ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ
ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 15/9 ΣΤΙΣ 12.30 μ.μ. στο ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ
(Διευκολυντική στάση εργασίας 11.00 – 14.00)
- Ενιαίο
12χρονο υποχρεωτικό δημόσιο σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική
αγωγή.
- Μόνιμους
μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη των πραγματικών κενών στα σχολεία.
- Άμεση
πρόσληψη αναπληρωτών σε μία φάση σε όλα τα λειτουργικά κενά.
- Καμιά
απόλυση αναπληρωτή.
- Γενναία
αύξηση της χρηματοδότησης για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.
- Στήριξη της
Ειδικής αγωγής.
· Καμία
συγχώνευση, κατάργηση σχολείων και τμημάτων. Διεκδικούμε 20 μαθητές στο τμήμα,
15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια. Απόσυρση των εγκυκλίων για τις
προϋποθέσεις λειτουργίας Ο.Π για τα ΓΕΛ. και των τμημάτων γενικής παιδείας
τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ.
· Επαναφορά
του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
- Επαναφορά
της μείωσης του ωραρίου των υπευθύνων στα εργαστήρια φυσικών επιστημών και
πληροφορικής.
- Εξασφάλιση
όλων των νόμιμων εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών στις υπηρεσιακές
μεταβολές του Σεπτέμβρη τα οποία παραβιάζονται με την εγκύκλιο του
Υπουργείου Παιδείας. Άμεση απόσυρση της εγκυκλίου.
- Καμιά υποχρεωτική
μετακίνηση εκπαιδευτικού εκτός ΠΥΣΔΕ.
- Ανατροπή
των αντιλαϊκών πολιτικών στην εκπαίδευση που επιβάλλονται από τους
δανειστές και εφαρμόζονται από την κυβέρνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...