Δυναμική και με αγωνιστικό παλμό ήταν η πορεία που πραγματοποίησαν σήμερα Παρασκευή για πρώτη φορά οι μαθητές μαζί με τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων στην ευρύτερη περιοχή της Τριχωνίδας.
Οι μαθητές του Λυκείου και Γυμνασίου Παραβόλας και το Γυμνάσιο Καινουργίου ξεκινώντας από τα σχολεία τους πραγματοποίησαν πορεία προς τα Δημοτικά καταστήματα Παραβόλας και Καινουργίου αντίστοιχα με εικονική κατάληψη των δημοτικών καταστημάτων και αποκλεισμό με καθιστική διαμαρτυρία της επαρχιακής οδού Αγρινίο–Θέρμου.
Με τα συνθήματα που φροντοφώναξαν οι μαθητές (δώστε λεφτά για την παιδεία) έστειλαν ένα ισχυρό μήνυμα στην πολιτεία που δυστυχώς εξακολουθεί να.........
κωφεύει και δεν θέλει να δει την πραγματικότητα κατάμουτρα έτσι ώστε να δώσει λύσεις εγκαίρως.
Τα συσσωρευμένα προβλήματα στα σχολεία όπως βιβλία, καθηγητές κι γενικώς η απαξίωση της πολιτείας προς την παιδεία έφτασαν στο απροχώρητο τους μαθητές οι οποίοι διαμαρτυρόμενοι με αυτόν τον τρόπο ζήτησαν να λυθούν άμεσα οι ελλείψεις που η παιδεία αντιμετωπίζει από το ισοπεδωτικό πέρασμα του μνημονίου σε όλους τους τομείς.
Η ανησυχία των παιδιών για το μέλλων τους δεν άφησε περιθώρια και κανέναν αδιάφορο. Ευχή όλων είναι η πολιτεία να αφουγκραστεί τα προβλήματα της παιδείας και να τα λύσει διότι οι μαθητές είναι αποφασισμένοι για ακόμη μεγαλύτερες κινητοποιήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...