Από 7% έως 20% θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου.
Τις αλλαγές αποφάσισαν σε πολύωρη σύσκεψη το βράδυ της Τετάρτης ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Παπακωνσταντίνου και η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη.
Οπως γράφει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ επικρατάστερη είναι η πρόταση για δυο διαφορετικούς τιμοκαταλάγους ανάλογα με την παλαιότητα του κάθε αυτοκινήτου.
Για αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων.
Στην περίπτωση αυτή, θα φορολογούνται πολύ ευνοϊκά ή και θα απαλλάσσονται όσα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, χωρις να παίζει ρόλο η τεχνολογία του αυτοκινήτου (υβριδικό ή μη) αφού οι ρύποι εξαρτώνται και από πολλούς άλλους παράγοντες.
Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία, προτείνεται να ισχύσει η παλαιά κλιμάκωση του 2008 -προ των αλλαγών Σουφλιά- προσαυξημένων κατά 7% ως 20%.
Στην περίπτωση αυτή, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν κατά προσέγγιση ως εξής:
Κυβισμός Τέλη 2008 Τέλη 2011
έως 300 κ.εκ. 15 ευρώ 18 ευρώ
301-785 κ.εκ. 38 ευρώ 40 ευρώ
786-1.357 κ.εκ. 93 ευρώ 100 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ. 168 ευρώ 180 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ. 372 ευρώ 400 ευρώ
2.358 και άνω 483 ευρώ 550 ευρώ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...