==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Ανακοίνωση της ΡΑΣ καθηγητών για τις καταργήσεις σχολείων στο νομό

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
«Για Παλλαϊκή Δράση ενάντια στο κατοχικό μνημόνιο»
 Από την Ουτοπία στον ακραίο φιλελευθερισμό
«Σχετικά με τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων»
Οι δημόσιες τοποθετήσεις μας για τις δραματικές επιπτώσεις που έρχονταν στην Εκπαίδευση είναι γνωστές. Το μνημόνιο και ο «Καλλικράτης» όμως στην Παιδεία ξεπέρασαν δυστυχώς και τις δικές μας εκτιμήσεις. Οι κομματάνθρωποι συνδικαλιστές όλων των αποχρώσεων, με τη δύναμη της δικής σας ψήφου και κατ΄ εντολή των κομμάτων τους, απαξίωναν τις πολιτικές μας θέσεις ως γραφικές κινδυνολογίες και ως αδύνατη πραγμάτωση κάποιων ακραίων σεναρίων. «Αυτά δεν γίνονται», δήλωναν. Σήμερα όμως όλοι μας είμαστε αντιμέτωποι με τον ακραίο, αδίστακτο φιλελευθερισμό.
Το  υπουργείο Παιδείας αναμένεται να αποφασίσει για την κατάργηση ή τη συγχώνευση σχολείων και στην Αιτωλ/νία (τι λέει η διοίκηση;). Είχαμε γράψει πριν την λεγόμενη κρίση ότι στο νομό είναι ζήτημα να μείνουν 10 Λύκεια, τώρα το σενάριο αυτό μοιάζει με το πραγματικό. Αν πάρουμε υπόψη την συνδικαλιστική ανυδρία και ένοχη συνθηκολόγηση αλλά και την αδιαφορία του κάθε ενός από εμάς, φαίνετε ότι η κ. Υπουργός θα βάλει βαθιά το «μαχαίρι»! Δεν ξέρουμε αν με το κλείσιμο των σχολείων θα ξεπηδήσουν φυλακές και νέες θέσεις εργασίας για φύλακες, σίγουρα όμως πολλά δεινά θα γεννηθούν.
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται παραπλανητικό το σύνθημα της κας. Διαμαντοπούλου «πρώτα ο μαθητής». Αφού κατάργησε την πρόσθετη διδακτική στήριξη και την ενισχυτική διδασκαλία, αφού μείωσε δραματικά τα λειτουργικά έξοδα στις σχολικές επιτροπές, αφού χάθηκαν δεκάδες χιλιάδες ώρες από το μη επαρκή και έγκαιρο διορισμό εκπαιδευτικών, αφού διαλύει τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών (ωρομίσθιοι, αναπληρωτές ΕΣΠΑ), αφού καταργεί ουσιαστικά τα αθλητικά σχολεία εν μια νυκτί, αφού προτίθεται να καταργήσει τα μουσικά, αφού καταργεί την τεχνική εκπαίδευση και τη δωρεάν διανομή βιβλίων στους μαθητές, έφτασε η ώρα να κλείσουν και τα σχολεία προς όφελος του μαθητή!
Ας μη γελιόμαστε. Οι καταργήσεις των σχολικών μονάδων θα έχουν σημαντικές αρνητικές συνέπειες. Πηγαίνουμε για όριο τους 30+ μαθητές ανά τμήμα – κατά δήλωση του υπουργείου (αυτό κι αν είναι παιδαγωγικό κριτήριο), για να θυμηθούμε το παλιό καιρό. Θα ερημώσουν χωριά, θα μαραζώσουν οι μικρές τοπικές κοινωνίες και θα αυξηθεί η μαθητική διαρροή (ήδη ο νομός Αιτωλ/νίας είναι στους πρώτους στη μαθητική διαρροή, σύμφωνα με έρευνα του ίδιου του υπουργείου το 2007). Οι μεγάλες αποστάσεις - μετακινήσεις των μαθητών θα λειτουργούν αποτρεπτικά στο να εγγράφονται στη Β΄/θμια εκπ/ση και όσοι συνεχίζουν θα έχουν τεράστιες δυσκολίες.
Θα υπάρξει μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση για τις οικογένειες των μαθητών που προέρχονται από κοινωνικά, οικονομικά και μορφωτικά επιβαρυμένα στρώματα. Και να μην λησμονούμε το άθλιο οδικό δίκτυο και τις ιδιαίτερες κλιματολογικές κ.α. συνθήκες στις περισσότερες περιοχές του νομού μας.
Εκτός των καταργήσεων αναμένονται και προσπάθειες συγχωνεύσεων με γιγάντια σχολεία στις πόλεις, δώρο στους ιδιώτες. Σχολεία στα οποία ακόμα κι αν περισσεύουν οι υποδομές, πράγμα αδύνατο, θα λείπουν οι ουσιαστικές σχέσεις μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών και μεταξύ εκπαιδευτικών στο σύνολό τους Στοιχεία απαραίτητα για μια ομαλή παιδαγωγική προσέγγιση και αποτελεσματικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Καμία άλλωστε σύγχρονη μέθοδος διδασκαλίας δεν αναφέρεται σε απρόσωπα σχολεία μαμούθ, με τάξεις των 30+ παιδιών, όπως αναχρονιστικά διατυμπανίζουν η υπουργός Παιδείας και οι άσχετοι, κρατικοδίαιτοι αυλοκόλακές της.
Πρόκειται για μια ξεκάθαρα ταξική πολιτική, εναρμονισμένη στα πλαίσια του μνημονίου και του Καλλικράτη. Η κυβέρνηση, όπως ακριβώς και στο νόμο «αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού», δείχνει ότι το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να μειώσει το κόστος ανεξάρτητα από την υποβάθμιση της ποιότητας (στόχος της η μείωση των μόνιμων εκπαιδευτικών σε 4-5 χρόνια κατά 20%), πιστή στη λογική του φθηνού σχολείου που απαιτούν οι πιστωτές, αδιαφορώντας πλήρως για τις επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Χρειάζεται όλοι να κατανοήσουμε ότι αυτή η πολιτική θα φορτώσει ακόμα περισσότερα βάρη στις πλάτες των γονέων, όταν σήμερα το φάσμα της φτώχιας πλανάτε σε μεγάλο ποσοστό οικογενειών. Δεν μπορεί να σωθεί κανένας μόνος του πλέον. Θα κριθούμε όλοι σε αυτή τη μάχη. Δεν είναι μόνο ευθύνη των εκπαιδευτικών αλλά και των τοπικών κοινωνιών να αντισταθούμε σε αυτή τη λαίλαπα.
Καλούμε:
Τους συναδέλφους διευθυντές να μην συναινέσουν με κανέναν τρόπο στην κατάργηση-συγχώνευση της σχολικής τους μονάδας.
Τους Συλλόγους των διδασκόντων να αρνηθούν να γίνουν μέρος της πολιτικής τους που καταργεί τη δημόσια εκπαίδευση και εκθεμελιώνει τα ιερά και τα όσια του κλάδου μας.
Την Α’ και Β΄ΕΛΜΕ του νομού σε συντονισμό, μαζί με τους αδιόριστους και τους εργαζόμενους, τους ανέργους και όλο το λαό σε ένα παλλαϊκό μέτωπο απόκρουσης των Θατσερικών μέτρων στην εκπαίδευση του ΔΝΤ και της κυβέρνησης και όσων τα στηρίζουν.
Σε κάθε περίπτωση που δεν θα υπάρξει αυτός ο συντονισμός που κρίνεται αναγκαίος τοπικά, παίρνουμε εμείς αυτή τη πρωτοβουλία μαζί και με άλλους εργαζομένους για το ξεκίνημα ενός νέου κέντρου εργατικής και κοινωνικής πολιτικής που να δίνει απαντήσεις με κινηματικούς όρους σε όλα αυτά που φτιάχνει η εξουσία για μας χωρίς εμάς.
Αγρίνιο, 24 Γενάρη 2011
Ρ.Α.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ