Εύλογα θα αναρωτηθεί ο αναγνώστης. Είναι δυνατόν στην Ιερή πόλη του Μεσολογγίου και στο γενναίο, περήφανο αλλά και μαρτυρικό Αγρίνιο να υπάρχει ραγιαδισμός; (Μιλάμε για απόψεις και ιδέες που πρέπει να γίνονται σεβαστές και να τυγχάνουν ελεύθερης διακίνησης και όχι να καταχωνιάζονται από τους λειτουργούς της δημοσιογραφίας). Μένοντας στο θέμα δεν χρειάζεται να εξηγηθεί γιατί το Μεσολόγγι είναι Ιερό. Πρέπει να πούμε όμως ότι το Αγρίνιο είναι γενναίο διότι απελευθερώθηκε από μόνο του μη περιμένοντας να έλθουν άλλοι να το ελευθερώσουν. Ελευθερώθηκε από την Τουρκιά του Βραχωρίου που ήταν Διοικητικό κέντρο Δυτικής Ρούμελης.
Οι ονομασίες Μουσταφούλι, Ζαπάντι και το κατάλοιπο μιναρέ βεβαιώνουν του λόγου το.... αληθές. Είναι και περήφανο το Αγρίνιο γιατί εκτός των γενναίων αυτόχθονων ελευθερωτών του κατοικήθηκε από Σαρακατσαναίους του Ξερομέρου, του Βάλτου και των Αγράφων που έχουν μεγάλες προσφορές στους εθνικούς αγώνες. Εκείνο που επίσης δεν έχει αναδειχθεί όσο θα έπρεπε και εφέτος νομίζω ξεχάσθηκε με δικαιολογία την πανδημία ενώ εξαιρουμένου του κλεινού άστεως και κάποιων χωριών, είναι η μοναδική πόλη της Ελλάδας με πολλές εκτελέσεις από τους ναζί και τόπους θυσίας την Αγία Τριάδα, την πλατεία Μπέλου και τα Καλύβια. Έπρεπε επομένως να αποκαλείται παγίως ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ Αγρίνιο. Και που είναι ο ραγιαδισμός; Ο ραγιαδισμός είναι στην υπαγωγή μας στην Πάτρα. Αλήθεια αν ζούσε ο Καραϊσκάκης θα δεχόταν να μας υπονομεύουν οι Πατρινοί; ασφαλώς όχι. Δεν θα τολμούσαν γιατί θα τους είχε κάνει γης μαδιάμ.
Αν ζούσε ο αγέρωχος Στρατηγός του Ζυγού Δημήτριος ΜΑΚΡΗΣ ο οποίος δεν δεχόταν υποταγές και οσφυοκαμψίες ασφαλώς δεν θα τολμούσε κανένας ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑΣ να υποτάξει τον τόπο μας στην Πάτρα. Ας υποθέσουμε ότι αύριο ο Υπουργός Εσωτερικών εξαγγέλλει την υπαγωγή της Άρτας στη Θεσσαλία ή την υπαγωγή των Τρικάλων στην Ήπειρο ή την Κόρινθο στη Στερεά ή την Φθιώτιδα στην Θεσσαλία θα σηκωθούν και οι πέτρες, θα γίνει χαμός και δεν θα περάσει τίποτα απ’ αυτά. Ο πόλεμος των πόλεων μαίνεται για το ποιά θα οικειοποιηθεί τα πάσης φύσεως πλεονεκτήματα για τον τόπο τους εξαιρουμένων των ραγιαδιστών των προαναφερομένων πόλεων. Αντί να ξεσηκωθεί το Μεσολόγγι να πάρει κάτι που ζητούσε θυμάμαι από χρόνια και αυτό το κάτι είναι η Ακαδημία Ελευθερίας και άφησε σιωπηρά και δεν ξεσηκώνεται, αφού και τώρα δεν είναι αργά να εμποδίσει τα Μοραΐτικα σχέδια να την πάρει η Καλαμάτα που έχει πάρει και της Παναγίας τα μάτια και μάλιστα τώρα παίρνει και το Διεθνές Εκπαιδευτικό Κέντρο Πιλότων.
Με ποιο δικαίωμα διεκδικεί η Καλαμάτα την Ακ. Ελ.; Με το ψευτοεπιχείρημα ότι είναι η πρώτη ελευθερωθείσα πόλη από τους Τούρκους. Λέω ψευτοεπιχείρημα γιατί μπροστά στο επιχείρημα του Μεσολογγίου είναι σαπουνόφουσκα.
Το επιχείρημα κύριοι του Μεσολογγίου μας το δίνει σε συνέντευξή του ο διακεκριμένος μέγας ιστορικός και συγγραφέας Λάκων Σαράντος ΚΑΡΓΑΚΟΣ που είναι ανηρτημένη στο yuΤube. Μεταφέρω αυτολεξί: ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΗΡΩΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΠΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. Έχει μεγάλη σημασία αυτό να το βεβαιώνει αυτός ο αδέκαστος και περιώνυμος γειτονικής περιοχής της Καλαμάτας. Ορίστε σας προσφέρω έτοιμο και ισχυρό επιχείρημα να διεκδικήσετε την Ακ.Ελ. που ζητούσατε από χρόνια. Τώρα γιατί σιωπάτε. Μήπως περιορίζεστε μόνο στο να μπαίνετε σφήνα σε ότι ζητάει το Αγρίνιο; Λυπάμαι που θα το πω αλλά συμβαίνει να διακατέχεσθε από κατσαμπάσικο ραγιαδισμό που τον αντλείτε από το προνόμιο του πρωτευουσιανισμού.
Οι κοτσαμπάσιδες είχαν το προνόμιο για προσβάσεις στον Κατή και σε κάθε εξουσία του Τούρκου δυνάστη να κάνουν τα ρουσφέτια τους αδικώντας κάποιους. Αν για κάποιους λόγους διεκδικούσε την Ακαδημία Ελευθερίας το Αγρίνιο θα είχατε οργιάσει. Αυτό θέλουν και οι Μοραΐτες. Να υπάρχει εδώ φαγωμάρα για να μας δίνουν ψίχουλα. Επίσης πέραν του ανωτέρω επιχειρήματος και του επιχειρήματος ότι είστε οι πρώτοι διεκδικήσαντες από πολλών ετών την Ακ. Ελ., πάρετε και το ακόλουθο επιχείρημα: Όταν μιλάμε για Ελευθερία το πρώτο που έρχεται στο νου μας είναι ο εθνικός μας ύμνος που γράφτηκε για αυτήν από τον εμπνευσμένο Διονύσιο ΣΟΛΩΜΟ στο άκουσμα των κανονιοβολισμών στον αγώνα των Ελεύθερων Πολιορκημένων. Έγραφε και δακρύζοντας έλεγε ‘’βάστα καημένο Μεσολόγγι βάστα.’’ Δεν γράφτηκε ο ύμνος από καμία έμπνευση κανενός άλλου ιστορικού γεγονότος παρά μόνο από την προαναφερόμενη πολιορκία. Όταν μιλάμε για Ιερή πόλη έχουμε άμεση σύνδεση με τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά και δεν επιτρέπουμε την αποσύνδεσή της για ικανοποίηση της Μοραΐτικης πλεονεξίας και αδηφαγίας. Κάτω τα χέρια από την κοιτίδα της Ελευθερίας που λέγεται Μεσολόγγι. Ζητήστε λοιπόν την Ακ. Ελ. και συνεργαστείτε στις διεκδικήσεις σας με Αγρίνιο που είναι κοιτίδα του ραγιαδισμού αφού δέχεται δουλικά σωρεία αδικιών σε βάρος του. Ελευθερώστε την Αιτωλ/νία από τις παθογένειες που την κρατάνε σε μαρασμό. Συνεργασθείτε για τη διαίρεση της ΠΕ και διεκδικήστε να γίνετε έδρα Περιφέρειας μαζί με Λευκάδα ή Κεφαλονιά ή Ευρυτανία ή Φωκίδα. Ακόμα κι αν δεν καταστεί δυνατή η δημιουργία νέας περιφέρειας, οι δυο ξεχωριστές ΠΕ θα μπορούν καλύτερα να διαχειρισθούν και να νοικοκυρέψουν την Αιτωλ/νία (Ραγιαδιστάν) και να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικότερα την αχόρταγη Πάτρα και τον πλεονέκτη Μοριά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Θ. ΜΑΚΡΗΣ – Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...