Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Η είσοδος της Αστυνομίας στα σχολεία θυμίζει αντιδημοκρατικές και δύσκολες εποχές καταγγέλλει η Β' ΕΛΜΕ

Β΄ ΕΛΜΕ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
Διαλέτη 7 - 30 100  Αγρίνιο                
Τηλ: 26410 24175
Fax: 26410 24375                            
Ε-mail: elmeait2@otenet.gr  

Ιστολόγιο: http://belmeait.blogspot.com/                           
 ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 31-1-2012

ΑΓΡΙΝΙΟ 31-1-2012
ΑΡ. ΠΡΩΤ : 8



ΘΕΜΑ: «Παράνομη είσοδος αστυνομικών οργάνων στο Μουσικό σχολείο Αγρινίου και σύλληψη συναδέλφου»
           Το Δ.Σ. της Β΄ ΕΛΜΕ αφού ενημερώθηκε πλήρως για την παρουσία αστυνομικών οργάνων (την Παρασκευή 27-1-2012), εντός του διδακτηρίου του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου, όπου συνέλαβαν συνάδελφο και τον οδήγησε στο τμήμα,  χωρίς άδεια εισόδου από τη διεύθυνση, καταδικάζει  ο μ ό φ ω ν α  με τον πιο απερίφραστο τρόπο το γεγονός αυτό, που μας παραπέμπει σε αντιδημοκρατικές και δύσκολες εποχές για την δημόσια εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό.
Το γεγονός της αναίτιας σύλληψης του συναδέλφου μας (ως διωκόμενο του κοινού ποινικού δικαίου), δημιούργησε αναστάτωση στη εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου, πικρία στους μαθητές αφού ακυρώθηκε ο....................
πνευματικός και παιδαγωγικός ρόλος του καθηγητή τους, που έχει από την αποστολή του λειτουργήματός του, ενώ καταλύθηκαν και τα αρμόδια διοικητικά όργανα του σχολείου και η παιδαγωγική ελευθερία των εκπαιδευτικών από αυτή την άστοχη ενέργεια της αστυνομίας.
Όφειλαν να γνωρίζουν οι ανώτεροι των αστυνομικών οργάνων που διέταξαν την συγκεκριμένη σύλληψη εντός του σχολείου, ότι  το παιδαγωγικό άσυλο δεν παραβιάζεται από κανένα κρατικό όργανο αφότου οι εκπαιδευτικοί – λειτουργοί της Εκπαίδευσης έχουν πειθαρχικό και διοικητικό προϊστάμενο για κάθε παιδαγωγική τους πράξη το διευθυντή του σχολείου και τον διευθυντή εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου κάθε παρέμβαση αστυνομικών οργάνων εντός του σχολείου ύστερα από καταγγελίες (βάσιμες ή μη) οποιουδήποτε πολίτη-γονέα και μάλιστα για καθαρά εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά καθήκοντα του εκπαιδευτικού δεν μπορούν να έχουν εφαρμογή αστυνομικές επιχειρήσεις, αφού ο σχολικός χώρος αποτελεί πεδίο παιδαγωγικών και συλλογικών οργάνων που παρεμβαίνουν, όταν πρέπει και με την ανάλογη ευαισθησία και χειρισμό για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
Στο σημείο αυτό θέλουμε να καταδικάσουμε και την ενέργεια του συγκεκριμένου γονέα που αντί να συνεργάζεται με τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου (για την φοίτηση- πρόοδο και την συμπεριφορά του γιού του), αυτός προτιμά να εξυβρίζει συναδέλφους και να επιδίδεται σε άσκοπες δικονομικές πράξεις στέλνοντας εξώδικα και την αστυνομία για να συλλάβουν τους καθηγητές του παιδιού του! Ενέργειες που δεν συνάδουν με τον κοινωνικό και μορφωτικό ρόλο του σχολείου αφού καταστρέφουν το συνεργατικό παιδαγωγικό περιβάλουν, που αν δεν υπάρχει δεν προάγεται μαθησιακό αποτέλεσμα, αλλά ούτε και την ομαλή ένταξη των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και για το λόγο αυτό οφείλουν ορισμένοι να σεβαστούν τις αρχές και τις αξίες της παιδαγωγικής επιστήμης και τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου.
Η Β’ ΕΛΜΕ σε αυτές τις αντιεκπαιδευτικές και αντιδημοκρατικές ενέργειες απαντά με την συλλογική της αλληλεγγύη στηρίζοντας το σχολείο (τη Δ/νση και τους συναδέλφους), από κάθε βίαιη και εξωεκπαιδευτική ενέργεια από όπου και αν προέρχεται. Το εκπαιδευτικό κίνημα στην ιστορική του διαδρομή έχει αντιπαλέψει παρόμοιες συμπεριφορές και απειλές υπερασπιζόμενο το δημόσιο σχολείο, τους μαθητές μας και τον καθηγητή. Η συνέχιση αυτής της απαράδεκτης κατάστασης σε βάρος της ομαλής λειτουργίας του μοναδικού Μουσικού σχολείο στο νομού εκτός ότι δεν θα την ανεχθούμε ως εργαζόμενοι αλλά ούτε και θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ακυρώσει το ρόλο μας και οι συνάδελφοι να τελούν υπό καθιστός διώξεων και αστυνομοκρατίας.

Το Δ.Σ. σταθμίζοντας όλα τα γεγονότα που έλαβαν χώρα καθώς και τις επιπτώσεις αυτών των ενεργειών Ζητάει:
Α) Από τον διευθυντή εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας να καταδικάσει το γεγονός της εισόδου της αστυνομίας στο σχολείο και να υποστηρίξει έμπρακτα την εκπαιδευτική διαδικασία και τους συνάδελφους, που με πολύ κόπο προσπαθούν να ξεπεράσουν κάθε δυσκολία, ακόμα και τη δυστροπία ορισμένων γονέων ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα δύσκολα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, υπέρ του συνόλου των μαθητών.
Β) Το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του  σχολείου, που εκ του θεσμικού του ρόλο οφείλει να πάρει θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ