Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Ψήφισα ΠΑΣΟΚ επειδή δεν ήξερα...

 
Για μία ακόμη φορά θύμα, με θύτη τον εαυτό μου και εκτελεστή έναν εισαγόμενο επαγγελματία δολοφόνο... επειδή τους ενοχλώ με την παρουσία μου

Εγώ το μόνο που ξέρω ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ είναι ότι από τότε που ήρθε ο Παπανδρέου είμαι σε μόνιμο άγχος, μελαγχολία και ανασφάλεια.
Ούτε το εισόδημά μου ανέβηκε (αντίθετα έχειπέσει 30%),
ούτε η βενζίνη φτήνηνε (αντίθετα ανέβηκε 50%),
ούτε η ακρίβεια μειώθηκε (αντίθετα ανέβηκε 20%),
ούτε το σαραβαλάκι μου μπόρεσα να αποσύρω,
ούτε η φορολογία μου έπεσε (αντίθετα ανέβηκε ο ΦΠΑ 4%),
ούτε καμιά δικαιοσύνη και διαφάνεια είδα (αντίθετα με φερεντζέ το open.gov γέμισε το δημόσιο με τους φίλους και τους γνωστούς του),
ούτε κανένα έργο δεν είδα να γίνεται (όλα τα δημόσια έργα έχουν παγώσει),
ούτε επενδύσεις για το μέλλον γίνονται (το ΤΕΜΠΜΕ είναι μόνο για να πληρωθεί η εφορία των επιχειρήσεων),
ούτε η ανεργία έπεσε (αντίθετα κοντεύει να διπλασιαστεί μέσα σε λίγους μήνες).
Βασικά ψήφισα τον Παπανδρέου όχι τόσο γιατί πίστεψα τα αφηρημένα οράματα που μας πουλούσε, αλλά γιατί ήλπιζα σε κάτι καλύτερο από τον Καραμανλή...
Δεν εκτιμούσα όσα είχα και ήθελα περισσότερα.
Τώρα βλέπω ότι ήμουν αγαθός.

Τώρα βλέπω ότι ο Παπανδρέου με κορόϊδεψε χοντρά.
Τώρα βλέπω ότι με παραπλάνησε και μου έκλεψε την ψήφο μου.
Τώρα ξέρω ότι δεν θα ξανα-εμπιστευθώ ποτέ κανένα πολιτικό που λέει μεγάλα λόγια, από κανένα κόμμα.
Για τον ίδιο τον Παπανδρέου ούτε λόγος.
Μαύρο στις δημοτικές.
Μαύρο και άραχνο, σαν το μέλλον μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ