Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Δήλωση ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ, υποψηφίου δημάρχου Δήμου Ι. Π. Μεσολογγίου

Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθώ μια σειρά από δημοσιεύματα σε τοπικά αλλά και πανελλαδικά μέσα που αφορούν στο πρόσωπό μου και τη διεκδίκηση του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου αλλά και τις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ.  
Έχω πραγματικά μπερδευτεί με τη σειρά ονομάτων και φορέων που στηρίζω, με στηρίζουν κ.ο.κ. Γενικώς αποφεύγω να μιλώ για τέτοια θέματα και θα προσπαθήσω να μην το κάνω από εδώ και πέρα. Αυτού του τύπου τα δημοσιεύματα θεωρώ ότι είναι εκ του πονηρού γιατί όποιος λογικός άνθρωπος τα διαβάσει θα δει ότι μόνο ζημιά μπορεί να κάνουν στην..........
προσπάθειά μου.
           Όσον αφορά σε δημοσίευμα περί των υποστηρικτών μου να πω ότι όσον για τους φορείς δεν χρειάζεται να πω εγώ κάτι. Μπορούν από μόνοι τους να βγάλουν ανακοινώσεις αν στηρίζουν κάποιον. Για μένα βέβαια οι φορείς της πόλης είτε είναι σύλλογοι αθλητικοί, πολιτιστικοί, επιστημονικοί ή κάτι άλλο πρέπει ως φορείς να είναι με την πόλη κι όχι με κάποιο πρόσωπο και φυσικά να προσφέρουν τη βοήθειά τους για το καλό της πόλης. Αν μιλήσουμε για φυσικά πρόσωπα έχω να πω ότι πράγματι υπάρχει εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου στο πρόσωπό μου. Αυτό βιώνω καθημερινά. Ωστόσο κρίνω ότι ακόμη δεν χρειάζεται να ανακοινώσω κάτι για διάφορους λόγους. Όταν θα το κάνω θα γίνει με επίσημο τρόπο.
          Έρχομαι τώρα στο δεύτερο θέμα που απασχόλησε αρκετούς και είναι οι εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ. Βλέπω αρκετά δημοσιεύματα που ταυτίζουν υποψηφίους με πρόσωπα σε σημείο να νομίζει κανείς ότι οι δεν είναι άνθρωποι αλλά πρόβατα που ανήκουν κάπου. Εγώ προσωπικά δεν συμπεριφέρομαι έτσι στους φίλους και συνεργάτες μου. Θεωρώ ότι είναι άνθρωποι με προσωπικότητα και απόψεις και μπορούν να σταθούν μόνοι τους ως αυτοδύναμα πολιτικά όντα στο πολιτικό σκηνικό. Το ίδιο ισχύει και για όλους όσους πολιτεύτηκαν μόνο εκ του πονηρού είναι ότι ορισμένοι σπεύδουν να ταυτίσουν πρόσωπα με πολιτικά γραφεία ή μεγαλοστελέχη επίτιμα ή μη. Φυσικά κι εγώ άσκησα το εκλογικό μου δικαίωμα ψηφίζοντας αυτούς που θεωρούσα καλλίτερους για το αξίωμα για το οποίο κρίνονταν. Άλλωστε ήμουν υποψήφιος βουλευτής, 4ος σε προτιμήσεις στο νομό και 1ος στο Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου και είμαι από παιδί μέλος αυτού του κόμματος. Την κομματική μου ταυτότητα δε, θα την καταθέσω με την επίσημη έναρξη της προεκλογικής εκστρατείας για το Δήμο μέχρι της λήξη της θητείας μου αν όλα πάνε καλά και εκλεγώ σε αυτό το αξίωμα. Όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί όπως έχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι τα κόμματα δεν πρέπει να παίζουν τον πρώτο ρόλο όταν πρόκειται για τοπικές εκλογές. Φυσικά ως πολιτικοί φορείς μπορεί να προσφέρουν στήριξη κάτι που δεν είναι αρνητικό.
         Πριν κλείσω θα ήθελα να κάνω μια αναφορά και στην εκλογή προέδρου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Για πρώτη φορά δύο νέα και γεμάτα προσόντα άτομα ήταν υποψήφιοι για τη θέση του προέδρου. Ένας εξ αυτών, ο Γ. Μέρης, ζήτησε να με συναντήσει και μου ανέπτυξε τις απόψεις του για τη λειτουργία του οργάνου σε επίπεδο Δήμου. Δεν είχα λόγο να μην τον στηρίξω τη στιγμή που μόνος αυτός το ζήτησε. Θα ήμουν παράλογος αν άκουγα ένα άνθρωπο, συμφωνούσα μαζί του και ψήφιζα άλλον. Εδώ θέλω να συγχαρώ και τους δύο για το ήθος τους και να πω ότι θα χαρώ όταν ολοκληρωθούν όλες οι εσωκομματικές διαδικασίες να ανταλλάξουμε απόψεις με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο κ. Γ. Βεζύρη σχετικά με τη ΔΗΜ.Τ.Ο. αλλά και το Μεσολόγγι.
         Κλείνοντας να πω ότι όσο πλησιάζουν οι εκλογές θα πληθαίνουν και τα παραπολιτικά δημοσιεύματα που θα διοχετεύονται από διάφορους κύκλους. Ωστόσο η επίσημη άποψή μου θα βγαίνει προς τα έξω από εμένα τον ίδιο, ανακοινώσεις του γραφείου μου και αργότερα από συνεργάτες ορισμένους για αυτό το σκοπό. Κάθε άλλο δημοσίευμα μπορεί να έχει πονηρό σκοπό και πρέπει οι αναγνώστες να το φιλτράρουν καλά πριν το υιοθετήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ