ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΛΟΓΟΣ Τ.Ε. ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας
Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής
Αξιότιμοι κύριοι,
Στα πλαίσια της εύρυθμης ακαδημαϊκής λειτουργίας του Ιδρύματός μας, καθώς και της αγαστής συνεργασίας όπου θα πρέπει να υπάρχει μεταξύ κ.κ. Καθηγητών και Φοιτητών, θα επιθυμούσαμε να σας γνωστοποιήσουμε καθώς και να σας ενημερώσουμε, σχετικά με ένα σοβαρότατο πρόβλημα όπου έχει ανακύψει από...
την έλευση ενός κ. Καθηγητή και που έχει φτάσει πλέον στην κορύφωσή του. Το πρόβλημα έχει να κάνει με την συνολική συμπεριφορά ενός συγκεκριμένου Καθηγητή.
την έλευση ενός κ. Καθηγητή και που έχει φτάσει πλέον στην κορύφωσή του. Το πρόβλημα έχει να κάνει με την συνολική συμπεριφορά ενός συγκεκριμένου Καθηγητή.
Ο εν λόγω Καθηγητής, από την στιγμή όπου έχει έλθει στο Τμήμα μας, δεν είναι καθόλου συνεπής ως προς την παράδοση των μαθημάτων όπου του έχουν ανατεθεί με συνεχείς απουσίες και χωρίς να βγάζει τις περισσότερες φορές ανακοίνωση για την ακύρωση των μαθημάτων, αλλά και χωρίς να αναπληρώνει αυτά.
Το αποτέλεσμα είναι η ελλιπέστατη παρακολούθηση αυτών, (δημιουργώντας πρόβλημα παρακολούθησης και επόμενων μαθημάτων) από τους φοιτητές, όπως επίσης και το ότι δεν έχει παραδώσει ποτέ ύλη μαθήματος όπως υποχρεούται από τη νομοθεσία (βάση του τελευταίου νόμου πλαίσιο άρθρο 37 παράγραφος 4), όπως και αναλυτικό διάγραμμα μελέτης το οποίο περιλαμβάνει τη διάρθρωση της ύλης του μαθήματος, σχετική βιβλιογραφία, άλλη τεκμηρίωση και συναφή πληροφόρηση όπως πάλι είναι υποχρεωμένος (βάση του τελευταίου νόμου πλαίσιο άρθρο 37 παράγραφος 5).
Μετά από τη συγκεκριμένη συμπεριφορά του Καθηγητή, αναλάβαμε την πρωτοβουλία να συντάξουμε μια επιστολή διαμαρτυρίας προς το πρόσωπό του με την ταυτόχρονη συλλογή υπογραφών των φοιτητών, για την μη πράξη από μέρους του όλων εκείνων όπου έχει οριστεί από την Πολιτεία να πράττει σαν Δημόσιος Λειτουργός.
Η επιστολή αυτή απεστάλλει στον Πρόεδρο του Τμήματος, με σκοπό να επιληφθεί του θέματος και να διορθωθούν τα κακώς κείμενα. Έκτοτε, ο κ. Καθηγητής έχει προβεί σε νομικές ενέργειες κατά των ενενήντα εννέα (99) φοιτητών όπου έθεσαν την υπογραφή τους και με πρόσχημα ότι λόγω των επικείμενων Πρυτανικών εκλογών εμείς του ακυρώνουμε την Καθηγητική του υπόσταση στην Πρυτανεία, αλλά και απειλώντας μας με μηνύσεις και αγωγές εν μέσω εξεταστικής, δημιουργώντας στον κάθε εμπλεκόμενο φοιτητή μια ψυχολογική βία και με αποκορύφωμα την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, (ειδικά από Καθηγητή), λεκτική βία μέσα στην αίθουσα, ότι όσοι υπογράψαμε αυτό το χαρτί δεν θα περάσουμε σε κανένα μάθημά του και δεν θα χτίσουμε καριέρες στο όνομά του.
Επίσης σε κάθε προσπάθεια από μέρους μας, (και παλαιότερα μέσω αιτήσεων στη γραμματεία), να μας επιδείξει τα γραπτά μας όπου είναι μια πάγια τακτική όπου ακολουθείται από όλη την Καθηγητική Ακαδημαϊκή κοινότητα και που ισχύει ακόμα και στα γραπτά των Πανελληνίων εξετάσεων, αλλά και που ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία που ορίζει ότι Κάθε μέλος Ε.Π. οφείλει να επιδεικνύει, σε εύλογο χρόνο μετά από αίτημα του φοιτητή, το βαθμολογημένο φύλλο της γραπτής εξέτασης ή εργασίας και να παρέχει τις απαραίτητες διευκρινήσεις, συναντήσαμε και εξακολουθούμε να συναντάμε, τηv άρνησή του καθώς και την πλήρη αδιαφορία του προς τα αιτήματά μας.
Επίσης, δεν είχε έρθει να δώσει θέματα δύο (2) φορές, σε δύο εξεταστικές με αποτέλεσμα την μια εξ αυτών να μετατεθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία η εξέταση χωρίς να έχει ειδοποιήσει, αλλά και στη δεύτερη να πάρουμε τα θέματα αρκετά καθυστερημένα και με ευθύνη των επιτηρητών.
Επίσης έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο (σε μεγάλη κλίμακα και σε κάθε εξεταστική), η βαθμολογία του κ. Καθηγητή, να παρουσιάζει μεγάλες αποκλίσεις από αυτά που ο κάθε φοιτητής γνωρίζει ότι έγραψε. Επίσης κύριοι, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα προβλήματα αυτά έχουν επισημανθεί στον κ. Κοσμήτορα, αλλά και στον Πρύτανη της σχολής, από αντιπροσωπεία φοιτητών όπου τους επισκεφτήκαμε τρείς (3) φορές, χωρίς να διακρίνουμε κάποια διάθεση για επίλυση του προβλήματος.
Να σημειωθεί επίσης ότι σήμερα (Δευτέρα 09-03-2015), περιήλθε εις χείρας μας η μηνυτήρια αναφορά, όπου περιλαμβάνει ενενήντα οκτώ (98) φοιτητές, δέκα (10) μόνιμα μέλη Ε.Π., καθώς και μία υπάλληλο της γραμματείας. Το παραπάνω γεγονός έρχεται να προστεθεί στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με το συνολικό κόστος σπουδών μας. Αφού μας αφήνει πίσω στις σπουδές και από το να πάρουμε το πτυχίο μας.
Εν κατακλείδι, ως φοιτητές του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής αλλά και γενικότερα ως μελλοντικοί επιστήμονες, μας θλίβει το γεγονός, αλλά και μας προσβάλει βάναυσα ως άτομα η όλη συμπεριφορά, καθώς ουδέποτε στα χρονικά του τμήματος, υπήρχε ανάλογη συμπεριφορά από το Ακαδημαϊκό προσωπικό, αλλά και ουδέποτε υπήρξαν φοιτητές να παρακαλούνε να παραδοθεί το μάθημα, σε ένα τμήμα που παρά τις όποιες δυσκολίες ανέκυψαν μετά το σχέδιο Αθηνά, έχει καταφέρει και συνεχίζει να προσφέρει σημαντικό διεθνές και μη, ερευνητικό έργο, μέσω των καταξιωμένων καθηγητών του.
Για το λόγο αυτό και μετά από τη γενική συνέλευση των φοιτητών, πάρθηκε η απόφαση κατά πλειοψηφία, για το κλείσιμο του Ιδρύματος από τους φοιτητές με ταυτόχρονη δημοσιοποίηση του προβλήματος στα μέσα ενημέρωσης αλλά και σε φορείς, αξιώνοντας τη διερεύνηση καθώς και την παρέμβαση κάθε υπεύθυνου φορέα, για την επίλυση του προβλήματος και μέσα στα πλαίσια που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Δείτε για το ίδιο θέμα τις απαντήσεις καθηγητή και ΠΣΚ, εδώ
Δείτε για το ίδιο θέμα τις απαντήσεις καθηγητή και ΠΣΚ, εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...