==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Οικολογικής Δυτικής Ελλάδας: O σιδηρόδρομος θέλει ρεαλισμό

Μόνο με ρεαλισμό θα προχωρήσει ο σιδηρόδρομος!
Το έργο της επέκτασης του προαστιακού της Πάτρας μέχρι και την Κάτω Αχαΐα, είναι αξιόλογη συμβολή στην βιώσιμη μετακίνηση στην Αχαΐα. Αποτελεί μέρος της  πολιτικής ουσιαστικής ανάπτυξης των σιδηροδρομικών μεταφορών στην περιφέρειά μας και καλώς η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας αποφάσισε να το προωθήσει άμεσα για συγχρηματοδότηση από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας.
Προκειμένου όμως το έργο να υλοποιηθεί και να προλάβουμε  τις ασφυκτικές.......
προθεσμίες  για την ένταξή του (τέλος 13 ) δεν είναι αρκετή αν και απόλυτα αναγκαία, η συνεργασία Περιφέρειας, ΟΣΕ, Δήμων, Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής.
Επιβάλλεται να μείνουμε εστιασμένοι στον στρατηγικό στόχο της επαναλειτουργίας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής  που θα φθάσει ως τον Πύργο και την Καλαμάτα.
Επιβάλλεται, επίσης, να αντιμετωπίσουμε χωρίς αυταπάτες την περίφημη υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής μπροστά από το ιστορικό κέντρο της Πάτρας.
Όπως έχουμε ξαναπεί η υπογειοποίηση είναι μια πανάκριβη ουτοπία πολεοδομικής και όχι σιδηροδρομικής σκοπιμότητας (κόστος της τάξης των 500 εκατομμυρίων) που πρέπει να επανεξετασθεί από μηδενική βάση.
Ας μη γελιόμαστε, η υπογειοποίηση δεν υπάρχει περίπτωση να χρηματοδοτηθεί, ακόμη και αν αντί διπλής, στο εν λόγω τμήμα, κατασκευαστεί μονή γραμμή, όπως ακούσαμε ως ενδεχόμενο, στην σύσκεψη που συγκάλεσε η Περιφέρεια την 20η Αυγούστου.  Και σε αυτή την περίπτωση το κόστος θα παραμένει υψηλό. Το μέγεθος των 150 εκατομμυρίων που ακούσαμε (και αμφιβάλουμε πολύ αν θα μείνει τόσο), παραμένει εξαιρετικά υψηλό για μόλις τρία χιλιόμετρα γραμμής όταν το με αυτά τα χρήματα μπορεί να ζωντανέψει το μεγαλύτερο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου στην Περιφέρεια.
Αν επιμείνουμε στην υπογειοποίηση, το μόνο που θα πετύχουμε θα είναι περιπλοκή και καθυστερήσεις  στο συνολικό έργο για την επαναλειτουργία ενός σύγχρονου σιδηροδρόμου από την Αθήνα ως την Καλαμάτα, όπως, φυσικά, και πανάκριβες μελέτες για τα συρτάρια.
Μόνο πάνω σε ρεαλιστικές βάσεις τόσο το έργο της επέκτασης του προαστιακού προς την Κ. Αχαϊα όσο και το γενικότερο του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι και την Καλαμάτα θα προχωρήσουν και θα είναι βιώσιμα.
Κώστας Παπακωνσταντίνου

Περιφ. Σύμβουλος - ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
Γραμματέας Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτ. Ελλάδας.
 Πληρ.: 6976768074, 6972902750

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ