Χωρίς έξοδο προς Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αμφιλοχία η Ιόνια Οδός.
Με μεγάλη ανυπομονησία αναμένουν οι κάτοικοι της Αιτωλοακαρνανίας την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού. Ένα έργο τεράστιας σημασίας για τον τόπο και την έξοδό του από την απομόνωση, καθώς θα συνδέει την περιοχή μας με την υπόλοιπη Ελλάδα, τόσο προς το νότο όσο και προς τον βορά. Δυστυχώς όμως οι...
αρμόδιοι δεν έχουν φροντίσει, όπως προκύπτει από τις μελέτες αλλά και την εξέλιξη του έργου, να υπάρχουν και οι ανάλογες παρακαμπτήριοι οδοί προς τα μεγάλα αστικά κέντρα (Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αμφιλοχία).
Προφανώς από αμέλεια μάλλον του Υπουργείου Υποδομών και λογικά όχι των κατασκευαστριών εταιριών, δεν έχει προνοηθεί πρόσβαση των οδηγών από την Ιόνια Οδό προς ούτε προς το Μεσολόγγι, ούτε προς το Αγρίνιο, ούτε προς την Αμφιλοχία. Παρά το γεγονός ότι περισσότερα χιλιόμετρα του συνολικού μήκους του έργου διασχίζουν το νομό μας, οι προβλεπόμενοι κόμβοι είναι ελάχιστοι και δεν βρίσκονται σε σημεία ώστε να συνδέονται εύκολα με τις μεγάλες πόλεις, ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν παρέχουν την ορθή και λειτουργική είσοδο και έξοδο των οχημάτων.
Όπως επίσης δεν υπάρχει επαρκής σύνδεση και με τα Δυτικά Παράλια τα οποία σχετίζονται άμεσα με την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας. Για να μπορεί κάποιος ντόπιος ή επισκέπτης να προσεγγίσει τις μεγάλες αιτωλοακαρνανικές πόλεις, θα πρέπει να κάνει κύκλο και να περάσει μέσα από χωριά, δίχως ίχνος λογικής εάν αναλογιστούμε το σκοπό και τα απαιτούμενα χρήματα για την Ιόνια.
Έστω και τώρα, θα πρέπει οι τοπικές κοινωνίες, με πρώτες όλων της νεοεκλεγείσες τοπικές αρχές να κινηθούν συντεταγμένα, παρεμβαίνοντας στο αρμόδιο υπουργείο και να δρομολογηθούν οι απαιτούμενες μελέτες για αλλαγή του πλάνου. Διαφορετικά, το πρόβλημα θα το βρούμε άμεσα μπροστά μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περιοχή του Μενιδίου αποφασίστηκε τροποποίηση της υπάρχουσας μελέτης, με την προσθήκη ημικόμβου για είσοδο και έξοδο στην πόλη. Διαφορετικά, με τον αρχικό σχεδιασμό, για να πάει κάποιος εκεί, θα έπρεπε είτε να βγει στον Α/Κ Αμφιλοχίας, πριν από το Λουτρό και να διασχίσει το Μακρυνόρος, είτε να φθάσει στην Άρτα και να γυρίσει πίσω.
Στο μεταξύ, γοργοί είναι οι ρυθμοί κατασκευής όλου του νοτίου τμήματος του έργου.
Περισσότερο προχωρημένες είναι οι εργασίες στο τμήμα μετά το Μεσσολόγγι που φαίνεται να έχουν ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό τα χωματουργικά, με αποτέλεσμα διάχυτη να είναι η αισιοδοξία πως το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης για το τέλος του 2015, όπου δεν περιλαμβάνεται η σήραγγα της Παλιοβούνας, ίσως τελικά να είναι πραγματοποιήσιμο.
Ειδικά για την Παλιοβούνα, ανησυχία προκάλεσε πληροφορία ότι κρύβονται στο υπέδαφός της αρχαιολογικά ευρήματα. Συγκεκριμένα, αποκαλύφθηκε Μεταβυζαντινό Μοναστηριακό Συγκρότημα του 8ου ή 9ου αιώνα, με το έργο να μην ξεκινά ακόμα αν το υπουργείο δεν αποφασίσει ποιο θα είναι το μέλλον του σπουδαίου αυτού αρχαιολογικού ευρήματος.
Αιτωλοακαρνανικός Τύπος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...