==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Μελέτη έργου «Βελτίωσης της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου, Τμήμα Αγρίνιο-Αγ. Βλάσης».


Υπερψηφίσθηκε χθες (Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010) από το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Βελτίωση της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου, Τμήμα Αγρίνιο-Αγ. Βλάσης».
Σκοπός της μελέτης  είναι η κατασκευή-βελτίωση της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου που αποτελεί έργο τόσο τοπικής όσο και υπερτοπικής σημασίας.
Η οδός θα εξυπηρετήσει τη σύνδεση των νομών Αιτωλοακαρνανίας και Ευρυτανίας και μελλοντικά τη σύνδεση της Ιόνιας οδού με τον ΠΑΘΕ.
Όταν δε ολοκληρωθεί η βελτίωση της οδού Καρπενησίου-Λαμίας, θα συνδεθεί το οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδας με το αντίστοιχο της Κεντρικής Ελλάδας.
Η βελτίωση στηρίζεται σε καινούρια γεωμετρικά χαρακτηριστικά που θα δοθούν στην υπό μελέτη χάραξη σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές, τα οποία θα εξασφαλίζουν ασφάλεια κυκλοφορίας, αυξημένη ταχύτητα μελέτης, παράκαμψη οικιστικών ιστών και την εξάλειψη ελιγμών στο ορεινό τμήμα.
Η αρχή της μελέτης που ψηφίσθηκε χθες είναι ο κόμβος Αγίου Ιωάννη επί της Εθνικής οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων στο Αγρίνιο και το τέλος χωροθετείται στην περιοχή του Οικισμού Σταυρός του σημερινού Δήμου Παρακαμπυλίων.
Έχει συνολικό μήκος 28,5 χιλιόμετρα και η κατάσταση της υφιστάμενης οδού από άποψη ασφάλειας είναι κακή, δεδομένου ότι αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες ενώ ο δρόμος παρουσιάζει χαμηλή γεωμετρία, πολύ κακή ορατότητα και πυκνή κυκλοφορία.
Σύμφωνα με τη μελέτη προτείνεται η δημιουργία νέου δρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας μήκους 7,50 μέτρων και παράπλευρου δρόμου μήκους 3 μέτρων με επενδεδυμένη τάφρο.
Στην πλαίσια της μελέτης προβλέπεται η διαμόρφωση δεκαοχτώ ισόπεδων κόμβων, ενώ προβλέπεται να κατασκευασθεί και μεγάλος αριθμός τεχνικών έργων.
Να σημειωθεί ότι από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλοακαρνανίας επισημάνθηκαν τα φαινόμενα αστάθειας και κατολισθήσεων που εμφανίσθηκαν στην περιοχή του Αγίου Βλασίου και ζητήθηκαν συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπισή τους, τα οποία συμπεριλαμβάνονταν στη χθεσινή απόφαση του νομαρχιακού συμβουλίου όπως και το αίτημα για μεγαλύτερο πλάτος του δρόμου ανά λωρίδα κυκλοφορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ