Διχάζει η διεύρυνση της μονής ταρίφας. Το υποστηρίζει και τι προτείνει το νεοσύστατο Σωματείο των περιφερειακών ταξί
«Φωτιές» έχουν ανάψει στον κλάδο των επαγγελματιών ταξί του Αγρινίου, οι προτάσεις που καταθέτει ένα νέο Σωματείο που δημιουργήθηκε πρόσφατα και στον οποίο συμμετέχουν δεκάδες επαγγελματίες που προέρχονται από τις περιοχές πέριξ του Αγρινίου.
Γι’αυτό δεν είναι καθόλου τυχαία και η επωνυμία του νέου Συλλόγου: «Ο Καλλικράτης». Πρόκειται για πάνω από τριάντα αυτοκινητιστές περιοχών περιφερειακά του Αγρινίου, που ζητούν όπως λένε το αυτονόητο, αυτό δηλαδή που όπως υποστηρίζουν έχει γίνει σε όλες τις περιφερειακές πόλεις της Ελλάδας μετά τις συνενώσεις. Την εξάπλωση της μονής ταρίφας, ενός μέτρου που κατά τους ίδιους πάντα συμφέρει, τόσο τον κλάδο, όσο και εκατοντάδες επιβάτες, που σήμερα για μια απλή κούρσα, πχ από το Αγρίνιο στο Καινούργιο, είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν περίπου 11 ευρώ. Σε διαφορετική περίπτωση το πόσο αυτό θα κατέβαινε στα 7 ευρώ. Κάτι ανάλογο για ίσχυα και για άλλες διαδρομές εκτός Αγρινίου, μέχρι μια απόσταση που θα είχε συμφωνηθεί.
«Το ποσό αυτό είναι απαγορευτικό, δεν γίνεται στην παρούσα φάση συνάδελφοι να επαναπαύονται εξαιτίας του κόστους τέτοιων διάδρομων. Πρέπει να κοιτάξουμε κατάματα τα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις που υπάρχουν. Εμείς από την πλευρά μας προτείνουμε να καταστεί δυνατή μια ενοποίηση των επαγγελματιών της περιοχής και η εξάπλωση της μονής ταρίφας σε κάποια όρια που όλοι θα συμφωνήσουμε. Για παράδειγμα μέχρι την Καμαρούλα, το Καινούργιο, το Παναιτώλιο, τα Καλύβια, στις περιοχές δηλαδή όπου έχει μια συνέχεια ο αστικός ιστός. Δεν γίνεται στο Δοκίμι ή στη Νεάπολη που είναι μέσα στον αστικό ιστό του Αγρινίου να ισχύει η διπλή ταρίφα.», σημειώνει χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο εκπρόσωπος του Συλλόγου «Καλλικράτης» Γιάννης Λέκκας.
Επισημαίνεται ακόμη από τον Σύλλογο πως εφόσον συμφωνηθούν τα όρια αρκεί μια απόφαση από την Περιφέρεια ώστε αυτά να ισχύσουν άμεσα και αυτό είναι μια κίνηση που θα αναθερμάνει την ζήτηση στον κλάδο και παράλληλα θα συμφέρει σε μεγάλο βαθμό τους πολίτες που σήμερα κινούνται με το αστικό ΚΤΕΛ ή με άλλους τρόπους και σε κάθε περίπτωση αποφεύγουν τη μίσθωση ταξί, αφού το κόστος είναι απαγορευτικό.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα μέλη του νέου Σωματείου, συλλέγουν υπογραφές από εκατοντάδες κατοίκους της περιοχής, και σύντομα σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται να θέσουν το θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας. Η δραστηριότητα αυτή όμως και οι σχετικές πρωτοβουλίες φαίνεται να «ενοχλούν» το Σωματείο ράδιο ταξί του Αγρινίου, που δεν δείχνει και τόσο διατεθειμένο να αλλάξουν τα πράγματα. Το αίτημα του νέου Σωματείου δείχνει αρκετά λογικό και τα μέλη του θεωρούν πως έτσι το ταξί θα καταστεί πιο ελκυστικό και το όφελος στον κλάδο θα είναι πολλαπλό.
O σύλλογος ραδιοταξί Αγρινίου, δεν φαίνεται ωστόσο να βλέπει τόσο «θερμά» τις προθέσεις του περιφερειακού συλλόγου ταξί. Για να γίνει συνένωση δύο εδρών ραδιοταξί, εξηγεί στο «Γεγονός» ο πρόεδρος ραδιοταξί Αγρινίου κ. Κώστας Βλάχος, θα πρέπει να συμφωνήσουν δύο όμορα Σωματεία π.χ. Αγρινίου-Καινουργίου. «Αυτός ο νέος Σύλλογος όμως δεν έχει κάποια συγκεκριμένη έδρα», εξηγεί.
«Ο δήμος Αγρινίου είναι τεράστιος, η μονή ταρίφα υπάρχει για συγκεκριμένους λόγους και μια τέτοια αλλαγή δεν είναι συμφέρουσα. Άλλωστε, στα ταξί του Αγρινίου, με το δρομολόγιο της μονής ταρίφας μετακινούμε καθημερινά το 95% των πελατών μας», αναφέρει ακόμη ο κ. Βλάχος, οι αντιρρήσεις του οποίου έχουν να κάνουν ακόμη με το γεγονός ότι τα μέλη του νέου Περιφερειακού Συλλόγου, είναι από χωριά περιμετρικά του Αγρινίου και άρα η διεύρυνση της μονής ταρίφας θα έχει τέτοιο χαρακτήρα. «Δεν μιλάμε δηλαδή για διεύρυνση της ταρίφας προς μία κατεύθυνση, αλλά προς πολλές. Σκοπός του νέου συλλόγου είναι να εδρεύσουν στο Αγρίνιο, αλλά ως προς αυτό υπάρχουν σοβαρά κολλήματα», λέει ακόμη ο κ. Βλάχος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...