Κοινοβουλευτική παρέμβαση των Βουλευτών
Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ για την χρηματοδότηση και την εξέλιξη των υπό
εκτέλεση έργων του ετήσιου προγράμματος της Εφορίας Αρχαιοτήτων...
Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος.
Στη βουλή τέθηκε το ζήτημα της εξέλιξης και
της απρόσκοπτης συνέχισης της χρηματοδότησης των αρχαιολογικών ερευνών στο νομό
Αιτωλοακαρνανίας.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Μαρία
Τριανταφύλλου και Γιώργος Βαρεμένος, με δεδομένη
τη δύσκολη οικονομική συγκύρια, καθώς και
τις προσπάθειες που καταβάλει η κυβέρνηση για την
ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου αλλά και την
καταπολέμηση της ανεργίας ζητούν από τους αρμόδιους Υπουργούς να ενημερωθεί η
εθνική αντιπροσωπία για:
-τα έργα που έχουν
συμπεριληφθεί στα ετήσια προγράμματα δράσης για τους
νομούς Αιτ/νιας και Λευκάδας.
- τις ενδεχόμενες προτάσεις
που αφορούν στην ένταξη νέων συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.
- τις πιστώσεις που έχει εξασφαλίσει το
υπουργείο για το έργο με τίτλο «Αποπεράτωση Οδ. Υποδομών
Αυτοκινητόδρομου Ιόνια Οδός από το Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ
Μεταμόρφωσης)- Μαλιακός (ΣΚΑΡΦΕΙΑ και Συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ Σχηματάρι
Χαλκίδα» και τη φάση που βρίσκεται αυτό.
- και τέλος, για το σχεδιασμό
που αφορά στη συνέχιση της εργασίας συμβασιούχων, που
απασχολήθηκαν στο εν λόγω έργο, για πέντε περίπου χρόνια, μετά τη λήξη των
συμβάσεων τους σε άλλο ή παρεμφερές αντικείμενο.
Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ Α.Κ.Ε.
Προς τους κ.κ. Υπουργούς
-Πολιτισμού και Αθλητισμού
-Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού
- Εργασίας , Κοινωνικής Ασφάλισης και
Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Θέμα: Ενημέρωση για την χρηματοδότηση
και την εξέλιξη των υπό εκτέλεση έργων του ετήσιου προγράμματος της Εφορίας
Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος.
Τα
τελευταία χρόνια, παράλληλα με την υλοποίηση των έργων των μεγάλων οδικών
αξόνων, η εκτέλεση και της αρχαιολογικής έρευνας από τις Εφορίες Αρχαιοτήτων έφερε στο φως σημαντικά αρχαιολογικά
ευρήματα.
Σημαντικό
ρόλο σε αυτή την προσπάθεια έπαιξε η χρηματοδότηση των ερευνών αυτών μέσω του
ΕΣΠΑ 2007-2013.
Σήμερα
και ενώ η ολοκλήρωση της κατασκευής του οδικού άξονα της Ιόνιας οδού αλλά και άλλων μεγάλων οδικών αξόνων συνεχίζεται με εντεινόμενους ρυθμούς, είναι ανάγκη να
διερευνηθεί πιο επισταμένα από τα αρμόδια Υπουργεία, κατόπιν μιας συνολικότερης
επισκόπησης στο αρχαιολογικό αντικείμενο, ο τρόπος με τον οποίο θα συνεχίσει,
να χρηματοδοτείται η αρχαιολογική έρευνα, που αναπτύχθηκε στηριζόμενη στο χρηματοδοτικό
εργαλείο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Πιο
συγκεκριμένα, η Εφορία Αρχαιοτήτων
Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος για εργασίες που σχετίζονται ευθέως και αμέσως με
το είδος και τη δραστηριότητα του έργου που υλοποιείται με τίτλο «Αποπεράτωση
Οδ. Υποδομών Αυτοκινητόδρομου Ιόνια Οδός από το Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ
Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης)- Μαλιακός (ΣΚΑΡΦΕΙΑ και Συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ
Σχηματάρι Χαλκίδα», προσλάμβανε στα πλαίσια του ΕΣΠΑ 2007 – 2013
και ανανέωνε, για σχεδόν πέντε έτη, με
ολιγόμηνες συμβάσεις, εξειδικευμένους εργαζόμενους. (υπ, αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΙΔΔ/Β10/832/οικ/7038/30-03-2010
έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,
που αφορά στις προσλήψεις προσωπικού στα πλαίσια του ΕΣΠΑ).
Αξίζει
να σημειωθεί πως οι πληρωμές των μισθών των εργαζομένων πραγματοποιούταν από
τις πιστώσεις που διατίθεντο στην
Υπηρεσία της Εφορίας Αρχαιοτήτων Αιτ/νίας Λευκάδος από το έργο του ΥΠ.ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ.: «Αποπεράτωση
Οδ. Υποδομών Αυτοκινητόδρομου Ιονία Οδός από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ
Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός (ΣΚΑΡΦΕΙΑ) και Συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ
Σχηματάρι Χαλκίδα.
Δεδομένων
των δύσκολών οικονομικών συγκύριών, των προσπαθειών που καταβάλει η κυβέρνηση για την ανάδειξη της
πολιτιστικής μας κληρονομιάς αλλά και την καταπολέμηση της ανεργίας.
Ερωτώνται οι κ.κ. υπουργοί:
1)
Ποια έργα έχουν συμπεριφερθεί
στα ετήσια προγράμματα δράσης για τους
νομούς Αιτ/νιας και Λευκάδας και ποια
έχουν εκτελεστεί από την Εφορία
Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος κατά τη διάρκεια της τελευταίας
πενταετίας; Ποιοι ήταν οι τρόποι και πόροι
χρηματοδότησης, που χρησιμοποιήθηκαν για την εκτέλεση των εν λόγω έργων.
2)
Υπάρχουν προτάσεις που
να αφορούν την ένταξη νέων συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων από πλευράς της Εφορίας Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας και
Λευκάδος και αν ναι ποιες είναι;
3)
Σε ποια φάση υλοποίησης
βρίσκεται το έργο με τίτλο «Αποπεράτωση
Οδ. Υποδομών Αυτοκινητόδρομου Ιόνια Οδός από το Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ
Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης)- Μαλιακός (ΣΚΑΡΦΕΙΑ και Συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ
Σχηματάρι Χαλκίδα»;
4)
Έχουν εξασφαλιστεί οι
απαραίτητες πιστώσεις που αφορούν στη συνέχιση και ολοκλήρωση των εργασιών, οι
οποίες σχετίζονται ευθέως και αμέσως με
το είδος και τη δραστηριότητα του έργου, που υλοποιείται, με τίτλο «Αποπεράτωση
Οδ. Υποδομών Αυτοκινητόδρομου Ιόνια Οδός από το Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ
Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης)- Μαλιακός (ΣΚΑΡΦΕΙΑ και Συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ
Σχηματάρι Χαλκίδα»;
5)
Υπάρχει σχεδιασμός ή
πρόταση, που να αφορά στη συνέχιση της εργασίας των συμβασιούχων σε άλλο ή
παρεμφερές αντικείμενο, που απασχολήθηκαν στο εν λόγω έργο (για πέντε περίπου
χρόνια), μετά τη λήξη των συμβάσεων τους;
Αιτούμεθα να κατατεθούν στη Βουλή
Το σύνολο των επίσημων
εγγράφων που θα τεκμηριώνουν τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα.
Οι ερωτώντες και αιτούντες βουλευτές.
Τριανταφύλλου Μαρία
Βαρεμένος Γιώργος
Το γραφείο τύπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...