==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Η "Ολυμπία Οδός" έχει εισπράξει το 50% της δαπάνης για ένα έργο που είναι ακόμη στα χαρτιά! - Πληρώνουμε 6,2 εκ. ευρώ διόδια τον μήνα

Η «Ολυμπία Οδός» έχει εισπράξει πάνω από το 50% των χρημάτων που αναλογούν στον προϋπολογισμό του έργου ωστόσο η πρόοδος των εργασιών είναι δραματικά αργή και δυσανάλογα μικρή των εισπραχθέντων ποσών, όπως διαπιστώνουν καθημερινά χιλιάδες χρήστες του δρόμου που εξακολουθούν να επιβαρύνονται με διόδια.
Από τον Αύγουστο του 2008 έως τον Ιούνιο του 2011 η Κοινοπραξία έβαλε στα ταμεία της συνολικά 462 εκατομμύρια ευρώ από κρατικές χρηματοδοτήσεις (Ευρωπαϊκή Ένωση και ....
ελληνικό δημόσιο) και διόδια και άλλα 539 εκατομμύρια από ιδιωτική χρηματοδότηση (κυρίως από τις Τράπεζες).
Εν ολίγοις, ποσό που ξεπερνά το ένα δις ευρώ έχει ήδη καταβληθεί για ένα έργο με προϋπολογισμό 2.177 εκατομμύρια ευρώ και φυσικό αντικείμενο 366 χιλιομέτρων, από την Ελευσίνα, την Πάτρα, τον Πύργο μια ως την Τσακώνα Μεσσηνίας. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει δαπανήσει για κατασκευές 801 εκατομμύρια ευρώ (κυρίως βελτιώσεις στο κομμάτι από Ελευσίνα έως Κόρινθο και προκαταρκτικές εργασίες σε τμήματα ως την Πάτρα), 190 εκατομμύρια ευρώ σε λειτουργικές δαπάνες και 12 εκατομμύρια ευρώ σε ΦΠΑ για το ίδιο διάστημα (Αύγουστος 2008- Ιούνιος 2011).
Σε ό,τι αφορά στις εισπράξεις από τα διόδια μέσα σε 35 μήνες η εταιρεία έβαλε στα ταμεία της 219 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή παραπάνω από 6,2 εκατομμύρια ευρώ ανά μήνα. Τα στοιχεία αυτά αντλήθηκαν από το thebest.gr από την επίσημη ιστοσελίδα της «Ολυμπίας Οδού» και δείχνουν ότι η έως τώρα ροή χρηματοδότησης δεν συμπλέει με την πρόοδο του έργου.
Πέραν αυτών, εγείρεται και ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα που έχει επισημανθεί από τον δημοτικό σύμβουλο του Δήμου Πατρέων Δημήτρη Αϊβαλή. Ο προϋπολογισμός του έργου και η ροή χρηματοδοτήσεων αφορούν σε φυσικό αντικείμενο 366 χιλιομέτρων όταν γίνονται συζητήσεις το έργο να σταματήσει στην Πάτρα και ν’ αναζητηθεί άλλο χρηματοδοτικό μοντέλο για την ολοκλήρωση του (αν γίνει και όποτε γίνει…) ως την Τσακώνα.
Παράλληλα, καταγγελίες που έχουν γίνει στο thebest.gr κάνουν λόγο για άγνωστες ποσότητες αδρανών υλικών που έχουν αφαιρεθεί από την εταιρεία και για μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή σε ποτάμια και βουνά πλάι από τον δρόμο, χωρίς να έχουν δοθεί απαντήσεις για το που και πως χρησιμοποιήθηκε όλο αυτό το υλικό το οποίο αν αγοραζόταν θα κόστιζε πολλά εκατομμύρια…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ