==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Απεργιακό «φρένο» διαρκείας σε φορτηγά και βυτιοφόρα


Απεργία διαρκείας ξεκίνησαν από τα μεσάνυχτα οι ιδιοκτήτες των περίπου 32.500 φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ., αντιδρώντας στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών, το οποίο ενεκρίθη από το υπουργικό συμβούλιο την περασμένη Παρασκευή και σήμερα αναμένεται να παρουσιαστεί από τη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.

Η αγορά απειλείται με σοβαρά προβλήματα ανεφοδιασμού, καθώς οι απεργοί έχουν αποφασίσει να παρατάξουν φορτηγά και βυτιοφόρα στα διόδια της Ελευσίνας, στον Σκαραμαγκά, στο Χαϊδάρι, στη Μεταμόρφωση, στο Σχιστό, καθώς και σε εισόδους μεγάλων πόλεων της χώρας. Στην κινητοποίηση δεν μετέχουν τα βυτιοφόρα των εταιρειών καυσίμων, αλλά οι κινητοποιήσεις είναι πιθανόν να προκαλέσουν προβλήματα στον ανεφοδιασμό των πρατηρίων, γι' αυτό από χθες σχηματίζονται ουρές από οδηγούς που έτρεξαν να προλάβουν.
Οι μεταφορείς είχαν προαποφασίσει την κήρυξη απεργίας στις 27 Αυγούστου, προκειμένου να μην πληγεί ο ανεφοδιασμός της αγοράς μέσα στην τουριστική περίοδο. «Αιφνιδιαστήκαμε», τόνισε ο πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής του κλάδου, Γιώργος Τζωρτζάτος, που έκανε λόγο «για την οριστική ισοπέδωση και τον ενταφιασμό των αυτοκινητιστών».

Οι μεταφορείς διαφωνούν με τις τροποποιήσεις του σχεδίου νόμου για την απελευθέρωση του κλάδου και συγκεκριμένα με τη ρύθμιση που ορίζει ότι οι άδειες θα έχουν συγκεκριμένη αξία, η οποία θα προσμετράται στο κεφάλαιο των εταιρειών που συγκροτούν οι μεταφορείς για μία μεταβατική περίοδο 3 ετών. Ταυτόχρονα προβλέπεται ότι οι μεταφορείς που έχουν άδεια για μια νομαρχία και υπολογίζονται σε περίπου 14.000, θα μπορούν να δραστηριοποιούνται πανελλαδικά. Υποστηρίζουν ότι είχε επέλθει συμφωνία στο αρχικό σχέδιο νόμου, αλλά η κυβέρνηση προχώρησε σε σοβαρές τροποποιήσεις εν κρυπτώ. «Ως την περασμένη Πέμπτη ήμαστε στο υπουργείο και ζητούσαμε να μάθουμε τις αλλαγές», υπογραμμίζει ο Γ. Τσάμος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βυτιοφόρων Μεταφοράς Υγρών Καυσίμων.

Με την κινητοποίηση διαφωνεί ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Διεθνών Μεταφορών, Απόστολος Κενανίδης, ο οποίος σημειώνει ότι «δεν μπορεί ένας κλάδος να κατεβαίνει σε απεργία στηριζόμενος σε πληροφορίες», ενώ θεωρεί ότι «το νομοσχέδιο δίνει λύση σε προβλήματα, όπως τη δυνατότητα μεταφοράς καυσίμων και από άλλους επαγγελματίες που τηρούν τις προδιαγραφές».

Στελέχη του υπουργείου Υποδομών από την πλευρά τους σημειώνουν πως χρειάστηκε να δοθεί μάχη προκειμένου να μην περάσουν οι επιταγές της τρόικας, η οποία απαιτούσε πλήρη και άμεση απελευθέρωση του επαγγέλματος χωρίς μεταβατική περίοδο και τριετή αναγνώριση της άυλης αξίας των υφιστάμενων αδειών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ