==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Ανάκτηση πινακίδων ΙΧ με λιγότερα χρήματα

Ελαστικότερη αντιμετώπιση για όσους έχουν καταθέσει πινακίδες και θέλουν να ενεργοποιήσουν τα οχήματά τους μέσα στο έτος, με μικρότερη από τη συνολική ετήσια επιβάρυνση, εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών.
Ποσό που ξεπερνά 754 εκατομμύρια ευρώεκτιμά το υπουργείο Οικονομικών ότι έχει απολέσει από τα τέλη κυκλοφορίας από το 2009 έως σήμερα, εξαιτίας του κύματος καταθέσεων...πινακίδων.
Έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή η αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη δείχνει ότι, από το 2009 κατατέθηκαν πινακίδες από 771.873 ΕΙΧαυτοκίνητα (ανεξαρτήτως cc) και η εκτίμηση είναι πως τα απολεσθέντα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται από το 2009 σε 754.748.423,45 ευρώ.
Από τα αυτοκίνητα αυτά, τα 129.915 είναι κυβισμού άνω των 1929 cc και τα απολεσθέντα τέλη κυκλοφορίας για τα συγκεκριμένα οχήματα, ανέρχονται σε 302.555.185 ευρώ.

Τα στοιχεία για τα οποία το υπουργείο Οικονομικών τονίζει ότι αφορούν μόνο στα τέλη κυκλοφορίας, διαβιβάστηκαν στη Βουλή μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Χαρίσιος Κάτανας επισημαίνοντας ότι η οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και ότι η επιβολή των τεκμηρίων διαβίωσης και φόρου πολυτελείας στα οχήματα υψηλού κυβισμού, αντί να επιφέρει αύξηση των εσόδων στα ταμεία του κράτους, προκάλεσε κύματα καταθέσεων πινακίδων στις εφορίες.

Ο βουλευτής ζητούσε να ενημερωθεί πόσα τα οχήματα για τα οποία έχουν κατατεθεί πινακίδες από το 2009 και τι ποσό εσόδων απώλεσε το Ελληνικό Δημόσιο από το 2009 μέχρι σήμερα.

Όπως αποκαλύπτει στο έγγραφό της η κ. Νάντια Βαλαβάνη, το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει τη δυνατότητα μιας ελαστικότερης αντιμετώπισης, που θα έδινε τη δυνατότητα σε όσους έχουν καταθέσει πινακίδες και θέλουν να επαναενεργοποιήσουν τα οχήματά τους κατά τη διάρκεια του έτους, να μπορούν να το κάνουν με μικρότερη από τη συνολική ετήσια επιβάρυνση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ