Γράφει: Ο Κώστας Διον. Κορδάτος*
Συνάδελφοι Καθηγητές / τριες (Μόνιμοι & Αναπληρωτές)
Στόχος
τους ο συλλογικός άνθρωπος να εξαφανιστεί...
Στη θέση του «θέλουν» σε πολλαπλά επίπεδα, το «χρήσιμο» και ανίσχυρο άτομο!!! Φιλοτεχνείτε,
τόσο από τις πολιτικές αλλαγές, που συντελέσθηκαν κατά τη μετάβαση από τον
κλασικό φιλελευθερισμό στη μαζική δημοκρατία, όσο και από τις αλλαγές που
επέφεραν στην κοινωνική και προσωπική ζωή η σύγχρονη τεχνική και ο σύγχρονος
μονοδιάστατος καταμερισμός της εργασίας. Στην εκπαίδευση το ονομάζουν αναθέσεις
μαθημάτων, σήμερα τη δυνατότητα απασχόλησης στην εκπαίδευση τη μοιράζουν όλο
και σε περισσότερους δικαιωματιστες (!) Επιδιώκουν ταυτόχρονα να τσακίσουν τα
κινήματα της νεολαίας.
Είναι γνωστή σε όλους
η συνδικαλιστική μου δράση, χρόνια τώρα, χωρίς κομματικές συνδικαλιστικές
παρωπίδες και εξαρτήσεις, χωρίς να αποζητώ την πρόσκαιρη προσωπική επιβράβευση.
Μοναδικός σκοπός μου είναι η "έγερσις"
της εκπαιδευτικής συνείδησης.
Είναι επίσης γνωστό
το μένος του πολιτικού κατεστημένου στην εκπαίδευση σε βάρος μου με την 23χρονη
δίωξη μου, για την μετωπική σύγκρουσή μου με τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές σε
κεντρικό και τοπικό επίπεδο.
Ο εκδικητικός τους αυταρχισμός
συνεχίζεται με την άρνηση τους να δεχθούν την παραίτησή μου από την υπηρεσία
μετά 43 χρόνια παρουσίας μου στο δημόσιο σχολείο. Αυτή τη φορά επικαλούνται τον
αυταρχικό και αντιδημοκρατικό πειθαρχικό νόμο. Δηλαδή ... αφού δεν συνεδριάζει
το πειθαρχικό, για να εκδικάσει το "παράπτωμα" της δήθεν αποχής μου
από την τηλεκπαίδευση (μια διαδικασία που έχει απονομιμοποιηθεί στη συνείδηση του
κλάδου και καταπέσει στα δικαστήρια), δεν μπορούν.... να κάνουν δεκτή την
παραίτηση μου από την υπηρεσία!
Κάτι αντίστοιχο κάνουν και σε βάρος συναδέλφισσας στην Α' Αθήνας, που διώκεται γιατί έκανε αποχή, με απόφαση της ΕΛΜΕ. Ο
αυταρχισμός σε χουντική έμπνευση....
Συνάδελφοι αυτό το μέλλον φτιάχνουν για όλους, με
το ακανθώδες συρματόπλεγμα της αξιολόγησης και για αυτό δεν πρέπει να είμαστε
μόνοι και αδιάφοροι.
Ότι κατάφερα, για να βγω νικητής από
το σκοτεινό τούνελ του αυταρχισμού, το οφείλω στη συλλογική μου δράση και στην
ηθική μου υπόσταση, μαζί με τους συναγωνιστές αφενός των Παρεμβάσεων, αφετέρου
στους εκατοντάδες καθηγητές και καθηγήτριες, που «αρνήθηκαν να σκοτώσουν τον
ποιητή».
Με
την ευκαιρία και των εκλογών για τους αντιπροσώπους - συνέδρους από τις ΕΛΜΕ
στο 21ο Συνέδριο, πρέπει να θέσουμε όλοι το δάχτυλο μας "επί των τύπων των
υλών" του κλάδου και να κάνουμε την πρέπουσα αυτοκριτική όλοι μας!!!!
Με λόγια σταράτα:
Ποια
είναι η σημερινή κατάσταση σε ΟΛΜΕ - ΕΛΜΕ & στο δημόσιο σχολείο;
Σε πολλές περιοχές οι εκπαιδευτικοί ζουν
ιστορικές στιγμές για τον κλάδο και τη σύγχρονη αγωνιστική εμπειρία. Στιγμές
αγώνα και ανάτασης όπου οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί μπαίνουν δυναμικά στο προσκήνιο,
αποφασίζουν, ψηφίζουν και διαμορφώνουν τις εξελίξεις στη βάση και από τη βάση
του κλάδου.
Εδώ, οι τοπικές ΕΛΜΕ του νομού, έχουν
πάρει διαζύγιο, από την αγωνιστική δράση, έχουν παραδώσει τους
συναδέλφους ως πρόβατα επί σφαγή στην αξιολόγηση.
Η Προδήλως προδοτική στάση της ΔΑΚΕ
και οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» στην αξιολόγηση και στην αδρανοποίηση της ΟΛΜΕ - ΕΛΜΕ,
οι συνέταιροι δηλαδή του συναινετικού - κυβερνητικού συνδικαλισμού, πρέπει να αποδοκιμαστούν
και τοπικά, με την άρνηση ψήφου και να μην τους δοθεί η δυνατότητα δήθεν
να εκπροσωπήσουν - στο ανώτερο συνδικαλιστικό όργανο, κάθε καθηγητή και
καθηγήτρια.
Σε όλα τα συνέδρια της ΟΛΜΕ ΔΑΚΕ &
ΣΥΝΕΚ (ΣΥΜΜΑΧΙΑ), πάνε μαζί στις ψηφοφορίες, μαζί πέρασαν στο 20ο
Συνέδριο την αξιολόγηση και τώρα τάχα αντιδρούν!!!! Μέχρι χθες βάζανε πλάτη
στην Κεραμέως (ηλεκτρονικές εκλογές αιρετών, «τηλ…»εκπαίδευση, διώξεις κ.α.).
Τώρα πειραματίζονται με τους ηλεκτρονικούς κύβους του Πιερρακάκη, στο ρεσάλτο
προς το μεταμοντέρνο σχολείο της εποχής του «πάρτα όλα» (;!?).
Αντίθετα το δημόσιο σχολείο του πάλαι
ποτέ κοινωνικού κεϋνσιανισμου, που οι παλιότεροι πορευτήκαμε και με σκληρούς
αγώνες τουλάχιστον διατηρήσαμε το δημόσιο χαρακτήρα του, δυστυχώς σήμερα η
νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση το έχει κατεδαφίσει.
Οι εργασιακές σχέσεις
στη νέα βάρδια του δημοσίου σχολείου έχουν ισοπεδωθεί. Οι καθηγητές, σε ένα
σύστημα καταμερισμού της εργασίας "λίγα απ' όλα", τρέχουν να
προλάβουν, καθημερινά, με τη ψυχή στο στόμα, σε πολλά σχολεία ταυτόχρονα, την
"χαμένη" τιμή της επιστημονικής τους οντότητας, για ένα «κομμάτι ψωμί»!
Μας αντιμετωπίζει η κεντρική εξουσία
και η διοίκηση με το υπουργείο Παιδείας, του αστικού μεταπρατισμού, ως αριθμούς
των μνημονιακών λογιστικών πινάκων και τίποτα άλλο.
Το κύμα ακρίβειας στα
βασικά είδη διατροφής, στα κοινωνικά αγαθά, όπως στην ενέργεια, την υγεία -
πρόνοια, τη κατοικία, σαρώνει τον ήδη εξαϋλωμένο μισθό μας και έχει εξαντλήσει
τις αντοχές συνολικά της κοινωνίας.
Η
κυβέρνηση Μητσοτάκη, όμως, περί άλλα τυρβάζει.
ü Μοιράζει
αφειδώς το δημόσιο χρήμα με απευθείας αναθέσεις στους ημετέρους και στα
κανάλια.
ü Αυξάνει
προκλητικά τους μισθούς στα μέλη της διοίκησης και στα στελέχη του ΕΦΚΑ από τον
ιδιωτικό τομέα.
ü Διώκει
εκπαιδευτικούς, που αντιστέκονται στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των
αντιδραστικών ολοκληρώσεως της γερμανικής Ε.Ε., ενώ μέσω των δικαστηρίων,
καταργεί ουσιαστικά τη συλλογική δράση των εργαζομένων!!! Με τον τρόπο αυτό
θέλει να επιβάλει αξιολόγηση της ατομικής πειθαρχίας, για να περάσει, σε όλη
την εκπαίδευση, την ατομική σχέση εργασίας (part times), να μην κάνει μόνιμους
διορισμούς σε εφαρμογή των μνημονίων, που υπέγραψαν όλοι!!!
ü Δεν διστάζει η κυβέρνηση της ΝΔ να υπονομεύει τη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών και τα ατομικά και συλλογικά δικαιώματα μας, με εφιαλτικές συνέπειες για τη δημόσια εκπαιδευση!
(Γράφω
"ποιητικά" για να αποφύγω τα "υβριστικά")
Τι περιμένουμε στην
αγορά συναθροισμένοι;
Οι βάρβαροι έφθασαν,
είναι εδώ.
Ψηφίζουν
νόμους.
Αλλά αρνούνται να
νομοθετήσουν τα αυτονόητα που αφορούν τις ζωές μας!
Εκστομίζουν ευφράδειες
και δημηγορίες,
Για να μας
παραπλανούν. Για να μας κοιμίζουν.
Μοιράζουν χρήμα
αφειδώς στα golden boys τους και στα καρτέλ,
και στερούν από εμάς
τα αναγκαία ως προς το ζην.
Πνιγήκαμε στη μπόχα
του βούρκου τους.
Άδειασαν οι δρόμοι
κι οι πλατείες
Δεν μπορούμε να
ψωνίσουμε, Δεν μπορούμε να μετακινηθούμε, Δεν μπορούμε να ζεσταθούμε
Δεν
μπορούμε ούτε καν να επιβιώσουμε.
ΦΤΑΝΕΙ
ΠΙΑ!
Μας φαίνονται
μεγάλοι, γιατί είμαστε σκυφτοί.
Καιρός ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ!
Μία ηρωική έξοδος
από το σκοτάδι στο φως…
Δεν είναι δειλία
αλλά ανδρεία και δύναμη.
Ας ξεφύγουμε από τα
τετριμμένα, μιας εποχής που φεύγει
Οι νέες προκλήσεις δεν θέλουν ευχές και προσευχές
αλλά απότομες στροφές!!!
Καλό Κουράγιο σε όλους...
Αγρίνιο, Απρίλης 2024
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...