==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ-Προβολή νέας ταινίας



ΚΥΡΙΑΚΗ  15-01-2012  ΩΡΕΣ: 7 - 9  &  9 – 11  μ.μ.
ΔΕΥΤΕΡΑ  16-01-2012  ΩΡΕΣ: 7 - 9  &  9 – 11 μ.μ.

ΤΟ ΧΡΕΟΣ  
THE DEBT


Δραματική, θρίλερ
Διανομή: UIP
Διάρκεια: 114'

Σκηνοθεσία: Τζον Μέιντεν
Ηθοποιοί: Έλεν Μίρεν, Σαμ Γουόρθινγκτον, Τζέσικα Τσάστεϊν, Γέσπερ Κρίστενσεν, Μάρτον Τσόκας, Τομ Γουίλκινσον, Κιάραν Χάιντς
Μια ταινία ερμηνειών σκηνοθετεί ο υποψήφιος για Όσκαρ Τζον Μέιντεν (Proof, Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι, Ερωτευμένος Σαίξπηρ) με τη βραβευμένη με Όσκαρ «Βασίλισσα» Έλεν Μίρεν να υποδύεται μια Εβραία, την Ρέιτσελ, η οποία, σε νεαρή ηλικία (με την Τζέσικα Τσάστεϊν να την υποδύεται) μαζί με δύο συμπατριώτες της, μέλη και εκείνοι της Μοσάντ, -μεταξύ των οποίων και ο Σαμ Γουόρθινγκτον των ταινιών Τιτανομαχία και Avatar- είχαν αναλάβει να πιάσουν και να φέρουν ενώπιον της δικαιοσύνης έναν περιβόητο εγκληματία πολέμου - γνωστό ως Χειρούργο του Μπίρκεναου. Κάποια ........
χρέη όμως δεν ξεπληρώνονται εύκολα και τα βρίσκεις μπροστά σου ακόμα και τριάντα χρόνια μετά και αυτό ακριβώς καλείται τώρα να αντιμετωπίσει η Ρέιτσελ...
Λίγα λόγια για την ταινία:
  • Με γυρίσματα σε Τελ Αβίβ, Αγγλία και Βουδαπέστη το θρίλερ κατασκοπείας του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη Τζον Μέιντεν The Debt αποτελεί την αμερικανική εκδοχή (σε σενάριο Μάθιου Βον, Τζέιν Γκόλντμαν, Πίτερ Στρόχαν) της ισραηλινής ταινίας του 2007 « Ha-Hov» σε σκηνοθεσία του Ασάφ Μπέρνσταϊν που είχε λάβει τέσσερις υποψηφιότητες για τα αντίστοιχα Όσκαρ του Ισραήλ.  
  • Δεν πρόκειται για άλλη μια ιστορία για τη Mossad, η οποία άλλωστε είναι διάσημη οργάνωση ανά τον κόσμο όσον αφορά στην κατασκοπεία, καθώς πρόκειται ουσιαστικά για μια περιπέτεια χαρακτήρων και ερμηνειών. Το πρωτότυπο σενάριο ήταν ήδη πολύ άρτιο με έντονα ηθικά και συναισθηματικά διλήμματα, και αφού είδε την πρωτότυπη ταινία ο σκηνοθέτης, ενθουσιάστηκε με την προοπτική να γυρίσει την αγγλόφωνη εκδοχή, με περισσότερη έμφαση στο παρελθόν και τη δράση, θυμίζοντας κλασικές ταινίες όπως Three Days of Condor και Marathon Man. Όλοι οι ρόλοι έχουν τη φωτεινή και τη σκοτεινή τους πλευρά, τις αδυναμίες τους και τα δυνατά τους στοιχεία καθώς όλοι έχουν βιώσει τόσο τη νίκη όσο και την αποτυχία.
  • Για το ρόλο της μεσήλικης Ρέιτσελ ο σκηνοθέτης, έχοντας συνεργαστεί και στο παρελθόν μαζί της στις τηλεταινίες Prime Suspect, ήξερε πως ήθελε την Έλεν Μίρεν, η οποία με τη σειρά της ενθουσιάστηκε τόσο με την προοπτική να ξανασυνεργαστεί με τον Μέιντεν όσο και με το ρόλο και την υπόθεση της ταινίας. Η Έλεν Μίρεν με της σειρά της είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Κιάραν Χιντς και τον Τομ Γουίλκινσον και η εκ νέου συνεργασία τους χαροποίησε πολύ τη βραβευμένη ηθοποιό.
  • Το ρόλο της Ρέιτσελ σε νεαρή ηλικία ενσαρκώνει η τάχιστα ανερχόμενη ηθοποιός Τζέσικα Τσάστεϊν, η οποία και φυσιογνωμικά φέρνει στην Έλεν Μίρεν. Οι δύο γυναίκες (όπως και αντιστοίχως οι άντρες που παίζουν τον Ντέιβιντ - Σαμ Γουόρθινγκτον-Κιάραν Χιντς και τον Στεφάν - Μάρτον Τσόκας-Τομ Γουίλκινσον) συνεργάστηκαν στενά με πολύωρες αναλύσεις και πρόβες ώστε να βρουν το ρόλο και να τον αναπτύξουν ανάλογα ηλικιακά με βάση και τις συνθήκες κάθε εποχής.
  • Στο ρόλο του Χειρούργου βρίσκουμε το Δανό Γέσπερ Κρίστενσεν ο οποίος έχει τη μοναδική ικανότητα να προκαλεί ερμηνευτικά το μίσος και τον οίκτο.
  • Για τις ανάγκες των ρόλων όλοι οι ηθοποιοί αναγκάστηκαν να εκπαιδευτούν στις βασικές κινήσεις της krav maga, της τεχνικής που χρησιμοποιούν κατεξοχήν οι Ισραηλινές Δυνάμεις, με την Τζέσικα Τσάστεϊν να πρωταγωνιστεί σε όλες τις σκηνές δράσης και πάλης. Βέβαια οι κινήσεις έπρεπε να γίνονται με πιο αργούς ρυθμούς απ ότι στην πραγματικότητα για να τις προλαβαίνει η κάμερα.
Πηγή: www.myfilm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ