Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

ΠΑΝ. ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ

Αγωγή κατά Καραπάνου για τη δήθεν ενοικίαση αυτοκινήτου
         Για προσβολή της προσωπικότητας μου και συκοφαντική δυσφήμιση
Στις 20 Ιανουαρίου και κατά τη διάρκεια της συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο με θέμα την «Υδροδότηση του Αιτωλικού», μετά την τοποθέτηση μου έλαβε το λόγο ο κ. Καραπάνος, ο οποίος «ανεμίζοντας» ένα άγνωστο σε όλους μας έγγραφο, μου επιτέθηκε με βαρύτατους χαρακτηρισμούς.
Απαίτησα από τον Πρόεδρο το σχετικό έγγραφο, το οποίο ήταν μια «ΑΓΩΓΗ ΜΙΚΡΟΔΙΑΦΟΡΑΣ» ενός ιδιώτη κατά του δήμου, ύψους 1746 €, για κάποιο δήθεν αυτοκίνητο που εγώ ενοικίασα από τις 3/8/2012 έως...
21/8/2012. Είχε κοινοποιηθεί στο δήμο το μεσημέρι της ίδιας ημέρας και υιοθετήθηκε αβασάνιστα από το δήμαρχο, ο οποίος με τη γνωστή σε όλους μας ανάγωγη συμπεριφορά του, με «έλουσε» με αήθεις χαρακτηρισμούς, όπως «εσύ μιλάς που καταχρέωσες το δήμο, νοίκιασες αυτοκίνητο μαζί με τον Κ. Πουρνάρα από την Άρτα για το καλοκαίρι και τώρα πρέπει και να το πληρώσουμε» και άλλα παρόμοια (πρακτικά ΔΣ). Φυσικά την επομένη μέρα «φιγουράριζα» πρώτη είδηση στο site της «ΑΙΧΜΗΣ», ενώ στην έντυπη έκδοση της (26/01/2017), υπήρχε εκτενές ρεπορτάζ με βάση τα λεχθέντα Καραπάνου στο ΔΣ και τίτλο «Εκατό ευρώ την ημέρα για νοικιασμένο αμάξι…», με φωτογραφία δική μου και του αμαξιού.
Ο στόχος της πλήρους διαπόμπευσής μου είχε επιτευχθεί!
Απευθύνθηκα άμεσα στις υπηρεσίες του δήμου. Μου απάντησαν σύντομα και τους ευχαριστώ, προφορικώς και εγγράφως, τόσο η Οικονομική υπηρεσία όσο και αυτή της Καθαριότητας, ότι «σύμφωνα με τα στοιχεία που τηρούνται στο αρχείο της υπηρεσίας μας, δεν βρέθηκαν τα αιτούμενα εκ μέρους σας στοιχεία (τιμολόγιο ή συμφωνητικό), από τα οποία να προκύπτει εκμίσθωση αυτοκινήτου εκ μέρους της εταιρείας προς το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου». Επομένως για το δήμο μας, η «ενοικίαση» του εν λόγω αυτοκινήτου είναι ανύπαρκτο ζήτημα από το 2012 έως και σήμερα.
Δεν αρκέστηκα όμως σε αυτό, αλλά φρόντισα να βρω και το ιδιωτικό συμφωνητικό εκμίσθωσης που εγώ υπέγραψα και αναφέρεται στην αγωγή. Με μια απλή ανάγνωση διαπίστωσα:
1ο) Δεν φέρει το παραμικρό διακριτικό γνώρισμα που να σχετίζεται με το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου (π.χ. σφραγίδα κ.α.).
2ο) Δεν φέρει την ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ και φυσικά ούτε εκείνη του Κ. Πουρνάρα.
3ο) Δεν φέρει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, αναγκαία σε κάθε εκμίσθωση (Αρ. Δελτίου Ταυτότητας, ΑΦΜ), ενώ όσα αναφέρονται σχετικά με το πρόσωπο μου είναι ΕΛΛΙΠΗ ή ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ.
4ο) Η ενοικίαση έγινε από το Αγρίνιο και όχι από την Άρτα.
5ο) Είναι ολοφάνερο πως αυτό το ιδιωτικό συμφωνητικό έχει συγγραφεί μεταγενέστερα του Αυγούστου του 2012.
Σε όσους νομικούς της πόλης μας επέδειξα το σχετικό συμφωνητικό, μου είπαν με ένα στόμα «πως είναι άνευ αξίας» και «δεν πρόκειται να ευδοκιμήσει ως αγωγή κατά του δήμου».
Στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο έθεσα το θέμα προ των θεμάτων ημερησίας διάταξης, ενημέρωσα τους συναδέλφους και ΑΠΑΙΤΗΣΑ:
ü Να παραστώ ως μάρτυρας υπεράσπισης του δήμου, μαζί με το νομικό του σύμβουλο, όταν η υπόθεση εκδικασθεί.
ü Να ανακαλέσει ο κ. Καραπάνος τους χαρακτηρισμούς του σε βάρος μου και να αναγνωρίσει το λάθος του.
Όπως ήταν αναμενόμενο δεν ανακάλεσε, αλλά επέμεινε να ισχυρίζεται ότι καλώς έπραξε, αφού έλαβε την αγωγή το μεσημέρι της 20ης Ιανουαρίου και ορθώς το απόγευμα την έφερε στο Συμβούλιο. Έτσι συνέχισε την υιοθέτηση των συκοφαντιών σε βάρος μου, αλλά και στράφηκε με την στάση του αυτή κατά των συμφερόντων του δήμου αναγνωρίζοντας εμμέσως τις απαιτήσεις του ιδιώτη.
Κατόπιν τούτων και επειδή ο κ. Καραπάνος δυστυχώς δεν συνετίζεται με ανακοινώσεις, τις προσεχείς μέρες θα καταθέσω αγωγή για προσβολή της προσωπικότητας μου και συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος μου.

Μεσολόγγι 23 Φεβρουαρίου 2017

Κατσούλης Παναγιώτης

Δημοτικός Σύμβουλος

Πρώην Δήμαρχος
Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ