Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Ο Κ. Κοντογεώργος για την άρση της ασυλίας του

Διαβάστε τι δήλωσε ο βουλευτής Ευρυτανίας της Ν.Δ. Κώστας Κοντογεώργος σχετικά με την άρση της ασυλίας του:
Με αφορμή τις τελευταίες φημολογίες σχετικά με την άρση της ασυλίας μου, που πρότεινε η αρμόδια Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής των Ελλήνων, την Τετάρτη 19/12/2012 και για πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών ανακοινώνω τα εξής:
Ζήτησα ο ίδιος την θετική εισήγηση για την άρση της ασυλίας μου από την Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων, για την πλήρη εκκαθάριση παλιάς δικαστικής διένεξης από το έτος 2006 όταν ασκούσα τα καθήκοντα του Νομάρχη Ευρυτανίας. 
Η υπόθεση αφορά τη μήνυση εις βάρος μου από ένα συμπολίτη μου για.....
παράβαση καθήκοντος (παράβαση δασικής νομοθεσίας για λήψη αδρανών υλικών από ανενεργό λατομείο).
Η υπόθεση αυτή ήρθε μέχρι τώρα τρεις φορές στο ακροατήριο του Εφετείου Λαμίας αλλά αναβλήθηκε για διαφόρους λόγους (απεργίες δικηγόρων, έλλειψη χρόνου κλπ).
Στην ίδια υπόθεση συγκατηγορούμενοι ήταν και οι μηχανικοί της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ευρυτανίας για τους οποίους διαχωρίστηκε η δίκη - λόγω της εκλογής μου ως Βουλευτή- και στην οποία αθωώθηκαν.
Για τους παραπάνω λόγους επιθυμώ την άρση της ασυλίας μου και την άμεση δικαστική εκκαθάριση της υπόθεσης.
Άλλωστε, ήμουν και είμαι υποστηρικτής της ιδέας ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες είναι ίσοι απέναντι στο νόμο ανεξαρτήτου ιδιότητας. 

Κώστας Κοντογεώργος
Βουλευτής Ευρυτανία
http://www.lamiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ