Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΘΗ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΘΗ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΝΟΜΑΡΧΗ ΘΥΜΙΟ ΣΩΚΟ

Μεσολόγγι 28-06-2010
«κ. Νομάρχη
Υπέβαλα σήμερα στη Γραμματεία του Νομαρχιακού Συμβουλίου την παραίτησή μου από Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου, θέση, που μετά
από δική σου πρόταση, κατέχω μέχρι την οριστική αποδοχή της παραίτησής μου απ’ το Σώμα.
Οι λόγοι που με οδήγησαν στην πιο κάτω απόφαση μου είναι πολλοί και γνωστοί και στους δύο μας, άρα δεν υφίσταται λόγος να τους επαναλάβω.
Στέκομαι μόνο σε δυο αφορμές που εκτιμώ πως συνιστούν συνειδητές εκ μέρους σου απόπειρες υποβάθμισής μου και προσβολής της προσωπικότητάς μου.
Η πρώτη αφορμή ήταν όταν την Πρωτομαγιά, παρόντος εμού, έστειλες στην πόλη μου τον κ. Πετρόπουλο να καταθέσει στεφάνι εκ μέρους της Ν.Α. και η δεύτερη, μόλις χθες, όταν ούτε καν με ειδοποίησες ότι θα ΄ρθεις στη Ναύπακτο στην εναρκτήρια εκδήλωση του Παγκόσμιου Συνεδρίου Μαθηματικών και στη συνέχεια απέφυγες να πιούμε ένα καφέ μαζί ενώ το έπραξες με τον συνάδελφο και συντοπίτη μου κ. Μπαρμπαγιάννη.
Μένω ως ερασιτέχνης (και άρα ρομαντικός) της πολιτικής στις καλές μέρες της προεκλογικής μας εκστρατείας  όταν η αναγγελία της συμμετοχής μου στο ψηφοδέλτιο σου εκτόξευσε την αναγνωσιμότητα σου στην Ναυπακτία από 16% στο 40% και υπό τον όρο της αμοιβαιότητας, σου δηλώνω ότι πρόθεσή μου δεν είναι να ανεβάσω τόνους….»
                                                                                          Σε χαιρετώ
                                                                                            Στάθης Λουκόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ