Τρεις νέες υπηρεσίες παρέχει, από την Δευτέρα 18 Ιουλίου, το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, 11500. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές όλης της χώρας θα μπορούν να υποβάλουν... τηλεφωνικά τα αιτήματά τους, έλεγχο μετρητή, μετατόπιση παροχής και μεταβολή συμφωνημένης ισχύος (επαύξηση ή μείωση) υφιστάμενης παροχής.
Το τηλεφωνικό Κέντρο 11500 ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από έναν χρόνο και παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, κ.λπ.).
Παράλληλα, μέσω του 11500, οι καταναλωτές μπορούν να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους, καθώς και να υποβάλουν αίτηση για τοποθέτηση μετρητή με χρονοχρέωση (νυκτερινό) στην ηλεκτρική παροχή τους.
Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι από τις 07:00 έως τις 19:00, όλες τις εργάσιμες ημέρες.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...