Loading...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ: Πρόγραμμα Καλοκαιρινής Απασχόλησης Παιδιών 2013

O Δήμος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, μέσω της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Κοινωφελούς Επιχείρησης, οργανώνει για τρίτη φόρα μετά τη λήξη της σχολικής χρονιάς, για τα παιδιά που δεν έχουν την πολυτέλεια διακοπών ή που οι γονείς τους εργάζονται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ημερήσια ποιοτική απασχόληση ψυχαγωγίας, άθλησης και.....
γνώσης.

Κατ’ αυτό τον τρόπο θα δοθεί και φέτος στα παιδιά η δυνατότητα κοινωνικοποίησης, ποιοτικής διασκέδασης και χαλάρωσης, σ’ ένα ασφαλές και οικείο χώρο, με ομαδικά παιχνίδια και αθλήματα, καθώς και πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.
Το πρόγραμμα φέτος θα διαρκέσει περίπου 2 μήνες, από τη Δευτέρα 1 Ιουλίου έως την Παρασκευή 30 Αυγούστου και θα λειτουργήσουν τμήματα σε Μεσολόγγι, Αιτωλικό και Νεοχώρι.
Όσοι γονείς ενδιαφέρονται να εντάξουν τα παιδιά τους στο πρόγραμμα, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στα γραφεία της Κοινωφελούς Επιχείρησης, στο Βυρώνειο Κτίριο Μεσολόγγι (κα Αναστασία Φωληά, 2631055069), στο Δημαρχείο Αιτωλικού (κα Παναγιώτα Δημοπούλου, 2632360222) και στο Δημαρχείο Οινιαδών στο Νεοχώρι (κα Μαρία Μακρή, 2632360045). Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με τους υπευθύνους στα ανωτέρω τηλέφωνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα είναι της συγγραφικής ομάδας και δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...