“… οὐδεὶς ἑκὼν δίκαιος ἀλλ᾽ἀναγκαζόμενος, ὡς οὐκ ἀγαθοῦ ἰδίᾳ ὄντος, ἐπεὶ ὅπου γ ἂν οἴηταιἕκαστος οἷός τε ἔσεσθαι ἀδικεῖν, ἀδικεῖν, λυσιτελεῖν γὰρ δὴ οἴεται πᾶς ἀνὴρ πολὺ…*”
ΠΛΑΤΩΝ – ΠΟΛΙΤΕΙΑ 360C
Αρθρο που είχαμε αναρτήσει το Δεκέμβριο του 2011 αλλά ακόμη επίκαιρο μετά την αναστολή της δικαστικής απόφαση από τον Αρειο Πάγο και της Σκληρή ανακοίνωση των διοικητικών δικαστών
ΠΛΑΤΩΝ – ΠΟΛΙΤΕΙΑ 360C
από Αυγερινός Χατζηχρυσός
Οσο μπαίνουμε πιο βαθειά στο καζάνι της κολάσεως που μας ετοιμάζουν.... ημμεδαποί γύπες κι αλλοδαπές ύαινες, πέρα από την αγανάκτηση μας, αναζητούμε τον δρόμο διαφυγής, την έξοδο κινδύνου.
Ενα πράγμα είναι υπερ-αρκετό να κάνουμε.
Να αποκτήσουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Αν δεν φτιάξουμε Δημοκρατικό Πολίτευμα, ο,τι και να κάνουμε θα πάει στο βρόντο, οι μπετατζήδες θα μας πίνουν το αίμα, οι καναλάρχες θα μας κοιμίζουν κι οι Πολιτικοί θα παραμείνουν οι πουτάνες τους (όπως έγραψε και ΤΟ ΒΗΜΑ)
Εξηγούμαι,
Πολλοί αφελείς Ελληνες, έστω κι από θυμό, έστω κι αν δεν το πιστεύουν, λένε “μια Χούντα μας χρειάζεται”, ίσως η καλύτερη διατύπωση θα ήταν “μια καλύτερη Χούντα μας χρειάζεται” γιατί αυτό που έχουμε σήμερα δεν είναι ούτε καν Αστική Δημοκρατία.
αμεσοδημοκρατικά, μακάρι μέσω της τεχνολογίας να φτάσουμε σε τέτοια δημοκρατία, αλλά σήμερα δεν χρειάζεται να έχουμε τόσες απαιτήσεις, αρκεί να έχουμε την ουσία της Δημοκρατίας.
Αυτό που έχουμε σήμερα δεν είναι Δημοκρατία, αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα είναιΔημοκρατία, περισσότερη και καλύτερη Δημοκρατία.
Αλλά δεν μπορούμε να έχουμε δημοκρατία, άν δεν έχουμε ….
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
Οι λέξεις “δικαιοσύνη ” κι “ελληνες εισαγγελείς”, είναι στην εποχή μας,το συντομότερο ανέκδοτο μετά το “ΠΑΣΟΚος Πατριώτης”.
Υπερβολικό; ή απλώς η πραγματικότητα που όλοι ξέρουμε, αλλά κανείς δεν παραδέχεται;
Ξέρουμε όλοι τις περιπτώσεις.
Το έλλειμμα δικαιοσύνης, λοιπόν δεν είναι σύμπτωμα της διαφθοράς, αλλά το αίτιο.
Όπως κι ο Πλάτων είχε καταλάβει από νωρίς, η ανθρώπινη φύσις είναι σε διαρκή πόλεμο με την νόηση, από την μια είναι τα θηρία του ένστικτου της αυτοσυντήρησης κι από την άλλη το κάλλος, η αρετή και το ήθος (βλ.το απόσπασμα στην αρχή του άρθρου).
Ανάμεσα στις δύο φύσεις του ανθρωπίνου νου και ψυχής, είναι ένα τείχος.
Ενα τείχος που μας χωρίζει από τα ζώα, το τείχος είναι, το δίκαιον, που φέρνει ισορροπία στο χάος.
Φύλακες του τείχους είναι οι ΔΙΚΑΣΤΕΣ.
ΑΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΘΕΥΔΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ!
Αυτό έγινε στην Ελλάδα από το 1974 και μετά.
Έκλεψε ο Πρώτος την γλίτωσε, ακολούθησε ο δεύτερος κ.ο.κ. γέμισε ο τόπος καρχαρίες.
Οποιος νέος βγαίνει στην αγορά εργασίας τον πετάνε στην θάλασσα με τους καρχαρίες και του λένε κολύμπα. Μετά του λένε ανερυθρίαστα. “Μαζί τα Φάγαμε”.
Χωρίς δικαιοσύνη είμαστε ζούγκλα, όχι δημοκρατία.
Ακόμη και την μοναδική περίπτωση του Κοσκωτά η χούντα του χάους την χαρακτηρίζει ως το “Βρώμικο ’89″ ! ! ! Δηλαδή η Απόδοση δικαιοσύνης (φυλάκιση Κοσκωτά) είναι το λάθος, ενώ η ατιμωρησία η “Δημοκρατία” ! ! !
Ο νόμος περί ευθύνης Υπουργών, του όψιμου “σωτήρα” Ευ.Βενιζέλου, απλώς επισημοποίησε τον γάμο του Άνομου με την Ατιμωρησία.
Το σύννομο έπαψε να είναι το ευνομον.
Αλλά ακόμη και με αυτόν τον νόμο, ποιος εμποδίζει τους δικαστές να τιμωρήσουν όλους τους άλλους (πχ Χριστοφοράκο, Λαυρεντιάδη κτλ);
Δεν είμαι νομικός, αλλά δεν είμαι και στραβός, σφυρίζουν τα δις γύρω μου, με φωτογραφικούς διαγωνισμούς, ακόμη και σήμερα που κόβουν μισθούς και συντάξεις και δεν κουνιέται φύλλο!
Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α !
Αν λύσουμε το πρόβλημα της ατιμωρισίας, νομίζω ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε με τις προκλητικές εξουσίες των Πρωθυπουργών.
Δηλαδή να επανέλθουν τα προνόμια του Προέδρου της Δημοκρατίας κι αυτός να εκλέγεται από τον λαό.
Αντικαταστήσαμε τον Ανακτα Μονάρχη με τον Πρωθυπουργό Μονάρχη.
Οποιος γίνεται Πρωθυπουργός στην Ελλάδα είναι στην πράξη ελέω Θεού Μονάρχης. (βλ.Χρ.Γιανναράς – Ψηφίζουμε μονάρχη, όχι κόμμα)
Διαγράφει όποιων γουστάρει κι αναδεικνύει όποιον γουστάρει κι βάζει και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να υπογράφει ο,τι ο ίδιος γουστάρει. Τι άλλο παράδειγμα θέλετε από τον Παπανδρέου που κυβερνάει δυο χρόνια με μια παρέα (συμ-μωρία που λέει κι ο Ζουράρις)
Τέλος να καταργηθούν τα προνόμια που διαχωρίζουν τις κάστες και τις συντεχνίες από τους υπολοίπους, να πάω και ποιο μακρυά ακόμη κι αυτό που αποκαλούν κάποιοι “Ανθρώπινα δικαιώματα” είναι στην πραγματικότητα προκλητικό προνόμιο.
Σε μια δίκαιη ΕΛΛΗΝΙΚΗ κοινωνία δεν υπάρχουν ομάδες, αλλά άνθρωποι-πολίτες οι οποίοι είναι μοναδικοί κι ανεπανάληπτοι σε όλη την Ιστορία, οχι άνδρες, γυναίκες, ολυμπιακοί, παναθηναικοί, αλλά πολίτες!
Κάθε άνθρωπος έχει αξία γιατί απλά είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, δεν χρειάζεται να τον βάζεις σε υπο-ομάδες, αν τον αντιμετωπίζεις ως Μοναδικότητα στην Ιστορία;
Προνόμια προστασίας πρέπει να έχουν μόνο, τα παιδιά μέχρι να γίνουν κι αυτοί πολίτες που είναι κι ο μοναδικός τρόπος διαιώνισης μιας κοινωνίας.
Αν γίνει το πρώτο (κυρίως) αλλά και το δεύτερο ώστε να έλθει ισορροπία στην κοινωνία, ισσορροπία Ελληνική και δίκαιη.
Μια νέα κοινωνική Σεισάχθεια, ώστε να ακολουθήσει κι η οικονομική.
Το μόνο μας όπλο η Παιδεία και δη η Ελληνική Παιδεία.
ΠΑΡΑΤΗΜΑ
* Σε ελεύθερη απόδοση “…κανένας δεν είναι δίκαιος με την θέλησή του αλλά από ανάγκη· γιατί η δικαιοσύνη δεν είναι αφ εαυτού της κάτι το καλό, αφού εκεί που καθένας θα νομίσει πως μπορεί να αδικεί, το κάνει. Γιατί κάθε άνθρωπος νομίζει, ότι η αδικία τον ωφελεί πολύ περισσότερο απ την δικαιοσύνη, και θα’ ναι σωστή η γνώμη του, όπως θα υποστηρίζει, όποιος πιστεύει σ αυτήν την θεωρία. …” Πλάτων Πολιτεία.
Αρθρο που είχαμε αναρτήσει το Δεκέμβριο του 2011 αλλά ακόμη επίκαιρο μετά την αναστολή της δικαστικής απόφαση από τον Αρειο Πάγο και της Σκληρή ανακοίνωση των διοικητικών δικαστών
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...