Σάββατο 12 Δεκεμβρίου στις 11.00 πμ.
Το link συμμετοχής
στην εκδήλωση είναι:
Και για να πάρουμε μια ιδέα του τι ετοιμάζουν στην ΤΕΕ:
Το
Υπουργείο Παιδείας με την πλήρη στήριξη του Πρωθυπουργού κατεβάζει νέο
νομοσχέδιο στοχεύοντας στην αναδιάρθρωση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και
Κατάρτισης, το οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένο
με το ερχόμενο «μνημόνιο Πισσαρίδη». Το Υπουργείο Απαιδείας πιστό στη
γραμμή της Σχολής του Σικάγου οργανώνει τη διάλυση του δημόσιου τεχνικού
σχολείου, καταδικάζει τους μαθητές σε αμάθεια και σε διαρκή υποτέλεια στους
εργοδότες την ίδια στιγμή που αφήνει τα σχολεία της Τεχνικής Εκπαίδευσης έρμαια
στις διαθέσεις της αγοράς. Όλα αυτά σε μια κοινωνία που επί δέκα χρόνια
αντιμετωπίζει τις συνέπειες των μνημονίων και μιας υγειονομικής κρίσης με
απροσδιόριστες ακόμα οικονομικές συνέπειες.
Με
την ημερίδα μέσω τηλεδιάσκεψης το Σάββατο 12-12-2020 11.00πμ-16.00μμ
επιδιώκουμε ενημέρωση του κόσμου της εκπαίδευσης και την κινητοποίησή του, ώστε
να ανατραπούν τα «δόλια» σχέδιά τους για
την άλωση του σχολείου από την αγορά και την επίθεση στον κόσμο της εργασίας.
Θέλουμε να αποκαλύψουμε τον τύπο εργαζόμενου και εν τέλει του ανθρώπου, που
προωθείται μέσω αυτών των ριζικών αλλαγών στη ΤΕΕ.
Ευελπιστούμε να
συμβάλουμε με βαθύτερη και εκτενέστερη ανάλυση της διαφοράς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
Τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης.
Συμπερασματικά, να προκύψει ένας άμεσος εφικτός
στόχος διεκδίκησης, ως εκπαιδευτικό κίνημα, που να μπορέσει τούτη τη φορά να βρεθεί
μπροστά από τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης, όπου βάζει στην Προκρούστια κλίνη την
δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και τον συλλογικό εργαζόμενο και εν
γένει άνθρωπο.
1.
Οι ειδικότερες πλευρές του ν/σ για την
«Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτισης»
2.
Πολιτική – οικονομική
συγκυρία, οι αναδιαρθρώσεις στην
εκπαίδευση με πυρήνα την ΤΕΕ-συνέπειες στους εκπαιδευτικούς
3.
Ενιαίο σχολείο στη δυστοπία
του ακραίου νεοφιλευθερισμού;
4.
Ποια η σχέση παραγωγικής
οικονομίας, αυτοδιοίκησης και ΤΕΕ;
5.
Πρότυπα
ΕΠΑΛ – δούρειος ίππος της εκπαίδευσης;
6.
ΕΣΚ – Υποβιβασμός
της υποχρεωτικής τυπικής εκπαίδευσης και η παιδική εκμετάλλευση στον
καταμερισμό της εργασίας
7.
ΙΕΚ –
Προθάλαμος των ιδιωτικών ινστιτούτων – συρρίκνωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
8.
Ποια
η νέα σχέση εκπαίδευσης και εργασίας;
9.
Ποια
η νέα αντίθεση εκπαίδευσης και Κατάρτισης;
10.
Ποιος
τύπος εργαζόμενου και ανθρώπου προωθείται;
11.
Η αντιπρότασή μας και το
αντίπαλο δέος στο δυικό σύστημα κατάρτισης - μαθητείας
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
– ΣΧΟΛΙΑ – ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Υ.Γ.:
Θα ακολουθήσει αναλυτικό πρόγραμμα των ομιλιών
6-12-2020
Από την οργανωτική επιτροπή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...