Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Διευκρίνιση του Βουλευτή Δημήτρη Σταμάτη σε δημοσιεύματα



Με αφορμή δημοσιεύματα του τοπικού τύπου περί των δηλώσεων μου για την πιθανή υποψηφιότητα μου στον Διευρυμένο Δήμο Αγρινίου οφείλω να διευκρινίσω τα ακόλουθα:
1ον Ουδέποτε χρησιμοποίησα την φράση: «Θα πω όχι στον Αντώνη Σαμαρά».
2ον Όταν μιλώ είτε με τα μέλη των οργάνων του κόμματος στο οποίο ανήκω είτε με συμπολίτες μου, δεν μιλώ ποτέ με απόλυτο και καταχρηστικό τρόπο. Συνομιλώ και συνδιαλέγομαι μαζί τους. Πόσο μάλλον με τον Πρόεδρο του κόμματος μου, που πέρα και πάνω από την διαπροσωπική μας σχέση, εκτιμώ και σέβομαι.
3ον Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο επικοινώνησα με συγκεκριμένους δημοσιογράφους του Αγρίνιου με τους οποίους κουβέντιασα τους προβληματισμούς μου και τις επιφυλάξεις μου στην προτεινόμενη από πολλούς υποψηφιότητα μου για Δήμαρχος Αγρινίου, πρόταση η οποία, όπως επανειλημμένως δήλωσα, με τιμά.
Από το σημείο αυτό μέχρι την εξαγωγή προσωπικών συμπερασμάτων που μου χρεώνονται η απόσταση είναι μεγάλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ