==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ


Τις τελευταίες μέρες έχουν φτάσει στα σχολεία Α'βάθμιας και Β'βάθμιας εκπαίδευσης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μια σειρά φόρμες τις οποίες απέστειλαν οι οικείες διευθύνσεις εκπαίδευσης, έπειτα από αίτημα της Γενικής Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφέρειας, τις οποίες καλούνται να συμπληρώσουν οι διευθυντές των σχολικών μονάδων και αφορούν σε στοιχεία για την μόνιμη κατοικία των μαθητών. Σκοπός...
της συλλογής των στοιχείων είναι η οργάνωση της μεταφοράς των μαθητών για το σχολικό έτος 2016-2017.
             Με βάση αυτές τις φόρμες που υπακούν στην ΚΥΑ (Κοινή Υπουργική Απόφαση) 24001/6.2013, προκύπτει πως πολύ λιγότεροι μαθητές θα μεταφέρονται δωρεάν με μισθωμένα πούλμαν από την νέα σχολική χρονιά, αφού θα απαιτούνται πολύ μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις ώστε να μπορεί ένας μαθητής να μεταφέρεται δωρεάν.(τουλάχιστον 1200 μέτρα για μαθητές δημοτικού, 3000 μέτρα για μαθητές Γυμνασίων και 5000 μέτρα για μαθητές Λυκείων, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ). Και όλα αυτά την στιγμή που οι συγχωνεύσεις σχολείων αλλά και η δύσκολη οικονομική κατάσταση των λαϊκών οικογενειών αυξάνουν τις ανάγκες για δωρεάν μετακίνηση.
             Ταυτόχρονα προκύπτουν και άλλα στοιχεία. Με βάση  τα όρια που θεσπίζει η συγκεκριμένη Κ.Υ.Α. οι μαθητές των Ε.Π.ΑΛ. των Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων δεν θα μπορούν να μεταφέρονται με τα μισθωμένα πούλμαν, αν η απόσταση του τόπου κατοικίας τους από τη σχολική μονάδα υπερβαίνει τα 20 χιλιόμετρα! Γίνεται κατανοητό πως θα εξαιρεθούν πάρα πολλοί μαθητές, μιας και τα σχολεία αυτά συγκεντρώνουν μαθητές από όλο τον νομό, Αποτέλεσμα, να αυξηθεί η μαθητική διαρροή.
             Εφόσον υπάρχει δημόσια ή δημοτική αστική ή υπεραστική συγκοινωνία απαιτείται απόσταση μεγαλύτερη των 1200 μέτρων για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, 2500 μέτρα για μαθητές γυμνασίων και 4000 μέτρα για μαθητές Λυκείων προκειμένου να προμηθευτούν το Ειδικό Μαθητικό Δελτίο.
             Και το ερώτημα που τίθεται είναι απλό. Μπορεί να εξασφαλιστεί κατά αυτόν τον τρόπο η ασφαλής μεταφορά των παιδιών του δημοτικού χωρίς την ύπαρξη μάλιστα κατάλληλου συνοδού; Και δεν είναι μόνο αυτό. Οι μαθητές ακόμα και των πρώτων τάξεων του δημοτικού, μπορεί να χρειαστεί να περπατούν συνολικά ως και 1200 μέτρα από το σπίτι ως την στάση και από την αποβίβασή τους ως το σχολείο, προκειμένου να τους χορηγηθεί το Ειδικό Μαθητικό Δελτίο.
             Ερωτηματικά ως προς τις προθέσεις, δημιουργεί και η απαίτηση για προσκόμιση αντιγράφου του εντύπου Ε1 από τους ενδιαφερόμενους γονείς. Μήπως άραγε πρόκειται να μπουν εισοδηματικά κριτήρια ως προς την δωρεάν μετακίνηση;
             Μετά από όλα αυτά μπορεί κανείς να ισχυριστεί στα σοβαρά ότι με αυτή την πολιτική, εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη μεταφορά των μαθητών, όπως ισχυρίζεται η Περιφερειακή Αρχή;
             Αυτά τα σενάρια πρέπει να συναντήσουν την κάθετη αντίδραση γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών, αφού θα δημιουργήσουν τεράστια προβλήματα. Δεν πρέπει κανείς να στερήσει τα δικαιώματα στη ζωή και την μόρφωση των παιδιών του λαού μας.
             Δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως κόστος η μεταφορά των μαθητών, με πρόσχημα μάλιστα την υποτιθέμενη δύσκολη οικονομική κατάσταση. Όταν πρόκειται για τις ανάγκες του λαού, δεν υπάρχουν λεφτά, ενώ την ίδια στιγμή λεφτά βρίσκονται για να χρηματοδοτηθούν με διάφορους τρόπους οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι.
             Καλούμε τις ομοσπονδίες των γονέων, τα σωματεία των εκπαιδευτικών, τα μαθητικά συμβούλια να παλέψουν για να μην εφαρμοστεί η συγκεκριμένη κατεύθυνση. Να μην εφαρμοστούν τα χιλιομετρικά όρια της νέας ΚΥΑ τα όποια καταργούν ουσιαστικά και στην πράξη το δικαίωμα των μαθητών να μεταφέρονται δωρεάν και με ασφάλεια στα σχολεία τους.
       Να αγωνιστούν για την δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα για αποκλειστικά Δημόσιο, Δωρεάν και ασφαλές σύστημα μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους, με κατάλληλα διαμορφωμένα μέσα μετακίνησης, με μόνιμους εξειδικευμένους οδηγούς και συνοδούς, με κρατική χρηματοδότηση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ