==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ

Αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών ταξί από την Πάτρα, τον Πύργο και άλλες περιοχές της Δυτικής Ελλάδας επισκέφθηκε σήμερα τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα και του επέδωσε ψηφίσματα διαμαρτυρίας ύστερα από τις τελευταίες ανακοινώσεις του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αναφορικά με τον τρόπο απελευθέρωσης του κλάδου.

Μετά το τέλος της συνάντησης ο Περιφερειάρχης έστειλε επιστολή στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση, διαβιβάζοντας παράλληλα τα ψηφίσματα διαμαρτυρίας των ιδιοκτητών ταξί.

Στην επιστολή του ο Περιφερειάρχης επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι «όπως σας.......... είναι γνωστό, το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ύστερα από διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προχώρησε στην κατάρτιση Σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος το οποίο με σαφήνεια και στη βάση στοιχειώδους συναίνεσης των ενδιαφερομένων, ρύθμιζε τους όρους και τις προϋποθέσεις της απελευθέρωσης του κλάδου των ταξί λαμβάνοντας υπόψη και τις προβλέψεις σχετικής οδηγίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Ωστόσο, το Προεδρικό Διάταγμα -και η υπογραφή του- τελεί ακόμη σε εκκρεμότητα. Με αποτέλεσμα όλη η καλή προετοιμασία που προηγήθηκε, από κυβερνητικής πλευράς, στην πράξη να μην έχει ακόμη αντίκρισμα».

«Οι ιδιοκτήτες ταξί, όπως άλλωστε επισημαίνεται και στα ψηφίσματα που σας διαβιβάζω», συνεχίζει στην επιστολή του ο κ. Κατσιφάρας, «θεωρούν ότι με τις νέες ανακοινώσεις, που αναιρούν τα συμφωνηθέντα, θα επέλθει πλήρης ανατροπή, εκφράζουν δε τον φόβο ότι θα ανοίξει ο δρόμος σε ολιγοπωλιακού χαρακτήρα εταιρείες οι οποίες θα ελέγξουν στο μέλλον πλήρως την αγορά, απαξιώνοντας τον κλάδο, τα εργασιακά δικαιώματα κ.α.».

Και η επιστολή καταλήγει ως εξής: «Κύριε Υπουργέ, είναι, νομίζω, κοινή παραδοχή ότι ο κλάδος των ταξί αντιμετωπίζει σήμερα σωρεία προβλημάτων, με πλέον προφανή την μείωση της επιβατικής κίνησης, την αύξηση των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης των οχημάτων, τον ήδη μεγάλο αριθμό αδειών που περιορίζει το μεταφορικό έργο κ.α. Κατά συνέπεια, ο χαρακτήρας των ταξί ως μικρομεσαίες και ατομικές επιχειρήσεις, θα πρέπει να τύχει της υποστήριξης και προσοχής της Πολιτείας, σε μια περίοδο μάλιστα που η ανεργία εξακοντίζεται και η κρίση επηρεάζει κάθε μορφή επαγγελματικής δραστηριότητας. Στο πλαίσιο αυτό σας διαβιβάζω τα σχετικά ψηφίσματα με την βεβαιότητα ότι θα ληφθούν σοβαρά υπόψη». 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ