Ε όχι! Δεν θα τους κάνουμε την χάρη.
Ο ανώτατος νόμος της πολιτείας
είναι η σωτηρία του λαού.
Επιτέλους το κράτος λειτουργεί και στη Ναυπακτία. Εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές ανακάλυψαν τους εχθρούς της κοινωνίας και τους εγκαλούν για τα εγκλήματά τους.
Να περάσουν από το αστυνομικό τμήμα «για υπόθεσή τους», καλούνται πάνω από δέκα συντοπίτες μας και τους ζητείται να «απολογηθούν» για την συμμετοχή τους στις κινητοποιήσεις που διοργάνωσε η τοπική κοινωνία στα πλαίσια των αντιδράσεων για το σχέδιο «Αθηνά».
Μετά την πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, την 20 Φεβρουαρίου 2013 οι δήμοι Ναυπακτίας, Μεσολογγίου, Αγρινίου και δεκάδες φορείς της..........
Αιτωλοακαρνανίας προχώρησαν σε συλλαλητήριο στην Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου διαμαρτυρόμενοι για το σχέδιο «Αθηνά».
Αιτωλοακαρνανίας προχώρησαν σε συλλαλητήριο στην Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου διαμαρτυρόμενοι για το σχέδιο «Αθηνά».
Οι δήμαρχοι Ναυπακτίας, Μεσολογγίου, Αγρινίου, οι εκπρόσωποι του δήμου Δωρίδας, του ΤΕΙ, του Οικονομικού επιμελητηρίου, του Εργατικού Κέντρου Ναυπακτίας και του Εργατικού Κέντρου Μεσολογγίου, των επαγγελματοβιοτεχνών και εμπόρων της Ναυπακτίας, του φοιτητικού συλλόγου του ΤΕΙ της Ναυπάκτου, της Ένωσης γονέων, επικεφαλής παρατάξεων της αντιπολίτευσης και δημοτικοί σύμβουλοι στον δήμο Ναυπακτίας κ.α. καλούνται στο Αστυνομικό τμήμα να καταθέσουν για το «έγκλημά» τους.
Η συμμετοχή τους στην κινητοποίηση, θεωρήθηκε παράνομη πράξη, που προφανώς στρέφεται ενάντια στην Ελληνική κοινωνία.
Επιτέλους ο κ. Πάγκαλος, ο κ. Πρετεντέρης, ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης και άλλοι αναμορφωτές της Ελληνικής κοινωνίας, βρήκαν τους ενόχους που έψαχναν για να θεμελιώσουν την θεωρία των δύο άκρων.
Και δεν είναι το μοναδικό περιστατικό στην περιοχή μας.
Με την αρχή της σχολικής χρονιάς στην Ναύπακτο και μετά την απεργία των εκπαιδευτικών, με ιδιαίτερο ζήλο, κάποιοι βάλθηκαν να πείσουν, απειλώντας παιδιά 15 έως 18 χρονών με την «εφαρμογή του νόμου», ότι δεν έχουν το δικαίωμα να διαμαρτύρονται για την απαράδεκτη κατάσταση στον χώρο της εκπαίδευσης. Λίγο πιο μακριά, στην Λαμία και στην Ηγουμενίτσα έφηβοι μαθητές τραβιούνται στα κρατητήρια και στα δικαστήρια επειδή διαμαρτύρονταν για την κατάσταση των σχολείων τους.
Όπως φαίνεται στην Ελλάδα του μνημονίου η επίσημη κρατική πολιτική είναι το «όποιος αγωνίζεται, πρέπει να συκοφαντείται». Το πρόβατο του Βάρναλη, που «ήσυχα και συνετά, πάει με 'κείνον που νικά», είναι το πρότυπό τους για την ελληνική κοινωνία.
Όμως δεν θα τους κάνουμε την χάρη. Οι πολίτες που διαμαρτύρονται ασκούν δύο θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα, Το δικαίωμα στη ζωή αλλά και αυτό της εξέγερσης απέναντι στην αδικία. Και ο ηθικός και ο ανθρώπινος νόμος είναι μαζί τους. Το ίδιο το Ελληνικό σύνταγμα τους προστατεύει.
Απέναντι στην αστυνομοκρατία και την κατασυκοφάντηση των αγώνων, προτάσσουμε την αλληλεγγύη και την αξιοπρέπεια της αντίστασης.
Στην θεωρία των δύο άκρων που ουσιαστικά στρέφεται ενάντια στις λαϊκές κινητοποιήσεις απαιτώντας από μια ολόκληρη κοινωνία «να βγάλει τον σκασμό» και να σκύψει το κεφάλι, οφείλουμε να απαντήσουμε ότι πράγματι κάθε ποτάμι έχει δύο όχθες. Από την μια μεριά οι μνημονιακές πολιτικές και στην άλλη όχθη βρίσκονται οι ανάγκες της κοινωνίας και το οξυγόνο της ελευθερίας και της δημοκρατίας.
Και αυτή μπορεί να είναι η λύση του δράματος για την Ελληνική κοινωνία. Να επιλέξει με τους αγώνες της και την ψήφο της να περάσει στην απέναντι όχθη.
ΣΥ.ΡΙΖ.Α Ναυπακτίας
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...