Δημοπρατείται στις 24
Σεπτεμβρίου 2013 το πολυαναμενόμενο και ιδιαίτερης σημασίας για την Αιτωλοακαρνανία, οδικό έργο βελτίωσης της Εθνικής Οδού Αγρινίου – Καρπενησίου το
οποίο προβλέπει την πλήρη κατασκευή οδικού τμήματος μήκους 7,15 χιλιομέτρων για
τη σύνδεση των δύο περιοχών.
Παράλληλα, μαζί με την δημοπράτηση που έγινε στις αρχές
Ιουλίου της οδικής σύνδεσης της Ιόνιας
Οδού με τον Αστακό στο τμήμα από τον κόμβο Πλατυγιαλίου έως την διασταύρωση
προς Άγιο Δημήτριο, είναι δύο πολύ μεγάλες και σημαντικές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Δυτικής
Ελλάδας.
«Αυτές οι οδικές
παρεμβάσεις θα δώσουν νέες αναπτυξιακές προοπτικές στην Περιφερειακή Ενότητα
Αιτωλοακαρνανίας, για την βελτίωση της........
σύνδεσης της Ανατολικής με την Δυτική
Ελλάδα, μέσω της ένωσης του Πλατυγιαλίου με την ΠΑΘΕ» σημείωσε
χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης
Απόστολος Κατσιφάρας και συμπλήρωσε: «Είναι
ένα έργο το οποίο για δεκαετίες ολόκληρες ήταν το καθολικό αίτημα όλων των
φορέων της Αιτωλοακαρνανίας και πλέον είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ότι
άμεσα θα υλοποιηθεί», ενώ κλείνοντας ευχαρίστησε τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για το πραγματικό ενδιαφέρον που επέδειξε.
Αντικείμενο του έργου που δημοπρατείται είναι η κατασκευή
οδικού τμήματος μήκους 7,15 χλμ. περίπου του Οδικού Άξονα Αγρινίου –
Καρπενησίου, από τον κόμβο Ρουπακιάς / Άγιο Ιωάννη επί της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων,
παρακάμπτοντας τον οικισμό Καμαρούλα, μέχρι να καταλήξει στον υφιστάμενο δρόμο
προς τον Άγιο Βλάση, όπου συναρμόζεται με αυτόν.
Ο οδικός άξονας θα συνδέει το Αγρίνιο με το Καρπενήσι. Η
προβλεπόμενη διατομή της οδού στα πρώτα 6,5 χλμ είναι 11,00μ (πλάτος
οδοστρώματος) και στο υπόλοιπο τμήμα είναι 8,00 μ (πλάτος οδοστρώματος) με μία
λωρίδα ανά κατεύθυνση σε όλο το μήκος της. Στα πρώτα 3,57 χλμ έχουμε νέα χάραξη
οδού και στη συνέχεια η χάραξη ακολουθεί την υφιστάμενη οδό με τοπικές
βελτιώσεις μικρής έκτασης
Αναλυτικά περιλαμβάνεται, εκτός από την κατασκευή του οδικού
τμήματος, από τον κόμβο Ρουπακιάς / Άγιο Ιωάννη επί της Ε.Ο. Αντιρρίου –
Ιωαννίνων και η κατασκευή: παράπλευρων οδών, μήκους 4,83 χλμ. περίπου, τεσσάρων
γεφυρών, επτά κιβωτοειδών οχετών, σωληνωτών οχετών και λοιπών έργων αποχέτευσης
– αποστράγγισης και πέντε ισόπεδων κόμβων (Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, Νέα
Αβοράνη Αγρινίου, Καμαρούλας, Αγίου Νικολάου και Σχίνου) με τις κάθετες οδούς
που συμβάλουν στους κόμβους.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 19.650.000 ευρώ και
φορέας εκτέλεσης του είναι οι Τεχνικές
Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και συγκεκριμένα η
ΕΥΔΕ-ΟΣΥΕ (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων
Έργων, Οδικών Σηράγγων και λοιπών υπογείων έργων).
Να
υπενθυμίσουμε πως η δημοπράτηση που έγινε στις αρχές Ιουλίου αφορά την
κατασκευή οδικού τμήματος μήκους 6,2 χλμ περίπου του Οδικού Άξονα Αστακός -
Γέφυρα Γουριάς από τη διασταύρωση προς Πλατυγιάλι (λιμάνι) έως τη διασταύρωση
προς Αγ. Δημήτριο, ο οποίος θα συνδέει τον Αστακό και το λιμάνι Πλατυγιάλι με
την Ιόνια Οδό, διερχόμενος από τη γέφυρα Γουριάς και εν συνεχεία διαμέσου της
υφισταμένης σήραγγας Αγίου Ηλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...