ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ή ΜΟΝΟ ΠΑΤΡΩΝ - ΠΥΡΓΟΥ;
Επειδή
δεν ζούμε σε Περιφέρεια ή Νομό λωτοφάγων, θυμίζουμε και υποστηρίζουμε ότι η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» (Ελευσίνα - Τσακώνα,
367 χλμ.), αποτελεί ένα πρωτοφανές, διαχρονικό, συνεχιζόμενο, διακομματικό -
συγκυβερνητικό - περιφερειακό σκάνδαλο. Μια δεκαπλή απάτη και συγκεκριμένα:
-1. Στο κομμάτι ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ δεν έγινε καμία
βελτίωση, πρώτο «δώρο» στους «εθνικούς» εργολάβους.
-2. Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ακρωτηριάστηκε σε οδό ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ (120 χλμ.), δηλαδή
στο 1/3 με τα ίδια λεφτά. Τεράστιο «πανωπροίκι» στους εργολάβους, με ταυτόχρονη
αισχρή καπηλεία και πλήρη διακωμώδηση του ονόματος της ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ.
-3. Πρωτοφανείς
καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου, με σκοπό συνεχείς υπερκοστολογήσεις -
υπερτιμολογήσεις - υπερκέρδη.
-4. Γίνονται τεράστιες,
αυθαίρετες, δωρεάν και παράνομες
αμμοχαλικοληψίες σε Αιγιάλεια και
Αχαΐα (νέο «πανωπροίκι» στους εργολάβους), με καταστροφή ποταμών, ακτών και
συνολικά του περιβάλλοντος.
-5. Με συστηματική
αρθρογραφία - προπαγάνδα καλλιεργήθηκε το
χοντρό ψέμα, ότι ο δρόμος ΠΑΤΡΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ θα γίνει σε δεύτερη φάση, με
σκοπό να κοιμηθούμε «τον ύπνο του δικαίου»!
-6. Κόπηκε οριστικά η
ανατολική χάραξη του δρόμου ΚΑΤΩ ΣΑΜΙΚΟ - ΝΕΔΑ (παράκαμψη του βιότοπου
ΚΑΪΑΦΑ), γιατί έπρεπε να γίνει τούνελ
στο βουνό κι αυτό δεν συμφέρει τους εργολάβους. Γι΄ αυτό, τους έπιασε
ξαφνικά «περιβαλλοντική ευαισθησία»!
-7. Κόπηκε οριστικά ο δρόμος
ΠΥΡΓΟΣ - ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ (62 χλμ.) και αντικαταστάθηκε από «εκπόνηση μελέτης
αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας του υπάρχοντος δρόμου» και όχι από νέο δρόμο, όπως υποστηρίζουν
ακόμα και σήμερα μερικοί, «δουλεύοντας χοντρά» τους κατοίκους της επαρχίας
Ολυμπίας. To τμήμα ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ - ΤΣΑΚΩΝΑ παραπέμφθηκε στις
καλένδες.
-8. Το κόστος του δρόμου
ΠΑΤΡΑΣ - ΠΥΡΓΟΥ (75 χλμ.) απογειώθηκε, από την προηγούμενη συγκυβέρνηση και
τον κ. Χρυσοχοΐδη, από 340 εκατ. ευρώ
στα 475 εκατ. ευρώ (με αστείες δικαιολογίες, ότι δήθεν θα γίνουν κάθετοι
δρόμοι - διασυνδέσεις). Πρόκειται για νέο, «χοντρό πανωπροίκι» στους εργολάβους.
-9. Η διασύνδεση του δρόμου
ΠΑΤΡΑΣ - ΠΥΡΓΟΥ με ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, τρένο, λιμάνια Πάτρας - Κυλλήνης -
Κατακώλου, αεροδρόμια Αράξου - Ανδραβίδας, με Αρχαία Ήλιδα και κυρίως με ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ, μετατράπηκε
σε «βελτίωση της υπάρχουσας σύνδεσης», που είναι εικονική, δεν δικαιολογεί το
«πανωπροίκι» των 135 εκατ. ευρώ και αποτελεί «χοντρό δούλεμα» του λαού
ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας.
-10. Οι «εθνικοί» εργολάβοι
συνεχίζουν να εισπράττουν παράνομα
υπέρογκα διόδια για δρόμο που δεν κατασκεύασαν. Το αίμα ρέει στην άσφαλτο από
τα συχνά τροχαία ατυχήματα, ενώ ετοιμάζεται το νέο «μεγάλο φαγοπότι» με τις
νέες εργολαβίες της δήθεν ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ!
Πώς αντιμετωπίστηκε αυτή η διαχρονική
«δεκαπλή» απάτη από την Περιφερειακή αρχή, τους Δημάρχους και τους παράγοντες
του τόπου; Με δήθεν «μέτωπα διεκδίκησης» με τον κ. Τατούλη και ανύπαρκτα
ραντεβού με τον κ. Σαμαρά, με φιέστες του κ. Χρυσοχοΐδη και με «έξυπνους
ακτιβισμούς» στο Κιάτο, σε «μαϊμού - εγκαίνια» με ντεκόρ αμμοχάλικο, εργάτες και μηχανήματα του «Μωρέα»! Μωραίνει ο
Θεός…
Εμείς, ως «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ»,
διεκδικούμε:
-1. Κατάργηση της
αποικιακής σκανδαλώδους σύμβασης με τους «εθνικούς» εργολάβους και του
τεμαχισμού σε «φέτες» της Ολυμπίας Οδού. Άμεση ολοκλήρωσή της ως συνολικό Δημόσιο
Έργο.
-2. Άμεσος έλεγχος και
απόδοση ευθυνών (ποινικών, διοικητικών, οικονομικών) σε όσους διαχειρίστηκαν
τις αμαρτωλές συμβάσεις και τα «πανωπροίκια».
-3. Όχι στην κατάτμηση της
εργολαβίας του δρόμου ΠΑΤΡΑΣ - ΠΥΡΓΟΥ σε υπεργολαβίες, που γίνεται με σκοπό τη
νέα «διακομματική - οικουμενική» αναδιανομή των πανωπροικίων και των νέων μιζών.
-4. Δημόσια ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ και
πραγματική - πλήρης διασύνδεσή της με όλες τις άλλες μεταφορές, τις
παραγωγικές μονάδες, τους αναπτυξιακούς κόμβους, τους ιστορικούς και
αρχαιολογικούς τόπους και κυρίως την ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ.
-5. Κατάργηση όλων των
διοδίων, παλιών και νέων, κάθετων
και πνευρικών.
ΠΥΡΓΟΣ, 14/3/2015 - Έκτακτο Περιφερειακό
Συμβούλιο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΣΥΛΛΑΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος
της «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ -
ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...