ουρανός  αστραπές   δεν φοβάται.
      Με πείραξε όμως το  γεγονός   ότι την όλη φιέστα  την έκανες στις  10  το πρωί,  που ήταν λαϊκή  αγορά  μπροστά   από το σπίτι  μου – ιατρείο και ο δρόμος και το Ιατρείο  ήταν γεμάτα  κόσμο. 
      Θα μπορούσες   να  το κάνεις  στις 2 το  μεσημέρι   που δεν θα υπήρχε   ψυχή
     Όμως όχι απλά δεν σεβάστηκες  το κριτήριο της αθωότητας μου,μέχρι  να  αποδειχθώ ένοχος, αλλά δεν σεβάστηκες  ότι  πίσω από  εμένα υπήρχε  και μια ευτυχισμένη οικογένεια, η οποία   δεν είχε  δώσει ποτέ  κανένα δικαίωμα  και  χαίρει  της εκτίμησης   σε όλο το Ξηρόμερο και όχι μόνο.     
      Εγώ  όταν έσπαγες το άβατο  του σπιτιού μου, μέσα μου  γέλαγα   ξύνοντας τα  φρύδια μου, γιατί ήξερα ότι   το σπίτι μου  ήταν  καθαρό και  δεν είχε πάρει φωτιά.  Την ώρα που το δικό σου   το σπίτι   έχει πάρει   φωτιά, για την οποία  δηλώνω ειλικρινέστατα   πως ΔΕΝ  χαίρομαι , αναλογίστηκες τι κακό  έκανες   τότε  στην οικογένειά μου.
        Θα σου πω εγώ τι λάθη έκανες τότε  που είχες έτοιμο   και το  συνεργείο   της τηλεόρασης, όταν  θα μου πέρναγες  τα βραχιόλια.

       Λες  στην συνέντευξη  σου ακόμη: «Σε δύο μήνες θα κρινόμουν για να πάρω τον επόμενο βαθμό. Αντιλαμβάνεσθε ότι μία πορεία 31 ετών πάει στράφι. Ακυρώνονται τα πάντα. Και θα αποδειχθεί η αθωότητά μου πότε, μετά από δύο χρόνια;»
            Έτσι  και τότε μέσα  από αυτή την νοοτροπία, φαίνεται   πως το  σημαντικότερο κίνητρό σου, όταν  μπούκαρες στο σπίτι μου δεν ήταν να πατάξεις πρωτίστως  την διερευνούμενη παρανομία, όπως  θα έκανε  ένας  Άριστος  Αξιωματικός, με  σεβασμό στην προσωπικότητα  και προπαντός στην οικογένεια   ακόμη   και του ανθρώπου, ο οποίος  μπορεί  να είχε  παρανομήσει, αλλά πως πρώτα  απ’ όλα   θα άρπαζες τον   επόμενο βαθμό. Αυτή την  νοοτροπία η κοινωνία δεν την χαρακτηρίζει, ως ευγενή φιλοδοξία  επαγγελματικής  ανέλιξης, αλλά ως  «Σεριφηλίκι»!!!!

       Εάν  πάλι πίστευες ότι ακούμπαγα εν γνώσει  ή αγνοία  μου  κάποιο φίλο ή γνωστό με αρχαία, τότε    το χειρίστηκες  πολύ  ερασιτεχνικά   με αποτέλεσμα  να πετάξει το πουλί . Εδώ   θέλω να σου  γνωρίσω, ότι εάν κάποιος φίλος μου είχε εμπιστευθεί (εγώ προτιμώ  να πάω φυλακή αλλά τους φίλους μου  δεν τους «δίνω». Τους  πνίγω με τα ίδια μου τα χέρια  όμως εάν μάθω, ότι έκαναν βιασμό ή βιασμό μετά  φόνου  παιδιών ή γυναικών ή εάν έκαναν εμπόριο ναρκωτικών) ότι είχεαρχαία, θα του  συνιστούσα να επισκεφθεί ένα Δικηγόρο  και   να  τα παραδώσει στην Αρχαιολογία  για   να πάρει και τα εύρετρα.

           Θα πρέπει  να σου πω και κάτι άλλο . Όταν  έφυγες   από το σπίτι μου   μαζί με την παρέα σου (οφείλω  να  ομολογήσω   σε αντίθεση   με εσένα όλοι οι Αστυφύλακες  ήταν διακριτικότατοι  μαζί μου  και με αντιμετώπισαν με πολύ σεβασμό, γι’ αυτό   θέλω   να τους  ευχαριστήσω δημόσια. Οι άνθρωποι έδειχναν  να αισθάνονται πολύ άβολα. 
        Και μη μου πεις , ότι είχαν αυτές τις οδηγίες  από  εσένα, γιατί  όσο  περνούσε η ώρα  και  θα έχανες  το πλαϊνό  πλάνο  στην  τηλεόραση να μου φοράς τα βραχιόλια, μαύριζε  ακόμη πιο πολύ  το πρόσωπό σου, από το έντονο φυσικό  μαύρο του χρώμα), αισθάνθηκα  και  ευγνωμοσύνη απέναντι  στην τύχη, αφού δεν μου την έστησες, να μου πετάξεις  κάτω από τον καναπέ του Ιατρείου μου 5-6 αρχαία   νομίσματα ή μισό κιλό άσπρη  και  να   με έχωνες μέσα, όπως με  έναν Μπάτσο  στο Λεσίνι που  έβαλε  στο  αυτοκίνητο   κάποιου ηρωίνη και πήγε φυλακή ο άνθρωπος, αλλά ευτυχώς  κάποιοι έντιμοι  Αξιωματικοί   κάνοντας test DNA, ανακάλυψαν  ότι η ηρωίνη ήταν του επίορκου Αστυνομικού  και στην συνέχεια αποφυλακίστηκε ό άνθρωπος και τη θέση του στην στενή πήρε ο Μπάτσος. 
    Εάν συνέβαινε όμως κάτι τέτοιο θα  πρέπει να μάθεις  πως με την πρώτη ευκαιρία    θα σου έκοβα στεγνά το κεφάλι. (αλλά  για καλή μας τύχη και   των δύο  δεν έγινε κάτι τέτοιο).

        Όταν βέβαια  πήγα στην Εισαγγελέα για να καταθέσω μια δήλωση μου,μη μου  στήσετε καμιά πλεκτάνη και την ρώτησα να μάθω τι έγινε, εκείνη ύστερα  από τηλεφωνική επικοινωνία  μαζί σου  μου είπε, ότι είχες δήθεν καταγγελία  για ναρκωτικά  και  αυτό να μη με στενοχωρεί   γιατί   θα  μπορούσε  να γίνει έλεγχος ακόμη και  για εκείνη  και άλλα αστεία , ενώ  εσύ στον έλεγχο  μου είπες για αρχαία, δεν φαντάζομαι  να πίστεψες ότι έφαγα το «Σεριφηλίκι» σου. Αλήθεια  πίστευες ότι έχουμε τον ίδιο δείκτη νοημοσύνης. Και επειδή δηλώνεις, ότι  σε ενδιαφέρουν οι σπουδές σου στην Νομική  Επιστήμη  θα πρέπει να σου θυμίσω το γνωμικό του Πλάτωνα :  Επιστήμη  χωριζομένη   αρετής  πανουργία ου  σοφία φαίνεται !!!!!!

Κύριε Ντζιμάνη, 
     Αυτά  στα είπα  για  να σου  επισημάνω πως  είσαι επιρρεπής   σε  λάθη. Είσαι   καλός  και  έντιμος  αστυνομικός, όπως  και άριστος οικογενειάρχης. Δεν ήσουν όμως  ο Άριστος  Αξιωματικός, που   θα έπαιρνε όλους τους  βαθμούς  της Ιεραρχίας. Ο Άριστος  Αξιωματικός  πρώτα απ΄ όλα  ξέρει τα πάντα που συμβαίνουν στην υπηρεσία του. 

Κύριε Ντζιμάνη, 
     Εάν απ΄όλα  όσα   σου  είπα  κατάλαβες, ότι χαίρομαι  για την περιπέτεια που περνάς  εσύ  και η οικογένειά σου, πάλι λάθος  κατάλαβες. Σου  εκφράζω λοιπόν την συμπάθεια και την αλληλεγγύη μου, παρά το γεγονός  ότι   τα έφερε έτσι η ζωή,  να  μας  συνδέσει με  αυτό το δυσάρεστο για  μένα γεγονός  και  να   σου δηλώσω, ότι είμαι  έτοιμος  να  καταθέσω με  κάθε παρρησία   όπου χρειαστεί , ότι  είσαι έντιμος αστυνομικός  και άνθρωπος.
        Όλα   αυτά σου τα είπα για να γνωρίζεις, ότι για μένα  το  πιο  σημαντικό πράγμα  στην ζωή   δεν είναι   να είσαι επιτυχημένος Γιατρός, Αστυνομικός, Δήμαρχος  ή  Υπουργός, αλλά  να είσαι καλός άνθρωπος!!!!!

Αστακός  9/1/2012
Dr  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ 
ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΡΩΗΝ  ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΣΤΑΚΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ