Από την μία τα χρέη και από την άλλη οι ακριβές επενδύσεις.
Υπάρχει ένα τραίνο στον κόσμο που σφύριξε μόνο μια φορά. Έκανε ένα και μοναδικό ταξίδι πάνω σε μια γραμμή που στοίχισε 13 εκατομμύρια ευρώ και χάθηκε. Μαζί με τα 13 εκατομμύρια.
Στη δεκαετία του 90 ο ΟΣΕ επεξεργάστηκε .....
σενάρια για την νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας- Θεσσαλονίκης. Το 1997 ξεκίνησε το έργο διάνοιξης τούνελ. Από τότε έχουν υπογραφεί 3 κύριες συμβάσεις και 5 συμπληρωματικές, δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, αλλά οι σήραγγες δεν έχουν τελειώσει.
σενάρια για την νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας- Θεσσαλονίκης. Το 1997 ξεκίνησε το έργο διάνοιξης τούνελ. Από τότε έχουν υπογραφεί 3 κύριες συμβάσεις και 5 συμπληρωματικές, δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, αλλά οι σήραγγες δεν έχουν τελειώσει.
Ο ΟΣΕ επιχείρησε να κάνει μια επένδυση με δίκτυο επικοινωνιών, μέσω οπτικής ίνας. Το δίκτυο αυτό είναι σήμερα θαμμένο, βεβαίως πληρωμένο και ανενεργό.
Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για τον διακομματικά διεφθαρμένο ΟΣΕ. Για τα τραίνα που φύγαν, χαραμίζοντας στις ράγες τους εκατομμύρια ευρώ.
Το «Κουτί της Πανδώρας» στη ΝΕΤ
Τρίτη 13 Μαρτίου στις 23:00 μμ
«Επειδή τίποτα δεν είναι, όπως φαίνεται»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...