Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ: «Καμένα χαρτιά» θα σε κάψουν το Μάιο κατά λάθος δήμαρχε…

Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο είχα την “τιμητική” μου, αφού “τόλμησα”  να ασκήσω κριτική στον εκτελούντα για λίγους μήνες ακόμη (ευτυχώς), χρέη δημάρχου. Με αφορμή ερωτήματα που διατύπωσα για τις....
εκμισθώσεις στην παραλία του Λούρου, ο κ. Καραπάνος βρήκε την ευκαιρία να εκστομίσει γελοίες κατηγορίες αυτή τη φορά σε βάρος μου.
Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, είπε: “Εσείς φταίτε προσωπικά ως αντιδήμαρχος και όχι ο κ. Κατσούλης, που δεν βεβαιώσατε 7-8-9 εκατομμύρια ευρώ χρωστούμενα προς το δήμο”! 
 Συνόδευσε δε την καταγγελία του - η οποία θα ήταν εγκληματικού χαρακτήρα αν είχε ίχνος αλήθειας - με το χαρακτηρισμό “ότι τελευταία σηκώνω κεφάλι, αλλά είμαι καμένο χαρτί”. (Προς συνολική σας τέρψη, σας προτρέπω να δείτε και να ακούσετε το σχετικό βίντεο, στο “ΑΙΧΜΗ TV, “Σκληρή κόντρα Καραπάνου – Καρατσόλη με αφορμή το Λούρο). 
Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που ο εκ λάθους δήμαρχος διατυπώνει αστήρικτες κατηγορίες κατά συναδέλφων της αντιπολίτευσης. Μέχρι τώρα αδίκως, όπως ο ίδιος ανέφερε, αυτές τις εισέπραττε ο συνάδελφος και πρώην δήμαρχος Π. Κατσούλης. Τώρα ήρθε προφανώς η σειρά μου, κι ας είμαι “καμένο χαρτί”. Ενδεχομένως να ακολουθήσουν και οι προσφιλείς του αγωγές και μηνύσεις σε βάρος μου…
Όμως όταν εντός του Δημοτικού Συμβουλίου και δια στόματος του από σπόντα δημάρχου, διατυπώνεται η κατηγορία ότι ο δήμος ηθελημένα απώλεσε “7-8-9 εκατομμύρια ευρώ” εξαιτίας των αποφάσεων μου, αυτό δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Γι’ αυτό και προκαλώ δημόσια τον κ. δημαρχεύοντα:
Στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, φέρε ως 1ο θέμα της ημερήσιας διάταξης τα στοιχεία του αρμοδίου τμήματος εσόδων του δήμου, τα οποία να αποδεικνύουν ότι τον 1,5 χρόνο που ήμουν αντιδήμαρχος Οικονομικών δεν βεβαίωσα τα “7-8-9 εκατομμύρια ευρώ”, που ανέφερες στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Σε αντίθετη περίπτωση, θα είσαι ένας γελοίος και άθλιος συκοφάντης.
Όσο για το αν είμαι “καμένο χαρτί”, σου θυμίζω πως όταν εσύ δύο φορές ήσουν ένας αποτυχημένος πολιτευτάκος, εγώ ήμουν ο πρώτος σε ψήφους δημοτικός σύμβουλος της παράταξης που συμμετείχε σε τρείς διαδοχικές δημοτικές εκλογές, εκ των οποίων οι δύο νικηφόρες.
Και επειδή τελευταία έχεις χαρακτηρίσει πολλούς συναδέλφους ως “καμένα χαρτιά”, σε μερικούς μήνες θα υποστείς τέτοια πυρκαγιά που δεν θα σε σώζει καμία “αντιπλημμυρική αντλία”… Εγώ θα είμαι παρών, ενώ εσύ θα θεωρηθείς “αγνοούμενος” στο Μεσολόγγι!

 Καρατσόλης Παντελής
Δημοτικός Σύμβουλος
Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ