Μαρία Τριανταφύλλου
Βουλευτής Αιτ/νίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Γραφείο: Λ. Δεληγιώργη 1 και πλ. Μπότσαρη
Τηλ: 26310-29266
Φαξ: 2631029266
Mail: m.triantaf@parliament.gr
Site: mariatriantafyllou.blogspot.com
Μήνυμα έστειλαν προς το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ Γιώργος Βαρεμένος και Μαρία Τριανταφύλλου. Στο μήνυμά τους, το οποίο διαβάστηκε στην συνεδρίαση της Τετάρτης, οι βουλευτές κάνουν αναφορά στην κατάσταση την οποία δημιουργεί το σχέδιο Αθηνά στην Ανώτατη Εκπαίδευση και ιδιαίτερα στα ιδρύματα του νομού καθώς και στον τρόπο που αυτό επιχειρείται να επιβληθεί από τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο.
Μήνυμα προς το Δ.Σ. του Δήμου Αγρινίου.
Κύριε δήμαρχε, κυρίες και κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι, πολίτες του Αγρινίου.
Οι μάσκες έπεσαν!
Ο υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος ανακοίνωσε το νέο μηχανογραφικό Δελτίο, που θα κληθούν να συμπληρώσουν οι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2013-2014.
Σ’ αυτό το μηχανογραφικό, με ένα προεδρικό διάταγμα, θα αποτελούν παρελθόν 76 τμήματα και 26 άλλα θα τεθούν σε μεταβατικότητα.
Σε μια νύχτα, με αυτό το προεδρικό διάταγμα, προτίθεται ο υπουργός να καταργήσει αυτόνομα πανεπιστημιακά ιδρύματα, όπως αυτό της δυτικής Ελλάδας, και να τα καταστήσει τμήματα άλλων ιδρυμάτων. Να ακρωτηριάσει, επίσης, τεχνολογικά ιδρύματα όπως αυτό του Μεσολογγίου, που οι επιδόσεις τους θα έπρεπε να μας κάνουν υπερήφανους.
Τη στιγμή που φοιτητικοί σύλλογοι βρίσκονται σε κινητοποιήσεις, διοικητικοί υπάλληλοι προχωρούν σε καταλήψεις, η ομοσπονδία διδασκόντων στα ΤΕΙ προκηρύσσει 24ωρη απεργία και οι τοπικές κοινωνίες βρίσκονται σε αναβρασμό.
Τη στιγμή που αυξάνονται τα ερωτηματικά για το είδος των κριτηρίων που χρησιμοποίησαν οι κυβερνητικοί εταίροι και αναμένεται να υπάρξουν προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας από ιδρύματα και τοπικούς φορείς.
Τη στιγμή που όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται ότι με αυτό το σχέδιο, αλλά και τον τρόπο που επιβάλλεται, επιχειρείται η διάλυση της Δημόσιας Ανώτατης Εκπαίδευσης και η υποβάθμιση της έννοιας του πολιτικού διαλόγου, ο υπουργός τολμά να αποκαλεί τον νέο ακαδημαϊκό χάρτη «αποτέλεσμα σύνθεσης όλων των συμμετεχόντων στη διαβούλευση» και «απάντηση στις προσδοκίες της νέας γενιάς».
Ο ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ τονίζει ότι η επικύρωση αυτού του σχεδίου αποτελεί γενικότερη υποβάθμισης της δημοκρατίας, αφού δεν τυγχάνει της αποδοχής κανενός, παρά μόνο των ιδιωτικών συμφερόντων. Δεν θα επιτρέψουμε, με πρόσχημα την κρίση, να αφαιρεθούν όσα έχει κερδίσει με αγώνες ο ελληνικός λαός.
Οι θέσεις του Δήμου Αγρινίου, όπως εκφράστηκαν με ψήφισμα προς το υπουργείο Παιδείας αλλά και μέσα από τις συντονισμένες κινητοποιήσεις με άλλους τοπικούς φορείς, όχι απλά δεν εισακούστηκαν αλλά μπορεί κανείς να πει με βεβαιότητα ότι λοιδορήθηκαν στον μέγιστο βαθμό.
Θεωρούμε εμπαιγμό την τακτική που ακολούθησε η κυβέρνηση απέναντι σε έναν νομό, που πλήττεται από την εγκατάλειψη και την υποβάθμιση των αναγκαίων υποδομών για την παραγωγική του ανασυγκρότηση.
Χαιρετίζουμε τον αγώνα των πολιτών του Αγρινίου και όλης της Αιτωλοακαρνανίας ενάντια σε οποιαδήποτε προσπάθεια περιορισμού της αυτονομίας, του δημόσιου χαρακτήρα και των δυνατοτήτων ανάπτυξης του πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας και του ΤΕΙ Μεσολογγίου.
Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σας σ’ αυτόν τον αγώνα, όσο αυτός διαρκέσει.
Γιώργος Βαρεμένος και Μαρία Τριανταφύλλου
Βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας
ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...