Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

«Ο Δ. Τριποτσέρης γυρίζει την πλάτη στη ζούγκλα του Καλλικράτη;»


Την απόφαση του να μην είναι υποψήφιος στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές στον νέο δήμο Ξηρομέρου, γνωστοποίησε με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Αλυζίας Δημήτρης Τριποτσέρης.
 .................
Στο τέλος της  ανακοίνωσης του ο Δήμαρχος αναφέρει:
Συνδημότισσες - Συνδημότες
Θεώρησα χρέος μου να ανακοινώσω πρώτα σε σας - στον καθένα σας προσωπικά - τη σκέψη μου και την πράξη μου. Και το κάνω αυτό για να είμαι τίμιος απέναντι σας, γιατί δεν θέλω κανείς να κατασκευάζει σενάρια, γιατί δεν πρέπει τα κουτσομπολιά και τα μισόλογα να διαρρήξουν τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ μας και για να υπάρχει επαρκής χρόνος σε όσους συνδημότες μας επιθυμούν την κάθοδο τους στις επερχόμενες εκλογές του Νοέμβρη.
Καταλήγοντας να....
εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλα τα μέλη του Συνδυασμού «Αλυζία - Δημοτική Αλλαγή», στους εκλεγμένους Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους, την ευγνωμοσύνη μου σε όλους εσάς - τους συνδημότες μου - για την εμπιστοσύνη σας τα χρόνια που είμαι Δήμαρχός σας και να τονίσω ότι η απουσία μου από τις εκλογές του Νοέμβρη δεν σημαίνει και πολιτική απουσία από τα δημόσια πράγματα.

 Δημήτρης Τριποτσέρης
Δήμαρχος Αλυζίας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ