Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Μεσολόγγι η συνεδρίαση του Λιμενικού Ταμείου Μεσολογγίου, με παρόντα τα μέλη του Δ.Σ, που στο πρώτο κάλεσμα του νέου προέδρου Πάνου Παπαδόπουλου αποφάσισαν να απέχουν. Σήμερα λοιπόν εκτός του δημοτικού συμβούλου κ. Κιτάγια και ενός ακόμη μέλους που βρίσκεται στην Αθήνα, παρουσιάστηκαν όλα τα υπόλοιπα μέλη του Λιμενικού Ταμείου.
Στη συνεδρίαση τα μέλη ενημερώθηκαν για τις αρμοδιότητες και τις παρεμβάσεις του Λιμενικού Ταμείου, θεσμικά ζητήματα όπως π.χ τι πρόκειται να γίνει με το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αμφιλοχίας, όπου εκεί θα πρέπει να συγκροτηθεί το Δ.Σ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και στη συνέχεια να βγει το Π.Δ για την εκχώρηση συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων από το Λιμενικό Ταμείο στο Δημοτικό. Συζητήθηκαν επίσης θέματα απολογισμού και οικονομικά όπως οι πηγές χρηματοδότησης, δηλαδή ενοίκια από χερσαίες ζώνες, εκμισθώσεις καταστημάτων, δημοπρασίες Λιμενικά τέλη πρόσδεσης και πορθμεία, ενώ στη συνεδρίαση έγινε ...........
ενημέρωση και για τα έξοδα όπως οι συντηρήσεις, λειτουργικά και μισθολογικά, η εκτέλεση έργων και μελετών.
Στόχοι και προτεραιότητες του Λιμενικού Ταμείου. Δυσάρεστη εξέλιξη για το Πλατυγιάλι
Ως κομβικά σημεία αναφοράς καθορίστηκαν το Λιμάνι και η Μαρίνα Μεσολογγίου, η αξιοποίηση του Πλατυγιαλιού στον Αστακό όπως ζητούν χρόνια ολόκληρα οι φορείς.
Σχετικά με το Πλατυγιάλι, σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet, υπάρχει μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη που αφορά την εισαγωγή πατάτας που στο παρελθόν είχε απασχολήσει τη Διοίκηση του Λιμανιού αλλά και την τοπική κοινωνία. Υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης εξαιρούν το Πλατυγιάλι Αστακού, την Πάτρα, το Κιάτο, και τη Θεσσαλονίκη από την εισαγωγή πατάτας. Οι ίδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες ανοίγουν το δρόμο μόνο στα λιμάνια του Βόλου και της Αλεξανδρούπολης. Τι πρόκειται να πράξουν οι δήμοι της Αιτωλοακαρνανίας και ιδιαίτερα ο δήμος Ξηρομέρου, αλλά και η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση;
Στη συνεδρίαση έγινε αναφορά στους εργοταξιακούς χώρους του Αντιρρίου , όπου εκφράστηκε η αντίθεση στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάρκων και σαν προτεραιότητα μπήκαν οι βελτιώσεις και ο καλοπισμός των περιφερειακών λιμανιών Ναυπάκτου, Αντιρρίου, Βασιλικής, Αστακού, Μύτικα, Βόνιτσας, Αμφιλοχίας και η σύνδεση του Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά.
Η μαρίνα Μεσολογγίου και η νέα διαδικασία χωροθέτησης
Για το ζήτημα της μαρίνας Μεσολογγίου ακολούθησε ενημέρωση για την πορεία ολοκλήρωσης της νέας διαδικασίας χωροθέτησης περιβαλλοντικών όρων και αδειοδότησης με κοινό σημείο αναφοράς όλων των μελών, την επίσπευση των διαδικασιών για την ολοκλήρωση και λειτουργία της μαρίνας.
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι η Επιτροπή Σχεδιασμού Ανάπτυξης Λιμένων, ΕΣΑΛ, του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, έδωσε πρόσφατα τη σύμφωνη γνώμη για την έγκριση της νέας χωροθέτησης.
Κέντρο Ναυπηγικής Τέχνης στη Ναύπακτο
Τα μέλη του Δ.Σ εξέφρασαν τη σύμφωνη γνώμη για την εκτέλεση του έργου στο δήμο Ναυπακτίας, δημιουργία Κέντρου Ναυπηγικής Τέχνης, στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου Ναυπάκτου, προκειμένου να υποβληθεί πρόταση του δήμου στο ΕΣΠΑ προϋπολογισμού 1,5 εκ ευρώ. Τέλος
στην Επιτροπή παραλαβής έργων τακτικό μέλος τοποθετήθηκε ο Δημήτρης Καρέτσος με αναπληρωματικό τον Βασίλη Μπαρπαγιάννη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...