Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΡΑΠΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΠΕΡΙ ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ

Προ κάποιων ωρών ενημερώθηκα και εγώ από τον τύπο ότι ο κ Δήμαρχος «σταματά» την συνεργασία μαζί μου χωρίς βεβαίως ουδέποτε να με ενημερώσει ή προειδοποιήσει, ενισχύοντας κάθε φωνή περί «ναπολεόντειας» τακτικής και...συμπεριφοράς του έναντι των συνεργατών του.. 
Όταν ο Δήμαρχος στα τέλη Σεπτεμβρίου 2020 με πρότεινε για Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου, αποδέχθηκα την θέση με υψηλό αίσθημα ευθύνης γνωρίζοντας εκ των προτέρων τα σημαντικά –κυρίως- οικονομικά προβλήματά της. 
Εξ αρχής προσπάθησα να βάλω τάξη σε μια χαώδη κατάσταση που βρήκα, λειαίνοντας τις οξυμμένες σχέσεις της Επιχείρησης με τους εργαζομένους (όξυνση οφειλόμενη σε γνωστές συμπεριφορές στενών συνεργατών του Δημάρχου), βάζοντας σε ρύθμιση οφειλές της Επιχείρησης, προάγοντας την διαφάνεια με συνεχείς αναρτήσεις κάθε πράξης της κτλ., ενώ όλως προσφάτως άρχισα και μια έρευνα στα αρχεία της Επιχείρησης ώστε να προβώ σε δημοσιοποιήσεις (Διαύγεια) πράξεων της Επιχείρησης, έρευνα πληρωμών σε προμηθευτές, έρευνα των απαραίτητων παραστατικών και άλλα. 
Από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μου στην Κοινωφελή αντιμετώπιζα συνεχείς παρεμβάσεις και αμφισβήτηση σε κάθε μου σχεδόν ενέργεια, κυρίως από το άτομα του στενού περιβάλλοντος του Δημάρχου που έλαβαν δοτές θέσεις, μέσα σε κλίμα καχυποψίας και μικρότητας. Ενδεικτικά αναφέρω ότι άνθρωπος του Δημάρχου είχε τον κωδικό του e-banking της Επιχείρησης και αφού αρνήθηκα να του παραδώσω τον νέο κωδικό, αντιμετώπιζα έκτοτε την πλήρη εχθρότητα εκ μέρους του… 
Προσπάθησα ειλικρινά να αντιπαρέλθω όλες τις παθογένειες και να προχωρήσω στο έργο μου και στην εξυγίανση στο μέτρο του δυνατού της Επιχείρησης εν γένει… 
Πλην φευ! Ο Δήμαρχος προτίμησε γι άλλη μια φορά την προστασία του στενού του περιβάλλοντος, καλύπτοντας κάθε ενέργεια αντικείμενη ακόμη και στην κοινή λογική, πολλώ μάλλον στην νομιμότητα, ενώ προέβη στην εύκολη λύση: Στην δική μου αποπομπή! 
Ο Δήμαρχος θεωρεί ότι αποτελεί δικαίωμά του να αποπέμψει εμέ, τον εκλεγμένο σύμβουλό του και ούτως να με «αφοπλίσει» από κάθε ενέργεια ή ισχυρισμό. Αποτελεί προφανώς δικαίωμά του να διατηρεί σε καίριες θέσεις δικούς του ανθρώπους, πλην όμως ΟΧΙ ανθρώπους που το μόνο που κάνουν είναι να βάζουν προσκόμματα σε κάθε ειλικρινή και γενναία προσπάθεια για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ χωρίς αστερίσκους. 
Δεν αποτελεί όμως (ηθικό) δικαίωμα του Δημάρχου να με αποπέμπει αιφνιδίως ενώ μόλις μια ημέρα πριν με καλεί να κάνω υπομονή και να μην υποβάλω την παραίτησή μου. 
Και για να τελειώνουμε: Aποτελεί δικό μου δικαίωμα να καλέσω (όπως κάλεσα) το διοικητικό συμβούλιο της Επιχείρησης προς ενημέρωση και να του γνωστοποιήσω τα κακώς κείμενα, ενώ κατέστη φανερή η προσπάθεια να «φιμωθώ», ακόμη κι όταν περιέργως (;;;) έκλεινε το μικρόφωνό μου στο τελευταίο, από 13-11-2020 διαδικτυακό δημοτικό συμβούλιο. Ως προς τα λεγόμενα «τρωκτικά» της δημοσιευθείσας δήλωσης του Δημάρχου, αντιλαμβανόμενος ότι μάλλον δεν αφορούν εμένα (ζητώ συγγνώμη που δεν μπορώ να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο για την εξαίρεσή μου από τον χαρακτηρισμό), πλην όμως καλό θα ήταν να ψάξει αλλού προς ανεύρεσή τους…. 
Στήριξα τον Δήμαρχο σε όλο τον προεκλογικό αγώνα και με τις προσπάθειες τις δικές μου και των υπολοίπων συνυποψηφίων μου κατέλαβε τον Δημαρχιακό θώκο. Και αντί να απολαμβάνουμε της αμερίστου εμπιστοσύνης του, γίνομαι ο τέταρτος συνεργάτης του που απομακρύνομαι από την «ομάδα» του. Μήπως ήρθε η ώρα ο Δήμαρχος να προβληματισθεί για τον τρόπο συμπεριφοράς του και αντιμετώπισης όλων μας, συνεργατών και μη; 
Θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους της Κοινωφελούς Επιχείρησης για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και τον σεβασμό με τον οποίο με περιέβαλαν, αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπιζα κατά την εκτέλεση των καθηκόντων μου και να τους ευχηθώ καλή τύχη και συνέχεια στο έργο τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ