Χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας από 15 ως και 90 ευρώ, για τα παλαιά ΙΧ αυτοκίνητα από 1.358 κυβικά εκατοστά και άνω που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά πριν το 2.000, και μειώσεις από 30 έως 60 ευρώ για τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το 2001 έως το 2005, προβλέπει μεταξύ...
άλλων η τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή στο νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα.
άλλων η τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή στο νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα.
Επίσης προβλέπονται αυξήσεις από 15 έως 60 ευρώ για τα αυτοκίνητα άνω των 1.358 κυβικών που κυκλοφόρησαν από το 2006 και μετά, καθώς και αυξήσεις έως 80 ευρώ για τα νέα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Στόχος της τροπολογίας που υπογράφεται από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη, είναι με τις αλλαγές αυτές, οι οποίες δεν έχουν εισπρακτικό χαρακτήρα, να περιορισθεί το φαινόμενο κατάθεσης πινακίδων στις εφορίες, που είχε προσλάβει μεγάλες διαστάσεις τα προηγούμενα χρόνια.
Για τα ΙΧ αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα πριν το 2000, προβλέπονται μειώσεις από 15 έως 90 ευρώ. Στην κατηγορία αυτή, τα τέλη διαμορφώνονται ως εξής:
– Από 1.358 κυβικά έως 1.548 κυβικά εκατοστά σε 225 ευρώ από 240 ευρώ
– Από 1.549 κυβικά έως 1.738 κυβικά σε 250 από 265 ευρώ
– Από 1.739 κυβικά έως 1.928 κυβικά σε 280 από 300 ευρώ
– Από 1.929 έως 2.357κυβικά σε 615 από 660 ευρώ
– Από 2.358 έως 3.000 κυβικά σε 820 από 880 ευρώ
– Από 3.001 κυβικά έως 4.000 κυβικά σε 1.025 από 1100 ευρώ
– Από 4.001 και άνω σε 1.230 από 1.320 ευρώ
Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το έτος 2001 έως το έτος 2005, τα τέλη κυκλοφορίας μειώνονται από 30 έως 60 ευρώ. Συγκεκριμένα, στην κατηγορία αυτή τα τέλη διαμορφώνονται ως εξής:
– Από 1.929 κυβικά έως 2.357 κυβικά σε 630 από 660 ευρώ
– Από 2.358 έως 3.000 κυβικά σε 840 ευρώ από 880 ευρώ
– Από 3.001 έως 4.000 κυβικά σε 1.050 από 1.100 ευρώ
– Από 4.001 και άνω σε 1.260 από 1.320 ευρώ
Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από το 2006 και μετά, προβλέπονται αυξήσεις από 15 έως 60 ευρώ. Συγκεκριμένα τα τέλη της κατηγορίας αυτής διαμορφώνονται ως εξής:
-Από 1.358 κυβικά έως 1.548 κυβικά εκατοστά σε 255 ευρώ από 240 ευρώ
– Από 1.549 κυβικά έως 1.738 κυβικά σε 280 από 265 ευρώ
– Από 1.739 κυβικά έως 1.928 κυβικά σε 320 από 300 ευρώ
– Από 1.929 έως 2.375 κυβικά σε 690 από 660 ευρώ
– Από 2.358 έως 3.000 κυβικά σε 920 από 880 ευρώ
– Από 3.001 κυβικά έως 4.000 κυβικά σε 1.150 από 1100 ευρώ
– Από 4.001 και άνω σε 1.380 από 1.320 ευρώ
Για τα ΙΧ αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1ης Νοεμβρίου 2010 τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται όπως είναι γνωστό με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο).
Τα τέλη της συγκεκριμένης κατηγορίας αυξάνονται ως και 90 ευρώ. Ειδικότερα αυξάνονται ως εξής:
– Από 0 έως 90 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο τα τέλη θα είναι μηδενικά ενώ αυτό ίσχυε σήμερα για τα ΙΧ με εκπομπές από 0 έως 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
– Από 91 έως 100 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο τα τέλη διαμορφώνονται σε 0,90 ευρώ ανά γραμμάριο ενώ το τέλος αυτό επιβάλλονταν ως τώρα για ΙΧ με εκπομπές από 101 έως 120 γραμμάρια.
– Από 101 έως 120 γραμμάρια εκπομπών αυξάνονται σε 0,98 ευρώ ανά γραμμάριο από 0,90 ευρώ
– Απο121 έως 140 γραμμάρια εκπομπών αυξάνονται σε 1,20 ευρώ ανά γραμμάριο από 1,10 ευρώ ανά γραμμάριο
– Από 141 ως 160 γραμμάρια εκπομπών αυξάνονται σε 1,85 ευρώ ανά γραμμάριο από 1,70 ευρώ
– Από 161 έως 180 γραμμάρια εκπομπών αυξάνονται σε 2,45 ευρώ ανά γραμμάριο από 2,25 ευρώ
-Από 181 έως 200 γραμμάρια εκπομπών αυξάνονται σε 2,78 ευρώ ανά γραμμάριο από 2,55 ευρώ.
– Από 201 έως 250 γραμμάρια εκπομπών αυξάνονται σε 3,05 ευρώ ανά γραμμάριο από 2,80 ευρώ
– Από 251 γραμμάρια εκπομπών και άνω αυξάνονται σε 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο από 3,40 ευρώ.
Επίσης μειώνεται σε έως 1.549 κυβικά εκατοστά αντί για 1.929 κυβικά που ίσχυε σήμερα, το όριο για την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας των υβριδικών επιβατικών αυτοκινήτων, που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά ως την 31η.10.2010 και των υβριδικών δίκυκλων και τρίκυκλων μοτοσικλετών ιδιωτικής χρήσης ανεξαρτήτως πότε κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά. Για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής και τα δίκυκλα ή τρίκυκλα άνω των 1.549 κυβικών, τα τέλη θα αναλογούν πλέον στο 60% των αντίστοιχων συμβατικών από 50% που ίσχυε σήμερα.
Στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους εκτιμάται ότι η απόδοση στα έσοδα από τις αλλαγές αυτές θα είναι της τάξης των 13 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...