ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Π.Ε. - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
Η
κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την ανοιχτή συμπαράταξη της Ν.Δ. και του ΛΑΟΣ και τη
συνεργασία της συμμορίας των ΜΜΕ υλοποιεί το πιο βάρβαρο αντιλαϊκό –
αντεργατικό πρόγραμμα στο όνομα της εξυπηρέτησης του χρέους που δημιουργήθηκε
για την καπιταλιστική ανάπτυξη και όχι για τις ανάγκες του κόσμου της εργασίας.
Ξεπουλάνε τον κοινωνικό πλούτο:
Αεροδρόμια, λιμάνια, ΔΕΗ, νερό, νησιά, παραλίες και δρόμοι δωρίζονται σε
«επενδυτές» για χρησιμοποιηθούν σαν κερδοφόρες επιχειρήσεις.
Υποθηκεύουν
το μέλλον των ανθρώπων με την υπαγωγή της χώρας σε καθεστώς δημοσιονομικής
πειθαρχίας που υπόσχεται λιτότητα για
άλλα 15 χρόνια, νέα ψαλίδια σε μισθούς και συντάξεις, νέα φορομπηξία για
την πλειοψηφία και φοροαπαλλαγές για το
κεφάλαιο. Η φορολογία των κερδών είναι 20% όταν αυτή του μισθού ενός
εκπαιδευτικού είναι 24%. Οι τράπεζες θα πάρουν, βάσει του μνημονίου, 70 δις €
μέσα στο 2011!
Προχωράνε σε υπαγωγή της υγείας της παιδείας
και των συγκοινωνιών στους μηχανισμούς εκμετάλλευσης της αγοράς. Με την εφαρμογή του νέου νόμου για
την Υγεία τα ασφαλιστικά ταμεία δε θα καλύπτουν εκατοντάδες σκευάσματα,
θεραπείες και εξετάσεις ενώ θα μειωθεί ο αριθμός των γιατρών που.. θα δέχονται
ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ χωρίς να πληρώνονται. Ακριβαίνουν τα εισιτήρια και μειώνουν το συγκοινωνιακό
έργο.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΔΝΤ
Στην
παιδεία οι εξελίξεις γράφουν στην ούγια τους
ΔΝΤ, Ε.Ε., ΟΟΣΑ κι αγγλοσαξονικό μοντέλο συντηρητικής αναδιάρθρωσης. Οι εκτεταμένες συγχωνεύσεις και καταργήσεις
συνοδεύονται από μια μεγάλη τομή στη διοικητική δομή της εκπαίδευσης ώστε να προωθηθεί το σχολείο της αγοράς. Θέλουν να γίνει μακρινή ανάμνηση το
σχολείο της γειτονιάς που χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό και τη
θέση του να πάρει το σχολείο που αναζητά και εξασφαλίζει το ίδιο τη
χρηματοδότησή του είτε από τους γονείς, είτε από τους χορηγούς, είτε και από
τους δύο.
Οργανώνουν ένα συγκεντρωτικό με
ασφυκτικό έλεγχο μηχανισμό ώστε τίποτα να μην ξεφεύγει από τις βασικές κρατικές
επιταγές. Οι υπερεξουσίες στο διευθυντή και η ελαχιστοποίηση των δικαιωμάτων
του συλλόγου διδασκόντων, η χρηματοδότηση
των σχολείων με βάση την αυτοαξιολόγηση-κατηγοριοποίηση, η κατάργηση του ΟΣΚ, του
ΟΕΔΒ και του δωρεάν βιβλίου, το κουπόνι του μαθητή, οι συνεχείς μειώσεις στην
επιχορήγηση των σχολικών επιτροπών και τελικά ο Καλλικράτης της εκπαίδευσης, οδηγούν στη δημιουργία του «νέου σχολείου»
που θα πρέπει να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και στις ανάγκες της αγοράς για
να υπάρξει.
ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ - ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ
Για την επίτευξη αυτής της πολιτικής
συκοφαντείται και καταστέλλεται βίαια κάθε απόπειρα απάντησης τους εργατικού
και λαϊκού κινήματος, κάθε κίνηση απειθαρχίας και ανυπακοής. Στην Κερατέα οι κάτοικοι
ζουν την κατοχή των αστυνομικών μονάδων του ΔΝΤ, ενώ μετατράπηκε σε ποινικό
αδίκημα η άρνηση πληρωμής εισιτηρίου ή διοδίων! Είναι έκδηλος ο φόβος των κυβερνώντων για το κύμα της οργής των εργαζόμενων.
ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ ΠΑΖΑΡΕΥΟΥΝ
Η
συνδικαλιστική γραφειοκρατία ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ σε ΑΔΕΔΥ, ΔΟΕ και ΓΣΕΕ σαμποτάρει
φανερά κάθε απόπειρα δημιουργίας διακλαδικού
μετώπου ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης – Ε.Ε - ΔΝΤ. Στηρίζουν όλα τα
καπιταλιστικά ιδεολογήματα: «ανταγωνιστικότητα,
αποτελεσματικότητα, ανάπτυξη, εργασιακή
ειρήνη». Αποδέχονται τη χειροτέρευση του βιοτικού επιπέδου αρκεί αυτό να
γίνει ….ελεγχόμενα.
Γι’ αυτό και στη ΓΣΣΕ, ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ,
αποδέχτηκαν τις επιχειρησιακές συμβάσεις αντί των συλλογικών.
Γι’ αυτό σε
ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ οι ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ αναμασούν ακόμα τα φληναφήματα περί νέου
ενιαίου «δίκαιου» μισθολογίου. Επί χρόνια λοιδορούσαν τη διεκδίκηση Συλλογικών
Συμβάσεων Εργασίας σε σημείο που αφαίρεσαν το αίτημα αυτό από κάθε διεκδικητικό
πλαίσιο. Σήμερα αποδέχονται μέσω του ενιαίου μισθολογίου και την ταπείνωση των
μισθών αλλά και την χειραγώγηση – πειθάρχηση των εργαζόμενων στο δημόσιο, αφού το μνημόνιο προβλέπει σύνδεση μισθού –
απόδοσης στο νέο μισθολόγιο.
Ταυτόχρονα ΠΑΣΚ
και ΔΑΚΕ δρουν παρελκυστικά σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και συνεργατικά προς την κυβέρνηση.
Τη στιγμή που κρίνεται το μέλλον της
δημόσιας εκπαίδευσης συμμετέχουν στο «διάλογο» του Υπουργείου και του ΕΣΥΠ.
Αποφασίζουν την απεργία 22-23 χωρίς
πρόταση στις Γενικές Συνελεύσεις για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με μορφές διάρκειας.
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
Δε θα
επιτρέψουμε την εκπλήρωση του συμβολαίου θανάτου της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης,
κάθε άλλης κοινωνικής υπηρεσίας αλλά και της ίδιας μας της ζωής μας.
Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και όλοι οι εργαζόμενοι έχουμε τη δύναμη να
ανατρέψουμε όλα όσα σχεδιάζουν.
Με
αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες και Γενικές Συνελεύσεις σε σχολεία, γειτονιές και
χώρους δουλειάς να συγκροτήσουμε το διακλαδικό μέτωπο εργαζόμενων που με
μαζικούς ανυποχώρητους αγώνες θα ανατρέψουμε την κυβέρνηση του μνημονίου
και όλους τους επίδοξους διαχειριστές αυτής της πολιτικής.
Με οριζόντιο
συντονισμό εργαζομένων και σωματείων υλοποιούμε πρόγραμμα δράσεων απειθαρχίας
και ανυπακοής σε κάθε τόπο και γειτονιά. Στηρίζουμε – συμμετέχουμε σε κάθε
κίνηση ανυπακοής: μη πληρωμές εισιτηρίων – διοδίων κ.τ.λ.. Προχωράμε σε
κοινές Γενικές Συνελεύσεις μαζί με γονείς και εργαζόμενους άλλων σωματείων για
να καθορίσουμε την κοινή δράση μας το επόμενο διάστημα.
Προχωράμε
σε Γενικές Συνελεύσεις με στόχο την κλιμάκωση του αγώνα, με απεργία διαρκείας
με επαναλαμβανόμενες μορφές. Μιας απεργίας που θα υπερβαίνει τα κλαδικά και θα
έχει διακλαδικά – πανεργατικά χαρακτηριστικά.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ – ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ :
Ενάντια στο
σχολείο της αγοράς, της υποχρηματοδότησης,
του αντιεκπαιδευτικού ν.3848/2010 -των συγχωνεύσεων – καταργήσεων, της
αυτοαξιολόγησης – κατηγοριοποίησης, των 800 σχολείων της παιδικής υπερεργασίας,
των ταξικών φραγμών, της ιδιωτικοποίησης της ειδικής αγωγής, της κατάργησης της
μετεκπαίδευσης, της κατάργησης ΟΣΚ– ΟΑΕΔΒ, των ΕΣΠΑ και των ελαστικών σχέσεων
εργασίας.
ΕΝΙΑΙΟ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΔΙΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
· Αύξηση
των δαπανών για την Παιδεία στο 15% του Γ.Κ.Π.
· Καμία
κατάργηση-συγχώνευση σχολείων, τμημάτων και μετακίνηση μαθητών σε άλλα σχολεία
· 20
μαθητές ανά τμήμα στα δημοτικά και ως 15 στα νηπιαγωγεία, στις Α’, Β’ τάξεις
και στα μειονοτικά σχολεία.
· Να καταργηθεί ο αντιεκπαιδευτικός
ν.3848.
· Μόνιμους μαζικούς διορισμούς χιλιάδων
εκπαιδευτικών (και βοηθητικού προσωπικού) σε όλες τις θέσεις ώστε να καλυφθούν
ΤΩΡΑ οι πραγματικές ανάγκες.
· Ενίσχυση των δημόσιων δομών της ειδικής αγωγής.
Τώρα τμήμα ένταξης σε κάθε σχολείο
· Δίχρονη μετεκπαίδευση. Όχι στην
επιμόρφωση – συμμόρφωση.
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΤΩΡΑ:
· Παύση πληρωμών του χρέους – μη αναγνώριση του χρέους τώρα –
Έξοδο από Ε.Ε-ΟΝΕ - Εθνικοποίηση και κοινωνικός έλεγχος των τραπεζών.
· Πρώτος μισθός 1400 ευρώ καθαρά –
αφορολόγητα για κάθε εργαζόμενο
· Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση
· Κατάργηση του ΦΠΑ και των διάφορων ΕΦΚ (καύσιμα, ρεύμα) –
Φορολογία 45% των κερδών – Φορολογία εκκλησίας – πάγωμα και δραστική μείωση των
στρατιωτικών δαπανών
· Παιδεία – Υγεία - Μεταφορές –
Ενέργεια κοινωνικά αγαθά δημόσια και δωρεάν για όλο το λαό.
· Πλήρης δημόσια και δωρεάν
ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλο το λαό
· Καθολικό – δημόσιο - κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα,
όχι επαγγελματικό-ανταποδοτικό. Να αποσυρθούν οι αντιασφαλιστικοί νόμοι που καταργούν την κοινωνική
ασφάλιση. Σύνταξη στα 30 χρόνια
δουλειάς ή στα 55.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ / ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ-ΘΕΡΜΟΥ ΚΑΙ Η
ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΣΕ ΟΛΑΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΛΕΣ / ΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ/ΟΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...