Με το δεξί ήθελε ν’ αρχίσει το πρωτάθλημα ο Παναιτωλικός, αλλά… παραπάτησε και προσγειώθηκε ανώμαλα στην πραγματικότητα της Β’ Εθνικής. Χωρίς να βάλουν οι παίκτες του τα πόδια τους στη φωτιά (εκτός λίγων εξαιρέσεων), χωρίς να μπορέσει να δείξει ότι έχει πλάνο και μπορεί να το εφαρμόσει στο παιχνίδι του, αναλώθηκε σε άσκοπη κατοχή μπάλας η οποία πολύ δύσκολα έφτανε στην αντίπαλη περιοχή. Έστω και με… γιόμες, όπως πολλές φορές επιχείρησε στο β’ ημίχρονο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι καμία τελική προσπάθειά του δεν ήταν εντός εστίας! Ούτε το πέναλτι που κέρδισε ο Καμαρά από τον Αναστασιάδη και ... εκτέλεσε στέλνοντας τη μπάλα στο δοκάρι ο Φαβάλι στο 78’, στη μεγαλύτερη ευκαιρία που δόθηκε στους "κυανοκίτρινους" να πάρουν το ματς.
Η Καλλονή «χτύπησε» στην κόντρα στο 85’, με τον Μανούσο να ευστοχεί με σουτ μέσα από την περιοχή και να δίνει μια μεγάλη νίκη στην ομάδα του.
Τέτοια εικόνα από πλευράς Παναιτωλικού, ούτε οι οπαδοί του περίμεναν, ούτε (όπως παραδέχτηκε στο τέλος) και ο Νίκος Καραγεωργίου.
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ: Τακίδης, Μπακάκης, Κούσας, Ακουάρο, Γκόλιας, Μητρόπουλος, Σφακιανάκης (82' Πασάς), Μύγας (56' Δάρλας), Φαβάλι, Καμαρά, Ντιμπαλά (56' Κουτσοσπύρος).
ΑΕΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ: Μάππας, Σερφά, Χωριανόπουλος, Αναστασιάδης (80' Τραορέ), Κώτσιος, Σιλιγαρδάκης, Μαρσέλο, Μανούσος (91' Γάλας), Γκονζάλες, Λεοζίνιο (83' Χατζόπουλος), Καζάκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...