Για την μη έγκριση των «ολιγομελών» τμημάτων ειδικοτήτων Γ’ Τάξης:
Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών»
Τεχνικών Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού
Τεχνικών Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού
Εμείς οι μαθητές και οι
γονείς μας του 1ου ΕΠΑΛ Καινουργίου
Αιτωλ/νίας, των ειδικοτήτων «Υπαλλήλων
Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών» και των Τεχνικών Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού (Γ΄ τάξη), διαμαρτυρόμαστε για την άδικη απόφαση
που πήρε...
το Υπουργείο ώστε να μην εγκρίνει τα δύο «ολιγομελή» τμήματά μας για
τη φετινή χρονιά 2018-19. Το σημαντικό μάλιστα είναι ότι η ειδικότητα Ψύξης Αερισμού
και Κλιματισμού, δεν λειτουργεί σε κανένα ΕΠΑΛ του Αγρινίου και της ευρύτερης
περιοχής, ενώ λειτουργεί μόνο στο ΕΠΑΛ Ναυπάκτου που απέχει 70 χιλ. από το
Αγρίνιο, όπως καταλαβαίνεται ανθρωπίνως αδύνατο να μεταβαίνουμε καθημερινά στα
όρια με την Αχαΐα για να ολοκληρώσουμε την εκπαίδευσή μας στην ειδικότητα που επιθυμούμε
να σπουδάσουμε και να δώσουμε εξετάσεις για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ σε αυτόν το τομέα.
Η απόφαση του
Υπουργείου, μας φέρνει σε πολύ δύσκολη θέση γιατί είμαστε αναγκασμένοι να
ακολουθήσουμε άλλη ειδικότητα (αλλά που;), από αυτή που έχουμε επιλέξει και να
χάσουμε μια ολόκληρη σχολική χρονιά γιατί πρέπει ξανά να εγγραφούμε στη Β΄ τάξη
για αλλαγή ειδικότητας σε άλλο σχολείο (εκτός περιοχής!) διότι το ΕΠΑΛ
Καινουργίου δεν έχει άλλες ειδικότητες, που σημαίνει δύο ή και τρία
συγκοινωνιακά μέσα επιπλέον. Στην πραγματικότητα κανένας από το σχολείο μας ή
την Δ/νση ή το υπουργείο δεν γνωρίζει να μας πει τι θα γίνει με εμάς. Δεν
γνωρίζουμε ακόμα αν είμαστε στο δυναμικό κάποιου σχολείου, ούτε θα δεχθούμε την
άποψη ότι είναι προσωπικό μας πρόβλημα και πρέπει να το λύσουμε ατομικά. Σε μια
ευνομούμενη πολιτεία οφείλουν τα όργανα του κράτους να διασφαλίζουν σε κάθε
πολίτη την συνταγματική επιταγή της ελεύθερης επιλογής στη δωρεάν δημόσια
εκπαίδευση και όχι να μας «κλείνουν την πόρτα» στη γνώση και την επιλογή της
επαγγελματικής μας καριέρας, όταν μεταξύ των γονέων υπάρχει και επαγγελματίας –
επιχείρηση - ψυκτικός. Αυτά είναι αδιανόητα πράγματα με την αδιαφορία και τον
εμπαιγμό που νοιώθουμε εμείς και οι γονείς, όπως και οι καθηγητές μας και όλοι
η τοπική κοινωνία.
Αυτό μας κοστίζει πρώτα
οικονομικά αλλά και ψυχολογικά. Οι αποφάσεις των πολιτικών και υπηρεσιακών
παραγόντων μας διώχνουν από το σχολείο της περιοχής μας, όπου είμαστε μαθητές
για δύο ολόκληρα χρόνια, στο οποίο έχουμε φίλους και παρέες, που ήρθαμε μαζί
τους από τα γύρο γυμνάσια των χωριών, που διανύουμε αρκετά χιλιόμετρα με το
ΚΤΕΛ και taxi να φθάσουμε στο ΕΠΑΛ
Καινουργίου, αγαπάμε τους δασκάλους μας, γνωρίζουμε το περιβάλλον, θέλουμε να
αναπτυχθεί ο τόπος μας που ζούμε και δραστηριοποιούνται οι γονείς μας.
Με όλα αυτά και αν τα συγκρίνουμε με παρόμοιες αποφάσεις και
εγκρίσεις άλλων ολιγομελών τμημάτων στο νομό αισθανόμαστε αδικημένοι, από την διαφορετική
μεταχείριση των ιδίων σχολικών μονάδων με παρόμοιους αριθμούς μαθητών.
Ζητάμε από τους υπευθύνους να ελέγξουν κοινωνικά και παιδαγωγικά
την περίπτωσή μας και να διορθώσουν την αδικία που έχει στεναχωρήσει εμάς και
τους γονείς μας.
Σε όλα αυτά υπάρχει ένα
νεανικό γιατί;
Καινούργιο 11-9-2018
Μαθητές, Γονείς και
κηδεμόνες των μη εγκεκριμένων ολιγομελών τμημάτων Γ’ Τάξης ΕΠΑΛ Καινουργίου:
«Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών»
και «Τεχνικών Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και
Κλιματισμού»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...