Ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου του ΚΤΕΛ Αιτωλοκαρνανίας αποκοιμήθηκε πάνω στο τιμόνι, με τραγικό αποτέλεσμα το όχημα να προσκρούσει στην νταλίκα που ήταν σταθμευμένη τρία χιλιόμετρα πριν από τα διόδια των Μαλγάρων;
Το ενδεχόμενο αυτό εξετάζουν οι αξιωματικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, προσπαθώντας να εξακριβώσουν τα αίτια που προκάλεσαν το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε δύο φοιτήτριες και ......... οδήγησε στο νοσοκομείο 22 άτομα.
«Εξετάζουμε την πιθανότητα ο οδηγός του λεωφορείου να αποκοιμήθηκε» αποκαλύπτει στην εφημερίδα «Δημοκρατία» ο Θεόδωρος Τυριακίδης, διευθυντής της Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Εξηγεί ότι «ο 55χρονος οδηγός ξεκίνησε το δρομολόγιο από το Αγρίνιο στις 9 το πρωί της Τρίτης. Λίγο πριν από τα διόδια των Μαλγάρων πιθανότατα αποκοιμήθηκε λόγω κούρασης και λίγα λεπτά πριν από τις 16.00 προσέκρουσε σε νταλίκα».
Πηγή: Δημοκρατία
Έπρεπε να είχε θεσπιστεί από χρόνια αυτός ο Νόμος για δεύτερο οδηγό στα μεγάλα δρομολόγια των ΚΤΕΛ και Τουριστικών γραφείων γιατί Άνθρωποι είναι και αυτοί οι οδηγοί και μάλιστα κάποιας προχωρημένης σχετικά ηλικίας 57 και άνω .Πρέπει από τις Διοικήσεις των ΚΤΕΛ και Τουριστικών Γραφείων να τους βάζουν κοντινά δρομολόγια τους μεγαλύτερους και μακρινά τους νεότερους με εφεδρικό οδηγό. Έπρεπε την σύνταξη σε Επαγγελματία οδηγό λεωφορείου, νταλίκας, φορτηγών κ.λ.π.ΝΑ ήταν το 60ο έτος της ηλικίας τους? Τώρα οι σοφοί του κράτους τους αφανίσανε το όριο προς τα πάνω.Και ρωτώ ένας οδηγός 59 - 60 χρονών έχει το κουράγιο και τα αντανακλαστικά να δουλέψει με διαυγεια πνεύματος και σώματος επαγγελματικό αυτοκίνητο που να μεταφέρει αθώες ψυχές? Οι σοφοί των αρμόδιων υπογείων ας τα σκεφθούν και ας διορθώσουν τα κακώς κείμενα. Κρίμα να χάνονται αθώες ψυχές και παιδιά που έχουν όνειρα για ζωή και δημιουργία κρίμα να πεθαίνουνε και να κλίνουν σπίτια από την ανικανότητα να κυβερνήσουν κάποιοι που δυστυχώς διαπιστώνεται ότι είναι και οι 300 των Αθηνών.
ΑπάντησηΔιαγραφή