==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Δεμένα στα λιμάνια όλα τα πλοία από αύριο-κλειστό και το Ρίο – Αντίρριο

Σαρανταοκτάωρη απεργία των ναυτεργατών, από τις 6 το πρωί της Πέμπτης 22 Σεπτεμβρίου, αποφάσισε την Τετάρτη, κατά τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ).
Τα πλοία όλων των κατηγοριών θα μείνουν δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας... έως και τις 6 το πρωί του Σαββάτου 24 Σεπτεμβρίου. Η ΠΝΟ υποστηρίζει ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος των ναυτεργατών «θεριεύουν και οξύνονται ακόμη περισσότερο» με τις νέες ρυθμίσεις του τρίτου μνημονίου και του Νόμου 4387/2016 για το ασφαλιστικό.
Διαπιστώνει ότι «οι επερχόμενες «απορυθμίσεις» και οι επαναϋπολογισμοί των συντάξεων δεν στοχεύουν στη δήθεν βελτίωση των δημοσιονομικών αποτελεσμάτων του Κράτους, αλλά στην κυριολεξία σκοπεύουν στην ακόμη μεγαλύτερη φτωχοποίηση των εργαζομένων και των συνταξιούχων και στη δραματική μείωση μισθών και συντάξεων, κύριων και επικουρικών».
Παράλληλα μιλά και για «μεγαλόστομες δηλώσεις» του Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για «δήθεν άνοιγμα δεκάδων χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας για τους ναυτεργάτες στην ποντοπόρο ναυτιλία, εφόσον η ΠΝΟ αποδεχθεί την υπογραφή νέας Συλλογικής Εργασίας με «ρεαλιστικούς όρους», δηλαδή θα καταργούνται τα όσα μέχρι σήμερα με αγώνες και προσπάθειες ετών κατακτηθήκαν, με την καθιέρωση μισθών πείνας τριτοκοσμικών χωρών με σημαίες ευκαιρίας».
«Και δυστυχώς πρόθυμος και ένθερμος υποστηρικτής των δηλώσεων και επιδιώξεων αυτών της πλοιοκτησίας ο κ. υπουργός Ναυτιλίας, ο οποίος σε πλήρη και αγαστή συνεργασία με τους εφοπλιστές, όχι μόνον ευθέως υποστηρίζει, αλλά και συγχαίρει τέτοιου είδους «πρωτοβουλίες», με πλήρη γνώση του τί πραγματικά επιδιώκουν οι εφοπλιστές, αγνοώντας και αυτή την ίδια τη Διεθνή Σύμβαση Εργασίας 2006 (MLC), η οποία και ρητά απαγορεύει την οποιαδήποτε μείωση των κεκτημένων των ναυτικών».

Οι ναυτεργάτες θεωρούν ότι η λύση είναι η ναυτολόγηση σε όλα τα πλοία να γίνεται μέσω του ΓΕΝΕ, με συγκροτημένα δικαιώματα αμοιβής και ασφάλισης, σύμφωνα με όσα ορίζουν οι ΣΣΕ και οι ασφαλιστικοί νόμοι της χώρας. «Για τη διοίκηση της ΠΝΟ και τα ναυτεργατικά σωματεία που την αποτελούν δεν τέθηκε ποτέ και δεν τίθεται, και ούτε βέβαια θα τεθεί, κανένα απολύτως θέμα διαπραγμάτευσης για μείωση των όσων ορίζουν οι ΣΣΕ του κλάδου. Αντίθετα, πάγια επιδίωξη είναι η αύξηση των αμοιβών και η αναπλήρωση των μέχρι σήμερα απωλειών από τους εργασιακοκτόνους νόμους των μνημονίων» καταλήγει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ