Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Συνεχίζουν και σήμερα τις καταλήψεις στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας - Δείτε ένα κείμενο μαθητριών Γυμνασίου για την κατάληψη

Σε κατάληψη βρίσκονται και σήμερα αρκετά σχολεία στην Αιτωλοακαρνανία. Το κύριο αίτημα των μαθητών τοπικά και πανελλαδικά, βλέποντας τα αδιέξοδα που υψώνονται μπροστά τους είναι το "νέο" αντιεκπαιδευτικό σύστημα εξετάσεων (τράπεζα θεμάτων), του αποκλεισμού-απόρριψης πολλών μαθητών από το λύκειο ακόμα και...
από το ΕΠΑΛ, οδηγώντας τους στην ευέλικτη κατάρτιση και στην πρόωρη παιδική εργασία και εκμετάλλευση. Προβάλλονται και άλλα εκπαιδευτικά και τοπικά αιτήματα κάθε σχολείου. 
Παρά του ότι οι μαθητές είναι σχεδόν μόνοι τους σε αυτό το αποσκίρτημά τους,  εντούτοις κατάφεραν να γίνουν γνωστά τα περισσότερα προβλήματά τους, που έχουν με την κινητοποίησή τους αυτή. Βέβαια διοίκηση και υπουργείο παιδείας βρίσκονται στο πουθενά ενώ θα εμφανιστούν κάποια στιγμή για τη δήθεν αναπλήρωση αυτών των ωρών ενώ για τους 50 και πλέον καθηγητές που λείπουν από τα σχολεία του νομού και τα χιλιάδες από το σύνολο της χώρας "τσιμουδιά"!
Στο θέμα αυτό δηλαδή της στήριξης των αιτημάτων των παιδιών μας πρέπει να τοποθετηθούν θετικά γονείς και καθηγητές και ας σταματήσουν όλοι το κρυφτούλι και να σφυρίζουν αδιάφορα. 
Το Δημοτικό Συμβούλιο οφείλει να συμπαραταχθεί με τους μαθητές και να απαιτήσει τη λύση των προβλημάτων που έχουν τα σχολεία του δήμου Αγρινίου και η εκπαιδευτική κοινότητα γενικότερα. Ρόλος πόντιου Πιλάτου δεν αρμόζει σήμερα σε κανέναν και ιδιαίτερα σε όλους εκείνους τους που έχουν θεσμικό ρόλο με την ψήφο του ελληνικού λαού.  

Τα σχολεία που βρίσκονται σε κατάληψη στο νομό είναι: 
Το 1ο και το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου, ΓΕΛ Νεοχωρίου, ΓΕΛ Βόνιτσας, ΓΕΛ Παραβόλας, Γυμνάσιο Παραβόλας, ΓΕΛ Αιτωλικού, Γυμνάσιο Αιτωλικού, Γυμνάσιο Βόνιτσας, ΓΕΛ Παναιτωλίου, 3ο ΓΕΛ Αγρινίου, 6ο ΓΕΛ Αγρινίου. Αποχή από τα μαθήματα αποφάσισαν για σήμερα οι μαθητές του ΕΠΑΛ Μακρυνείας.
Οι μαθητές του νεοίδρυθέντος 6ου Λυκείου Αγρινίου βάζουν και τα προβλήματα της υλικοτεχνικής υποδομής του ιδιωτικού κτηρίου, που στεγάζεται το σχολείο, όπως επιβεβαίωσε πρόσφατα σε δηλώσεις του και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος παιδείας της νέας δημοτικής αρχής.

Δείτε ένα κείμενο μαθητριών Γυμνασίου για τα αιτήματα των καταλήψεων, που μας γνωστοποιήθηκε και το δημοσιεύουμεί:

Επειδή πολλοί ζητήσατε τα επιχειρήματα για την κατάληψη, ορίστε.
Είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο και προορίζεται για τα Γυμνάσια και οχι για το Λύκεια, αλλά πιστεύω είναι αρκετά καλό (μην βαρεθείτε να το διαβάσετε όλο δυο ώρες καθόμασταν και το γράφαμε με την φίλη μου)


ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ 

Πρώτα απ’ όλα θα θέλαμε να τονίσουμε πως η συγκεκριμένη κατάληψη δεν έχει ως σκοπό την διατάραξη της ομαλής λειτουργίας του σχολείου, ούτε την αποφυγή του μαθήματος, αλλά πραγματοποιείται στα πλαίσια της πρωτοβουλίας που πάρθηκε από μαθητές διάφορων σχολείων όλης της Ελλάδας.
Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται συχνά το φαινόμενο της καταλήψεως των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από μερίδα μαθητών. Αυτοί, που κατά κανόνα αποτελούν οργανωμένες μειοψηφίες, ασφαλίζουν τις εισόδους τους σχολείου τους και παρεμποδίζουν την είσοδο τόσο των συμμαθητών τους όσο και του διδακτικού προσωπικού. Στη δική μας περίπτωση όμως η κατάληψη πραγματοποιείται με την συγκατάθεση της πλειοψηφίας των μαθητών του σχολείου, μετά από συζήτηση και ψηφοφορία που διεξήχθη κατά την τρίωρη συνέλευση, χωρίς να έχει προηγηθεί οποιασδήποτε μορφής εκφοβισμός ή εξαναγκασμός των μαθητών.

Όπως προαναφέρθηκε, η κατάληψη βρίσκεται στα πλαίσια της Πανελλήνιας κίνησης των μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας που στοχεύει στην κατάργηση ή έστω αναβάθμιση του ισχύοντος συστήματος των Λυκείων. Σύμφωνα με το νόμο 4186/2013 περί της αναδιάρθρωσης του Λυκείου ,για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μετράει επιπλέον και ο μέσος όρος των βαθμών των τριών τάξεων του λυκείου. Οι μαθητές θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 4 μαθήματα, αναλόγως το Επιστημονικό πεδίο που θα διαλέξουν στην Γ΄ Λυκείου. Ακόμα, ορισμένα από τα θέματα θα είναι παρμένα από την Τράπεζα Θεμάτων, ρύθμιση η οποία μόνο σε αδιέξοδα μπορεί να οδηγήσει. Συγκεκριμένα , όπως δημοσίευσε η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων και Μαθητών Ελλάδας προκύπτει διπλή αδικία για τους μαθητές, απίστευτη προχειρότητα από πλευράς Υπουργείου Παιδείας και σωρεία λαθών. Οι περσινοί μαθητές της Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ, έφτασαν στις εξετάσεις αυτές μετά από μία χρονιά με μεγάλα κενά σε εκπαιδευτικούς, μέσα από ένα μαραθώνιο, κυριολεκτικά, για την κάλυψη της εξεταστέας ύλης μέχρι την τελευταία στιγμή, χωρίς φυσικά δυνατότητα να την αφομοιώσουν ή να καλύψουν κενά. Ως παράδειγμα μπορούμε να φέρουμε περιστατικό που συνέβη σε ένα σχολείο της πόλης μας, όταν καθηγήτρια Ιστορίας ζήτησε συγγνώμη από μαθητές, διότι ερώτηση της Τράπεζας Θεμάτων προερχόταν από κεφάλαιο που η ίδια δεν είχε παραδώσει, καθώς δεν είχε ολοκληρώσει την ύλη.
Ένα από τα βασικά επιχειρήματα του υπουργείου Παιδείας για την «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.)» είναι ότι έτσι επιτυγχάνεται όλα τα σχολεία να ολοκληρώνουν την ύλη και πρακτικά οι μαθητές όλων των σχολείων να μαθαίνουν τα ίδια πράγματα.

Κρύβει επιμελώς ότι:
1. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την διδακτέα ύλη τον όγκο και το περιεχόμενο της στην πλειοψηφία των μαθημάτων, τη διάρθρωση του αναλυτικού προγράμματος. Έτσι, ακόμα και αν γινότανε μάθημα σε ιδανικές συνθήκες, (μικρά τμήματα, μόνιμους εκπαιδευτικούς, κ.λπ.), με μαθητές που ζουν σε «ευτυχισμένες» οικογένειες που έχουν λύσει τον βιοπορισμό τους, η ύλη (βιβλία, μεθοδολογία) και πάλι θα δημιουργούσε απόγνωση σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, καθώς δεν συμβαδίζει με την ηλικιακή και παιδαγωγική δυνατότητα εμπέδωσής της από τους μαθητές.

2. Το ενιαίο της ύλης προϋποθέτει τα κοινά βιβλία, τα κοινά αναλυτικά προγράμματα αλλά και από την πρώτη μέρα στο σχολείο εκπαιδευτικό στη θέση του, με τα ίδια δικαιώματα που έχει ο συνάδελφος του διπλανού σχολείου. Από κει και πέρα, όμως, δεν μπορεί να αναιρεθεί από μια βαθιά ταξική Εκπαίδευση, οι διαφορετικές αφετηρίες των σχολείων και των μαθητών, αλλά και οι διαφορές από περιοχή σε περιοχή.
Εν ολίγοις, δημιουργεί όρους τυπικής ισότητας για να ενισχυθούν ουσιαστικά οι πιο άνισοι οι όροι πρόσβασης των μαθητών στη μόρφωση. Όταν βάζουν διαφορετικές κατηγορίες μαθητών, να εξεταστούν προοπτικά στο ίδιο επίπεδο θεμάτων, τότε δημιουργούν και πιο άνισους όρους αλλά και όρους σύγκρισης. Ανοίγει ο δρόμος στη σύγκριση μαθητών, σχολείων, κτλ...

Αντιλαμβανόμαστε πως τα παραπάνω αφορούν μαθητές Λυκείου και όχι Γυμνασίου, όμως θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν σας πως σύντομα και εμείς θα ανήκουμε σε εκείνη την κατηγορία. Όποιες αποφάσεις ληφθούν από μέρους του Υπουργείου και όποιες αλλαγές υποστεί το νέο σύστημα αφορούν εμάς, καθώς χρειάζονται χρόνια προκειμένου να εφαρμοστούν αυτές οι αλλαγές. Επομένως θεωρούμε δικαίωμά μας τη διαμαρτυρία, όποιες συνέπειες και αν αυτή επιφέρει. Επιθυμούμε να ακουστεί η φωνή μας και να εισακουστούν τα αιτήματά μας. Τονίζουμε πως έχουμε ένα στόχο και μέσω των καταλήψεων , όχι μόνο στο δικό μας σχολείο, αλλά και σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας, θέλουμε να τον πετύχουμε. Ο στόχος αυτός δεν είναι το «να χάσουμε μάθημα», αλλά το να ασκήσουμε πίεση στους αρμόδιους, έτσι ώστε να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους απέναντι στους μαθητές. Στο κάτω κάτω , εσείς είστε αυτοί που μας διδάσκετε πως πρέπει να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας. Στην πλειοψηφία τους οι καθηγητές και γενικότερα «οι ώριμοι και υπεύθυνοι ενήλικες που φροντίζουν για το καλό τούτης της χώρας και που ευθύνονται για την ευημερία και την ακμή της πατρίδας μας», είναι αυτοί που επαναλαμβάνουν συνεχώς πως η σημερινή νεολαία δεν έχει αρχές και ιδανικά και πως υστερούμε σε θέματα παιδείας. Πώς όμως περιμένετε να ακμάσει η παιδεία (και δεν αναφερόμαστε αποκλειστικά σε θέματα μόρφωσης, καθώς παιδεία και μόρφωση είναι διαφορετικές έννοιες ) όταν καταδικάζετε τις πρωτοβουλίες που παίρνουμε και θεωρείτε πως κάθε είδους αγώνας μας αποσκοπεί σε άλλου είδους αποτελέσματα; Δεν μπορείτε να αρνηθείτε πως είστε προκατειλημμένοι απέναντι στη σημερινή νεολαία. Φυσικά και δεν ισχυριζόμαστε πως οι αντιλήψεις αυτές είναι εντελώς αβάσιμες, αλλά σκεφτείτε πως οι παρούσες συνθήκες δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκές.

Με όλα αυτά, προσπαθούμε να σας εξηγήσουμε πως η κατάληψη είναι αποτέλεσμα της οικουμενικής προσπάθειας των μαθητών. Απαιτούμε αλλαγές.Εννοείται πως δεν ζούμε σε μία ουτοπική κοινωνία και εννοείται πως καταλαβαίνουμε απόλυτα πως όλα αυτά θα χρειαστούν χρόνο.Δεν υποτιμούμε την δυσκολία αυτού του έργου,όμως εκτιμούμε πως εφόσον η ευημερία μιας χώρας εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από το εκπαιδευτικό της σύστημα,η προσπάθεια αξίζει τον κόπο.

Το έγραψαν: Ολυμπια και η φιλη της Μαλαματινακι

Δείτε ποια σχολεία είχαν χθες 3-11-2014 κατάληψη σε όλη τη χώρα.  

ΓΕΛ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ,Ν.ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ!
ΓΕΛ ΑΝΔΡΟΥ
Γυμνασιο-λυκειο Παργας νόμου Πρεβέζης!!! 
ΓΕΛ Καλαμπάκας στο νομό Τρικάλων.(Θεσσαλία)
7ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
1 Γυμνάσιο Σύρρου
ΓΕΛ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
Γυμνάσιο και Λύκειο Δεμενικων,νομος Αχαϊας
ΓΕΛ νομός Λασιθίου/Σητεία Κρήτης
3 ΓΕΛ Νίκαιας
2,5 Γυμνάσιο Πετρούπολης
5 ΓΕΛ Ηράκλειο Κρήτης
Γυμνάσιο Ελασσόνας
2ο Γυμνάσιο Πάτρας
3o ΓΕΛ Ευοσμού Θεσσαλονίκης
4ο ΓΕΛ Αθηνών (Γκράβας)
1ο ΓΕΛ Ραφήνας
1 ΓΕΛ Αλεξάνδρειας
Γυμνάσιο Ελασσόνας
14o ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
ΓΕΛ Ωρωπου
7o και 4ο Γυμνάσιο Νίκαιας
1 Γυμνάσιο Αμαλίαδας
Γυμνάσιο,ΓΕΛ Αναβυσσου 
3ο Γυμνάσιο Πτολεμαίδας
2ο Γυμνάσιο Μενιδίου Αττικής
Γενικό λύκειο Μακρύ Γιαλού (πολη Ιεράπετρα , Κρήτης.)
2ο ΓΕΛ κ' Γυμνάσιο Γρεβενών
1ο ΓΕΛ Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης
6ο Γυμνάσιο Δράμας
2ο λύκειο Πετρούπολης(Αθήνα)
Καρδίτσα,νομό Θεσσαλίας 2,3,4,5,6 Γυμνάσια 2,3,4 Λύκεια.
8ο ΓΕΛ Ηρακλείου Κρήτης
1 ΓΕΛ Ευκαρπίας Θεσσαλονίκη
Γυμνάσιο Καρεα
5 ΓΕΛ Χαϊδάρι
1 ΓΕΛ Γλυκών Νερών
52 ΓΕΛ Αθηνών
1 ΓΕΛ Περαμάτος Μυλοποταμου (Ρέθυμνο Κρήτης)
1ο Γυμνάσιο και ΓΕΛ Γλυφάδας
2ο ΓΕΛ Λαμίας
2ο ΓΕΛ Αλεξάνδειας Ημαθίας
ΓΕΛ Ληξουρίου(Κεφαλονιά)
13ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
3ο Γυμνάσιο και 3ο ΓΕΛ Άρτας
Γυμνάσιο και ΓΕΛ Νεάπολης Κρητής Νομος Λασιθίου
1ο ΓΕΛ Αγ. Δημήτριου(Αθήνα)
Γυμνάσιο Καλλονής
ΓΕΛ ΚΑΜΙΝΙΩΝ
ΓΕΛ Νιγρίτας ΑΠΟΧΗ
Γυμνασιο -Λυκειο Αιγειρας (Πατρα)
ΓΕΛ Κρεμαστής, Ρόδου, Δωδεκάνησα
Γυμνασιο λυκειο αιδηψου.
1ο ΓΕΛ Αρτέμιδας(Αττικη)
2ο Γυμνάσιο Αρτέμιδας(Πιθανότητα και το 1ο)
1ο Γυμνάσιο Σπάτων
3ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
4ο Γυμνάσιο Κορυδαλλού
9ο Γυμνάσιο Βόλου
ΓΕΛ Ρίου
ΕΠΑΛ Μαντουδίου Β. Εύβοιας
Γυμνάσιο λύκειο Αιδηψού
Γυμνάσιο Καρέα
3ο ΓΕΛ Χανιών
1,2 ΓΕΛ Αμαλιάδας
ΓΕΛ Αντισσας Λέσβου
4 ΓΕΛ Χανιών
1ο Γυμνάσιο κμουνουπιδιάνων(Χανιά)
1ο Γυμνάσιο Καρδίτσας
1ο Γυμνάσιο Σύρου
12ο ΓΕΛ Πάτρας
13,4ο Γυμνάσιο Χανιών και άλλα σχολεία στα Χανιά
3ο ΓΕΛ Πύργου
Γυμνάσιο Κρανιδίου
Λυκειο Σκοπελου
1 Λύκειο Πάρου και λύκειο Ναούσας Πάρου
1ο,2ο Γυμνάσιο Καισαριανής
1ο Γυμνάσιο Πτολεμαϊδας
1ο ΓΕΛ Ρεθύμνου,1ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου,2ο ΓΕΛ Ρεθύμνου,Πειραματικό Λύκειο ρεθύμνου
1 Γυμνάσιο Αργους
1 Επάλ Νέας Ιωνίας
1 ΕΠΑΛ ΙΣΤΑΙΑΣ
2ο Γυμνάσιο Ελευθερίου Βενιζέλου Χανιά κρητης
3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
1ο γυμνασιο Κρανιδιου
Γενικό Λύκειο Ασημίου (Ηράκλειο Κρήτης)
4ο γυμνάσιο δραμας
Γενικό Λύκειο Τυρνάβου
ΓΕΛ Σπάτων ΑΠΟΧΗ
Μουσικό γυμνάσιο - λύκειο Λευκάδας
2 ΕΠΑΛ Αχαρνών
6ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας
3ο Γυμνάσιο Γέρακα
1ο ΓΕΛ Σητείας
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας
5ο Γυμνάσιο Άλμιου
ΓΕΛ Αρναίας Χαλκιδικής
1 Γυμνάσιο Χανιών
Γυμνάσιο κ Λύκειο Αυλώνα
ΕΠΑΛ ΚΟΡΑΚΙΑΝΑΣ(ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΕΠΑΛ ΑΡΓΟΥΣ
ΓΕΛ Κρεμαστής
ΓΕΛ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟ
3ο Γυμνάσιο Χαϊδάρι
Μουσικό σχολείο Ηρακλείου
1 ΓΕΛ Πρέβεζας
Γυμνάσιο Κομποτιου Άρτας
ΓΕΛ Λαυρίου
Γυμνάσιο Ελασσόνας
ΓΕΛ Κρανιδίου
Γυμνάσιο-Λύκειο Αργυράδων
3,4 ΓΕΛ Δράμας
ΓΕΛ Καρεα(Βύρωνας) και 5ο ΓΕΛ Βύρωνα
ΓΕΛ Λαυρίου
3 ΓΕΛ Χανιών
ΓΕΛ Ελ. Βενιζέλου(Χανία Κρήτης)
2 Γυμνάσιο Καματερου
1 ΓΕΛ Ζακύνθου
8ο Γυμνάσιο Ηρακλείου,13ο Γυμνάσιο Ηρακλειου (Κρήτη)
Γυμνάσιο Νεας Αλικαρανασσου
ΓΕΛ Σπηλίου
2ο ΓΕΛ Μίκρας
1,2 ΕΠΑΛ Πτολεμαίδας
2ο ΓΕΛ Νεας ιωνίας(ΒΟΛΟΥ)
1 ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων
1 ΓΕΛ Μαρκόπουλου
ΕΠΑΛ Αμυνταίου νομος φλωρινας
Μουσικό σχολείο Ηρακλείο
5 ΓΕΛ Αχαρνών
1 ΕΠΑΛ Νέας ιωνίας,1 ΓΕΛ,6 ΓΕΛ,3ο Γυμνάσιο Νεας ιωνιας
6ο Λύκειο Λάρισας
Γυμνάσιο Μυρινας Λημνου
4ο Γυμνάσιο Δράμας
2 ΓΕΛ Χανιών
6ο Γυμνάσιο Ευοσμού 3ο ΓΕΛ Ευοσμού Θεσσαλονίκης
8ο Γυμνάσιο ηράκλειο και 5ο
2 ΓΕΛ κ Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας
4ο Γυμνάσιο Βύρωνα
ΓΕΛ κ γυμνάσιο Σαμης Κεφαλωνιά
3ο γυμνάσιο πύργου
1 Λύκειο Δραμας
2ο ΓΕΛ Αλεξανδρείας νομος ημαθείας
ΓΕΛ Μύρινας Λήμνου,ΕΠΑΛ Μύρινας Λήμνου
2ο Λύκειο Καλλιθέας
Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πάτρων
13ο ΓΕΛ Ηράκλειου
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων
4,5 ΓΕΛ Νέας Ιωνίας
3ο Γυμνάσιο Λάρισας
Γενικό Λύκειο Ασημίου (Ηράκλειο Κρήτης
4ο γυμνάσιο δραμας
6ο ΕΠΑΛ Αμπελόκηπων
7ο Γυμνάσιο Βόλου
1 ΕΠΑΛ Αλβεριου(Εύβοια)
1ο Γυμνάσιο Θερμης
2ο Γυμνάσιο Πτολεμαίδας
Μουσικό σχολείο-Γυμν-λύκειο Λευκάδας
1,2 Γυμνάσια Καισαριανής
2 ΓΕΛ Νεάπολης Θεσσαλονίκης
ΓΕΛ Αιτωλικού
1 Λύκειο Παργας (ΓΕΛ)
ΓΕΛ Αργυραδων
12 ΓΕΛ Λάρισας
21 Γυμνάσιο Γράβας
2Ο γυμνάσιο Πεύκης
1 Γυμνάσιο Χολαργού
1 ΓΕΛ,1 Γυμνάσιο,ΕΠΑΛ Αγίου Νικόλα Κρήτης
2 ΓΕΛ και 1 ΕΠΑΛ από Έδεσσα
ΓΕΛ Αμυνταιου(Φλωρινας)
ΓΕΛ Σχηματαραρίου
Γυμνάσιο Αμυνταιουθας
1Ο,2Ο ΓΕΛ ΚΙΛΚΙΣ
1 Γυμνάσιο Θέρμης(Θεσσαλονίκη)
Γυμνάσιο Νεου Πετριτσιου Σερρών
ΓΕΛ Μαντουδίου Εύβοιας,ΕΠΑΛ Μαντουδίου
1ο ΕΠΑΛ Άργους
2γυμνασιο διαπολητισμηκης εκπεδευσης αχαρνων!!!
1ο Γυμνασιο Δραπετσωνας!
2ο Γυμνάσιο Πεύκης
1ο ΕΠΑΛ Κορωπί
2ο λυκειο καλλιθεας
Όλα τα σχολεία στο Βόλο
Όλα τα Λύκεια στο Περιστέρι εκτώς από 1-2,και επίσης αρκετά Γυμνάσια από εκεί.
Όλα τα σχολεία στο Αγρίνιο(Υπολογίζονται 5-10)
Όλος ο νομός Σερρών(Υπολογίζονται 20+)
Όλα τα σχολεία στα Τρίκαλα (εκτός από 2-3) Υπολογίζονται στα 15 σχολεία
Όλα τα ΓΕΛ Κέρκυρας(Υπολογίζονται 5-10)
Όλα τα ΓΕΛ Ιωαννίνων

αθα λαζαρη

Ακολουθήστε μας και στο https://www.facebook.com/newspressagrinio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ